Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325i m50 problémy s motorem - UŽ VRČÍME - VIDEO :-)
Ahoj.
Mám technický problém :
-Motor občas houpe ve volnoběžných otáčkách (myslím že je to klapka, zkusím ji vyčistit)
-Občas se stane, že motor přestane do 3500rpm netáhne a kucká (podle mě je tam moc benzínu) párkrát ho pak protočím a vše je pak zase ok, ale jak jedu déle pomalu jen do 3500rpm zase začne po nějaké době kuckat.
-V návaznosti na toto všechno mě přijde že auto do těch výše zmiňovaných 3500rpm netáhne.
-Dalším problémem je, že žere i trávu kolem silnice. Průměr na dálku kdy jsme jeli úplně v klidu (do 100km/h na 5ku) byl 15l, když se trochu pohoní tak i přes 25l přijde mě že by jsem se měl dostat na klidné jízdě tak na 10l.
řešil jste někdo něco podobného ? Mě osobně přijde že tam jde prostě moc benzínu, svíčky se pak "uchlastávají" v nižších otáčkách a i spotřeba je pak vysoká. Nevím ale co by to mohlo způsobovat.
Díky za radu V.
Mám technický problém :
-Motor občas houpe ve volnoběžných otáčkách (myslím že je to klapka, zkusím ji vyčistit)
-Občas se stane, že motor přestane do 3500rpm netáhne a kucká (podle mě je tam moc benzínu) párkrát ho pak protočím a vše je pak zase ok, ale jak jedu déle pomalu jen do 3500rpm zase začne po nějaké době kuckat.
-V návaznosti na toto všechno mě přijde že auto do těch výše zmiňovaných 3500rpm netáhne.
-Dalším problémem je, že žere i trávu kolem silnice. Průměr na dálku kdy jsme jeli úplně v klidu (do 100km/h na 5ku) byl 15l, když se trochu pohoní tak i přes 25l přijde mě že by jsem se měl dostat na klidné jízdě tak na 10l.
řešil jste někdo něco podobného ? Mě osobně přijde že tam jde prostě moc benzínu, svíčky se pak "uchlastávají" v nižších otáčkách a i spotřeba je pak vysoká. Nevím ale co by to mohlo způsobovat.
Díky za radu V.
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
JA bych to tak jednoznacne nevidel, pokud jednotka nedostava z lambdy signat tak to zaregistruje a prepne se do nouzoveho rezimu a jede s davkovanim podle nejakych predem definovanych map. Takze zvysena spotreba jo, ale ne takovy masakr co pan pise. Bych ani neuvazoval a na diagnostiku zajel, bude tam toho nejspis vic. Navic pri vycteni live dat bude trebas mnohe jasnejsi, vcetne te lambdy.
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
mě houpání volnoběhu za studena na 316i způsoboval děravý vlnovec sání...
je třeba začínat z nejlevjnějších věci 
co se tyče spotřeby tak mě napadá přepadová hadička na benzín k nádrži, může byt ucpaná a přebytečný benzín se nevrací z lišty zpět do nádrže... to by vysvětlovalo to žrání a dušení ne?
co se tyče spotřeby tak mě napadá přepadová hadička na benzín k nádrži, může byt ucpaná a přebytečný benzín se nevrací z lišty zpět do nádrže... to by vysvětlovalo to žrání a dušení ne?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Ahoj.
Tak jsem na to včera koukl, a po odpojení váhy vzduchu to houpat přestane a motor běží jako hodinky, nevím jak je to s tou spotřebou ale vzhledem k tomu že se to už nedusí, čekal by sjem že je to tou váhou. Navíc co vím tak příruba by se neměla od těla té váhy oddělávat a bohužel někdo předemnou ji rozmontoval (jsou "ohlomejzdané" šrouby). Dneska rozeberu klapku a ten váleček, uvidíme jak se to nakonec bude chovat.
Díky za rady. V.
Tak jsem na to včera koukl, a po odpojení váhy vzduchu to houpat přestane a motor běží jako hodinky, nevím jak je to s tou spotřebou ale vzhledem k tomu že se to už nedusí, čekal by sjem že je to tou váhou. Navíc co vím tak příruba by se neměla od těla té váhy oddělávat a bohužel někdo předemnou ji rozmontoval (jsou "ohlomejzdané" šrouby). Dneska rozeberu klapku a ten váleček, uvidíme jak se to nakonec bude chovat.
Díky za rady. V.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Volnoběžný ventil u 6ti válců je pod mostem sání, z gumového kolena do něj vede hadice, čili podle tohoto ho lze snadno najít. Přístup je trošku horší a poprvé to chce přijít na ten správný způsob jeho demontáže. Třeba u M52 je nutné vyhodit airbox, váhu i klapku aby k němu byl rozumný přístup. Ale je to trošku ježek v kleci... 
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Tak pak jedině proměření vedení. Mám M50, 325i vanos 93. Zkus mi upřesnít, kde se nachází ten konektor.xSAFA píše:Nevím co máš za motorizaci, ale mám za to, že snad všechny lambdy mají konektor napojenej v motorovém prostoru. U M52 třeba pod krycí lištou vstříků, tak nevím proč to auto na zvedák? Konektorem to pak z největší pravděpodobností nebude - uložen v klipu v suchu.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
M50 má tuším jen jednu lambdu ale domnívám se, že místo konektoru by mohlo být stejné jako u M52. Nahoře motoru máš úzký dlouhý deklík se sříbrnými proužky podobně jako na plastovém deklu samotného motoru, vyloupneš dvě záslepky povolíš 10kou ořechem dva šroubky a sejmeš, pod ním je vstřikovací lišta a nalevo od ní z pohledu do motoru by měl být nacvaklý konektor ktery vyklapneš a rozpojíš. Pokud to má M50 jinak tak mě prosím někdo opravte... 
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Jdu pohledat. Předpokládám, že by to mělo vypadat takto http://www.x1-autodily.cz/index.php?id=0&art_id=3209593xSAFA píše:M50 má tuším jen jednu lambdu ale domnívám se, že místo konektoru by mohlo být stejné jako u M52. Nahoře motoru máš úzký dlouhý deklík se sříbrnými proužky podobně jako na plastovém deklu samotného motoru, vyloupneš dvě záslepky povolíš 10kou ořechem dva šroubky a sejmeš, pod ním je vstřikovací lišta a nalevo od ní z pohledu do motoru by měl být nacvaklý konektor ktery vyklapneš a rozpojíš. Pokud to má M50 jinak tak mě prosím někdo opravte...
