Takže kabely se dají zjisti když je proměříš jaký mají odpor totéž svíčky.
jestli už dává málo cívka zjistíš podle barvy jiskry.
Když to za studena startuje ale za tepla se nechce tak to bývá teplotní čidlo to zapříčiní že to má i větší spotřebu protože jedeš pořád na sytič. proto i budeš cítit benzín. Také by stálo za to podívat se na zanesení svíček a případně při plné zátěži motoru jestli ji nejde černý dým z výfuku tedy nedopálený benzín. Mě se na E36 stalo že mi utíkal benzín na spuchřeném konci hadičky u palivové listy. Také by se asi stálo na to podívat se na ovládání regulátoru tlaku paliva. nevím jak to je u BMW ale na jiném autě co jsem měl bylo přepínání tlaku na volnoběh a jízdu. Zrovna tak si můžeš proměřit senzor na škrtící klapce to čidlo bude proti ovládání škrtící klapky tedy na konci plynového lanka.
Jinak váhy vzduchu se tu prodávají za výrazně menší částky než jsi jmenoval.
Na konci plynovýho lanka je jenom další páka, která ovládá klapku.... Kdybych jezdil na sytič, tak bych měl vyšší otáčky, což taky nejsou... Zkusil sem tam lípnout BOSCH svíčky-startuje to stejně na hovno, ale líp to jede... Tak nevim...
Volnoběh 750, když se vohřeje je v cajku (nesmrdí). zkoušel sem pořešit ty starty- příjde mě to, že ta jednotka vůbec netuší prvních 5s že se motor točí, pak sepne čerpadlo a chytne... Tak nevim, sem v koncích....
Pglock píše:Volnoběh 750, když se vohřeje je v cajku (nesmrdí). zkoušel sem pořešit ty starty- příjde mě to, že ta jednotka vůbec netuší prvních 5s že se motor točí, pak sepne čerpadlo a chytne... Tak nevim, sem v koncích....
přesně todle mi to začalo dělat po výměně palivovýho filtru... jako kdyby padal benzín. ale dělá to nepravidelně a zdá se že to ustupuje (zkřížený prsty ať to nezakřiknu)
zkus odpojit podávací hadičku u lišty, jestli poteče beneli nebo je tam prázdno a zhasnuto...
No mě to přijde taky že padá benzín z lišty... Problém je to že když se poprvé po nastartování rozjedu (když cca 2 hodiny stojí) tak to škubne jako cip, jak když mu dochází palivo a pak je vše ok... Já už fakt nevim
takže sem úspěšně změřil lambdu... Při studeným startu nedává první minutu žádnej nebo zmatenej signál, pak dává v cajku.... Mohlo by to způsobit to škubání při studeným motoru a prvním rozjezdu??
Podle mě nějaký čidlo, co dává chybný (nedává) signály CDI a ta neví co s tím. Když udržuješ konstatní rychlost a otáčky,tak je to v cajku? a když mu prudce šlápneš, tak to udělá co?
serpis píše:Podle mě nějaký čidlo, co dává chybný (nedává) signály CDI a ta neví co s tím. Když udržuješ konstatní rychlost a otáčky,tak je to v cajku? a když mu prudce šlápneš, tak to udělá co?
I když jedu konstantní rychlostí... Jak sem se zmiňoval- lambda po studeným startu nedává žádnej nebo zmatenej signál....Je to na pos*ání