Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 325i m50 problémy s motorem - UŽ VRČÍME - VIDEO :-)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#41 Příspěvek od Kami1 »

výhřev ovládá ř.j. přes relátko

počítám, že se v el. trochu vyznáš, tak si zjistíš sám, co potřebuješ
http://www.google.cz/search?hl=cs&sourc ... bentley+e3
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#42 Příspěvek od Paavo »

nejprve bych poradil dat do pryc ten srac, co mas na regulaci emisii.Je napojen dle foto mezi solenoidem vanosu a odfuku kliky.Pokud nepujde cely system dat pryc, tak jej aspon vyrad z provozu.Me to na volnobeh pomohlo docela znatelne.Dalsi problem je ten, ze to ochuzuje smes a tudis mas u studenyho motoru horsi spalovani a jak funguje studenej motor s chudou smesi, kdyz ta ma byt naopak bohata......ja jej mam odpojenej konecne.
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#43 Příspěvek od varkel »

varkel píše:Ahoj.

Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36

Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565

Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566

Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567

Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568

Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569

Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570

Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571

Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
víte někdo ?
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od CBR1000F »

víte někdo ?[/quote]

mrkni do SZ
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od CBR1000F »

Kami1 píše:výhřev ovládá ř.j. přes relátko

počítám, že se v el. trochu vyznáš, tak si zjistíš sám, co potřebuješ
http://www.google.cz/search?hl=cs&sourc ... bentley+e3
Díkes, pravda, pájku jsem už v ruce držel - asi posledních 25 let :D :)

Nejaké vydání elektro schémat už mám. Schématicky je mi to celkem jasné, spíš koumám, kde je kterej kabel, relátko, jednotka fyzicky umístěny v autě.
Tenhle cca 700 stránkovej manuál je prima http://www.ulozto.cz/1189988/bentley-bm ... al-e36-pdf

Jen škoda, že jsem ve škole na anglině nedával tolik pozor :D
V češtině by byl naprosto supr.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#46 Příspěvek od zverbo »

Ahoj mnel sem samej problem, auto nemnelo vykon a spotreba jako kamion vse se delo pri cca 2500rpm bol som na diagnostike tam nacitalo chybu- senzor vackovej hridele. vymenil som a dobry!
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#47 Příspěvek od varkel »

CBR1000F píše:víte někdo ?
mrkni do SZ[/quote]

Opravdu děkuji za rady, přikládám fotky jak to teď vypadá :
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246605
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246606
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246607
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od CBR1000F »

varkel píše:
CBR1000F píše:víte někdo ?
mrkni do SZ
Hezný, moc :)
Snad ti ten telefonát aspoň trochu pomohl.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od CBR1000F »

Tak že pánové - auto momentálně na zvedáku a ouha - lambda i s konektorem je na světě. Skutečně byl v "tunelu" na konci převodovky, na straně řidiče. Konektor byl vevnitř čistý, nezoxidonaný. Na straně k jednotce naměřena 1x kostra a 3x proti kostře nějaké ohmické hodnoty řádově do 2KOhmů. Ale konektor na straně sondy - mrtvý na všech pinech nekonečný odpor i při rozsahu 20MOhhmů. Čili je zřejmé to, co nechci slyšet, že je lambda nejspíš skutečně po smrti - jestli to odhaduji správně :(
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.
Přílohy
110220111789_resize.jpg
110220111789_resize.jpg (134.69 KiB) Zobrazeno 806 x
110220111788_resize.jpg
110220111788_resize.jpg (84.32 KiB) Zobrazeno 806 x
110220111787_resize.jpg
110220111787_resize.jpg (106.74 KiB) Zobrazeno 806 x
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#50 Příspěvek od Kami1 »

měřils piny na lambdě mezi sebou? (ty bílý)
demontuje se při zahřátým výfuku
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#51 Příspěvek od varkel »

CBR1000F píše:Tak že pánové - auto momentálně na zvedáku a ouha - lambda i s konektorem je na světě. Skutečně byl v "tunelu" na konci převodovky, na straně řidiče. Konektor byl vevnitř čistý, nezoxidonaný. Na straně k jednotce naměřena 1x kostra a 3x proti kostře nějaké ohmické hodnoty řádově do 2KOhmů. Ale konektor na straně sondy - mrtvý na všech pinech nekonečný odpor i při rozsahu 20MOhhmů. Čili je zřejmé to, co nechci slyšet, že je lambda nejspíš skutečně po smrti - jestli to odhaduji správně :(
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.
Autogen a zahřát, pokud to nejde tak jak jsi říkal, nebudeš mít jinou možnost.
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#52 Příspěvek od varkel »

Tak já už brčím :-) už jen pár detailů

http://www.youtube.com/watch?v=LxoiGLvzIus
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od CBR1000F »

V pátek - báwo bude v servisu. Konečně vyměním tu vysmahnutou lambdu. Měřil jsem týden spotřebu a v nouzáku mi to spapalo 13,1l/100km, což si myslím není moc. Byla to kombinovaná jízda na půl město - dálka. Ve městě celkem slušně, ale mimo jsem ho protáhl i přes 200, tak ty byl vysavač. Proto si myslím, že výsledná spotřeba je fajn. Po montáži lambdy to testnu znovu, až bude motor v normál ready režimu.

Dále po zimě geometrie a přeladění podvozku na vyšší světlost - po přehození zim.15´´ za 17´´ balóny, škrtám o podběhy :D
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#54 Příspěvek od Kalasnikov »

Na jaký klíč je prosím tě ta lambda. Já ji mám zase pro změnu povolenou, přístup na pytel a nedaří se mi tam nic kloudně nasadit.
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#55 Příspěvek od Kalasnikov »

nikdo neví? v Bentleym píšou akorát vymontujte ale čím to neřeknou.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#56 Příspěvek od zverbo »

lambda je myslim 22 anedo 19 klic, dnes sem ji mnenil, kua ale zapomnel sem.
Odpovědět