Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od Pglock » pon 04.04.2011 15:43
Zdravím, mám takovej problém s motorem- když je studenej chytá, když je vlažnej nebo teplej tak cca 5-8 sek. točí a pak kulhavě naskočí. Při jízdě na studeno někdy přestane reagovat cca na vteřinu na plyn,při dalším přidávání se najednou vzpamatuje. Další příznaky jsou, že za autem smrdí benzín jak cip a spotřeba mě taky přijde úděsná. Jedná se o motor M40 1.8i 1988.
Uploaded with
ImageShack.us
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511 Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst
#2
Příspěvek
od fizzer » pon 04.04.2011 15:48
k tématu nic (málo vstupních dat), ale opravdu jsi ho sem musel dávat v životní velikosti?
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Pglock » pon 04.04.2011 16:11
tak to sem si nevšimnul, opravím.
Spotřeba cca 10-12 l/100 při klidný jízdě. Lambda kontrolována.
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239 Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od Leveler » pon 04.04.2011 16:38
A co ucpanej kat?
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od Pglock » pon 04.04.2011 20:53
jak se pozná jestli je ucpanej?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316 Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762
#6
Příspěvek
od Tompo » pon 04.04.2011 20:57
odpojit a projet a uvidíš...
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Pglock » pon 04.04.2011 21:43
tak je pravda že už to není žádnej mladík... 23 let služby by ho mohlo ucpat...
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316 Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762
#8
Příspěvek
od Tompo » pon 04.04.2011 21:48
hlavně tam nedávej zpět prázdný kat, nejlépe nerez rouru až k tlumiči dozadu
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141 Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od paveld » pon 04.04.2011 22:06
Nebude to spíš nějaká blbost jako rozdělovač, kabely ke svíčkám nebo svíčky? Já bych se první díval sem než na kat...
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Pglock » pon 04.04.2011 22:23
Svíčky by měly bejt dobrý, ty kabely je dobrej nápad. Ohledně toho katu, neztratí ten motor vlasnosti, popř asi nenadejchá na emisích ne?
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644 Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od icecold » pon 04.04.2011 22:27
Pglock píše: Svíčky by měly bejt dobrý, ty kabely je dobrej nápad. Ohledně toho katu, neztratí ten motor vlasnosti, popř asi nenadejchá na emisích ne?
ten kat je právě tam od toho aby nenadejchal
co třeba taky vaha vzduchu? čidla klikovky?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly . Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od Pglock » pon 04.04.2011 22:40
Myslel sem že nenadejchá normu a emise pudou do sraček. Váha mě taky napadla, ale tech 20 litrů za novou to už ho radši pošlu ze skály
Zkusim pošmelit ty kabely..
čidlo kliky, to je taky docela dobrá možnost. Přijde mě to jak když ten motor nemá prvních pár sekund ponětí o tom že se točí...
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933 Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
#13
Příspěvek
od mequi » pon 04.04.2011 23:07
Pglock píše: Zdravím, mám takovej problém s motorem- když je studenej chytá, když je vlažnej nebo teplej tak cca 5-8 sek. točí a pak kulhavě naskočí.
Já vím, je to vytrženo z kontextu ale brácha měl stejný problém M40 1,6 a bylo to benzínovým čerpadlem. Tvůj problém je možná souhra víc závad.
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141 Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od paveld » pon 04.04.2011 23:28
Benzinovym čerpadlem to podle mě neni, když z toho smrdí benzin... okoukni celý zapalování a pak uvidíš kam se pohneš
.
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547 Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933
#15
Příspěvek
od Jamall » úte 05.04.2011 01:14
zkontroluj si hadičky...myslím že ti propouští benzín
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#17
Příspěvek
od Foldas » úte 05.04.2011 06:51
paveld píše: Benzinovym čerpadlem to podle mě neni, když z toho smrdí benzin... okoukni celý zapalování a pak uvidíš kam se pohneš
.
pokud máš maly tlak benzinu tak motor běží ale strašně špatně a má spotřebu jak tank a strašně smrdí po benzínu protože se nerozpráší a vstřikuje tam proudem a nemísí se vzduchem taky to muže brát benzín přes regulator tlaku na palivové liště kdy motor přisává benzin přes podtlakovou hadičku přímo do sání
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#18
Příspěvek
od Pglock » úte 05.04.2011 17:26
Hadice sou v cajku, sou nový.... Spíš mě to připadá ty kabely, zhruba před 20ti tisícema měněno víčko rozdělu, palec a káble. Tak nevim...
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:
#19
Příspěvek
od Pglock » pon 11.04.2011 21:14
Nemůže to bejt zapalovací cívkou? Kabely sou změřený a vypadaj v cajku...
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604 Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:
#20
Příspěvek
od aigo » pát 15.04.2011 11:12
ja mel neco podobneho, a svete div se, diagnostika zistila cidlo krtici klapky vzduchu, vycistil jsem a zas jezdim