Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325i m50 problémy s motorem - UŽ VRČÍME - VIDEO :-)
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
nejprve bych poradil dat do pryc ten srac, co mas na regulaci emisii.Je napojen dle foto mezi solenoidem vanosu a odfuku kliky.Pokud nepujde cely system dat pryc, tak jej aspon vyrad z provozu.Me to na volnobeh pomohlo docela znatelne.Dalsi problem je ten, ze to ochuzuje smes a tudis mas u studenyho motoru horsi spalovani a jak funguje studenej motor s chudou smesi, kdyz ta ma byt naopak bohata......ja jej mam odpojenej konecne.
víte někdo ?varkel píše:Ahoj.
Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36
Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565
Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566
Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567
Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568
Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569
Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570
Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571
Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Díkes, pravda, pájku jsem už v ruce držel - asi posledních 25 letKami1 píše:výhřev ovládá ř.j. přes relátko
počítám, že se v el. trochu vyznáš, tak si zjistíš sám, co potřebuješ
http://www.google.cz/search?hl=cs&sourc ... bentley+e3
Nejaké vydání elektro schémat už mám. Schématicky je mi to celkem jasné, spíš koumám, kde je kterej kabel, relátko, jednotka fyzicky umístěny v autě.
Tenhle cca 700 stránkovej manuál je prima http://www.ulozto.cz/1189988/bentley-bm ... al-e36-pdf
Jen škoda, že jsem ve škole na anglině nedával tolik pozor
V češtině by byl naprosto supr.
mrkni do SZ[/quote]CBR1000F píše:víte někdo ?
Opravdu děkuji za rady, přikládám fotky jak to teď vypadá :
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246605
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246606
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246607
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Tak že pánové - auto momentálně na zvedáku a ouha - lambda i s konektorem je na světě. Skutečně byl v "tunelu" na konci převodovky, na straně řidiče. Konektor byl vevnitř čistý, nezoxidonaný. Na straně k jednotce naměřena 1x kostra a 3x proti kostře nějaké ohmické hodnoty řádově do 2KOhmů. Ale konektor na straně sondy - mrtvý na všech pinech nekonečný odpor i při rozsahu 20MOhhmů. Čili je zřejmé to, co nechci slyšet, že je lambda nejspíš skutečně po smrti - jestli to odhaduji správně
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.
- Přílohy
-
- 110220111789_resize.jpg (134.69 KiB) Zobrazeno 815 x
-
- 110220111788_resize.jpg (84.32 KiB) Zobrazeno 815 x
-
- 110220111787_resize.jpg (106.74 KiB) Zobrazeno 815 x
Autogen a zahřát, pokud to nejde tak jak jsi říkal, nebudeš mít jinou možnost.CBR1000F píše:Tak že pánové - auto momentálně na zvedáku a ouha - lambda i s konektorem je na světě. Skutečně byl v "tunelu" na konci převodovky, na straně řidiče. Konektor byl vevnitř čistý, nezoxidonaný. Na straně k jednotce naměřena 1x kostra a 3x proti kostře nějaké ohmické hodnoty řádově do 2KOhmů. Ale konektor na straně sondy - mrtvý na všech pinech nekonečný odpor i při rozsahu 20MOhhmů. Čili je zřejmé to, co nechci slyšet, že je lambda nejspíš skutečně po smrti - jestli to odhaduji správně![]()
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
V pátek - báwo bude v servisu. Konečně vyměním tu vysmahnutou lambdu. Měřil jsem týden spotřebu a v nouzáku mi to spapalo 13,1l/100km, což si myslím není moc. Byla to kombinovaná jízda na půl město - dálka. Ve městě celkem slušně, ale mimo jsem ho protáhl i přes 200, tak ty byl vysavač. Proto si myslím, že výsledná spotřeba je fajn. Po montáži lambdy to testnu znovu, až bude motor v normál ready režimu.
Dále po zimě geometrie a přeladění podvozku na vyšší světlost - po přehození zim.15´´ za 17´´ balóny, škrtám o podběhy
Dále po zimě geometrie a přeladění podvozku na vyšší světlost - po přehození zim.15´´ za 17´´ balóny, škrtám o podběhy
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
