Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
povolení sroubu klikovky HELP!!!
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Je tam běžný pravý závit. Musíš se víc najíst před prací 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
No na kolech bych to urcite nebrzdil. Dej radeji cep do setrvaku. Tady jsou nejake obrazky z netu...
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44
- Přílohy
-
- 1.jpg (28.58 KiB) Zobrazeno 213 x
-
- 2.jpg (35.14 KiB) Zobrazeno 213 x
-
- 3.jpg (37.64 KiB) Zobrazeno 213 x
-
- 4.jpg (33.53 KiB) Zobrazeno 213 x
-
- 5.jpg (41.71 KiB) Zobrazeno 213 x
-
- 6.jpg (33.32 KiB) Zobrazeno 213 x
Ale prd.. jak myslíš že to běžně dělaj v servisech?? není to nic proti ničemu.. jen místo toho aby si blokoval motor a točil šroubem... zablokuješ šroub a otočíš motorem. jen jde oto aby si to měl dobře nasazený a zapřený.bibikuba píše:Tak do toho bych asi nešelkourk píše:pořádně nasadit.. zapřít o zem... a protočit přes startér. Ale nesmíš ho žvejknout.. jinak si v pi.či.![]()
![]()
![]()
Já to dělal tak, že jsem na nosník položil kostku dřeva, na šroub na klice nasadil ořech s tak akorát dlouhým nástavcem do svislé polohy a potom drcnul startérem. Stačí fakt jen drcnout, nedržet otočenej klíček, jinak to může odsrat startér. Samozřejmě nesmí tomu nástavci ve směru k nosníku stát nic v cestě (jako váha vzduchu atd.). Většinou to stačí jednou, když ne tak víckrát, ale já to nikdy víc jak dvakrát nepořeboval a je to naprosto bez námahy hned povolený.
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
Povoleno,o tom pres starter jsem taky slysel,ale do toho jsem nesel,do setrvaku jsem nic nechtel davat aby se mi to tam nezalomilo,pujcil jsem si poradny trhak na nakladaky s kovanym orechem zredukoval jsem to na lesenovku at je to pevne asi metr a pul dlouhe na lesenovku jsem navaril packu,napruzil jsem to na fest a druhej frajer z pozahlavy do te packy na trubce upral a lup bylo povoleno,akorat z toho sroubu brutalne smrdel cpavek ci co,nevim asi to lepidlo,mazec
jo a jeste k te aretaci,udelal jsem si prupravek (kruzek z loziska a okolo navarene matky v presne rozteci a k tomu privarena dlouha trubka) na tech sest sroubu okolo co na nich drzi remenice,zpustil jsem si auto a zaprel jsem tycku o zem,supr vec klika se nehla 
Já teda nevim,ještě jsem to nezkoušelkourk píše:Ale prd.. jak myslíš že to běžně dělaj v servisech?? není to nic proti ničemu.. jen místo toho aby si blokoval motor a točil šroubem... zablokuješ šroub a otočíš motorem. jen jde oto aby si to měl dobře nasazený a zapřený.bibikuba píše:Tak do toho bych asi nešelkourk píše:pořádně nasadit.. zapřít o zem... a protočit přes startér. Ale nesmíš ho žvejknout.. jinak si v pi.či.![]()
![]()
![]()
