Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

škube, smrdí, chlastá...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Pglock »

Kde to je zašitý? :D že bych ho omrknul :D :D
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Pglock »

Co třeba svíčky??
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od VB »

Takže kabely se dají zjisti když je proměříš jaký mají odpor totéž svíčky.
jestli už dává málo cívka zjistíš podle barvy jiskry.
Když to za studena startuje ale za tepla se nechce tak to bývá teplotní čidlo to zapříčiní že to má i větší spotřebu protože jedeš pořád na sytič. proto i budeš cítit benzín. Také by stálo za to podívat se na zanesení svíček a případně při plné zátěži motoru jestli ji nejde černý dým z výfuku tedy nedopálený benzín. Mě se na E36 stalo že mi utíkal benzín na spuchřeném konci hadičky u palivové listy. Také by se asi stálo na to podívat se na ovládání regulátoru tlaku paliva. nevím jak to je u BMW ale na jiném autě co jsem měl bylo přepínání tlaku na volnoběh a jízdu. Zrovna tak si můžeš proměřit senzor na škrtící klapce to čidlo bude proti ovládání škrtící klapky tedy na konci plynového lanka.
Jinak váhy vzduchu se tu prodávají za výrazně menší částky než jsi jmenoval.
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Pglock »

Na konci plynovýho lanka je jenom další páka, která ovládá klapku.... :D Kdybych jezdil na sytič, tak bych měl vyšší otáčky, což taky nejsou... Zkusil sem tam lípnout BOSCH svíčky-startuje to stejně na hovno, ale líp to jede... Tak nevim...
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Pglock »

Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Pglock »

Někdo nějakej nápad.... Nemůže to bejt čidlo na klice?? Protože to asi zřejmě spíná palivový čerpadlo.... :evil: :( Sem v koncích...
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#27 Příspěvek od varkel »

Jsem na tom stejně, žere jak tank a za autem je cítit benzín, ale volnoběh 800ot a nehoupe...prostě nevím čím to je. :-(
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Pglock »

Volnoběh 750, když se vohřeje je v cajku (nesmrdí). zkoušel sem pořešit ty starty- příjde mě to, že ta jednotka vůbec netuší prvních 5s že se motor točí, pak sepne čerpadlo a chytne... Tak nevim, sem v koncích.... :?
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Pglock »

Dneska sem tam připadal předčasný spuštění čerpadla.... všechno marný!! Někdo nějakej nápad??
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#30 Příspěvek od Cuky »

co snímač na klice?
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Pglock »

Zkoušel sem jinej, z funkčního a nic...
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#32 Příspěvek od fizzer »

Pglock píše:Volnoběh 750, když se vohřeje je v cajku (nesmrdí). zkoušel sem pořešit ty starty- příjde mě to, že ta jednotka vůbec netuší prvních 5s že se motor točí, pak sepne čerpadlo a chytne... Tak nevim, sem v koncích.... :?
přesně todle mi to začalo dělat po výměně palivovýho filtru... jako kdyby padal benzín. ale dělá to nepravidelně a zdá se že to ustupuje (zkřížený prsty ať to nezakřiknu)

zkus odpojit podávací hadičku u lišty, jestli poteče beneli nebo je tam prázdno a zhasnuto...
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Pglock »

No mě to přijde taky že padá benzín z lišty... Problém je to že když se poprvé po nastartování rozjedu (když cca 2 hodiny stojí) tak to škubne jako cip, jak když mu dochází palivo a pak je vše ok... Já už fakt nevim :cry:
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Pglock »

Tak sem včera vyměnil komplet hadice (znovu) a vypadá to, že to je lepší.... 8)
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Pglock »

takže sem úspěšně změřil lambdu... Při studeným startu nedává první minutu žádnej nebo zmatenej signál, pak dává v cajku.... Mohlo by to způsobit to škubání při studeným motoru a prvním rozjezdu??
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#36 Příspěvek od shade741 »

Teoreticky ano, řj má nepřesně informace tak to blbne, každopáně vyměnit :wink:
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Pglock »

Nějakej nápad na to, jak jí povolit??
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Pglock »

Ještě, je to fakt opravdu na beton špatný?
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#39 Příspěvek od serpis »

Podle mě nějaký čidlo, co dává chybný (nedává) signály CDI a ta neví co s tím. Když udržuješ konstatní rychlost a otáčky,tak je to v cajku? a když mu prudce šlápneš, tak to udělá co?
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Pglock »

serpis píše:Podle mě nějaký čidlo, co dává chybný (nedává) signály CDI a ta neví co s tím. Když udržuješ konstatní rychlost a otáčky,tak je to v cajku? a když mu prudce šlápneš, tak to udělá co?
I když jedu konstantní rychlostí... Jak sem se zmiňoval- lambda po studeným startu nedává žádnej nebo zmatenej signál....Je to na pos*ání
Odpovědět