No já si řetězy poměřil v elitu s novýma,ale je fakt,že kvůli tomu je vyndávat je blbost?A dokonce řetěz na na oil čerpadlo byl nový delšímequi píše:Tak už nevím. To řachtání se ozývá stále. Je možné, že by byl řetěz tak vytahanej? Jak jsem to měl rozebrané, tak ten řetěz byl o dost volný. Nebo takhle: Jak je na něm napínák, tak je dost vysunutej ( ten napínák) oproti obrázku v Jak na to? Ale tam je zase otázka jak věrně to autor nakreslí páč jsou tam pouze obrázky a ne fota. Na druhou stranu, kdyby byl ten řetěz tak vytahaný, tak by to řachtalo podle mě stále. Budu to asi pozorovat ve více lidech a možná se na to přijde. Kdyby někdo přišel na cokoliv, co by to mohlo být, dejte vědět. Díky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozvody - řachtající řetěz E36 320i M50
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Ješte mě napadá, jestli by to nemohl dělat setrvák. Při chcípání motoru sa oklepe. Tak jestli, když stojí delší dobu, tak jestli nemůže mlátit. Ten zvuk jde taky jakoby ze spoda a rozléhá se to všude pod autem. Je to jen úvaha a vím - od setrváku je to trochu dál ten rozvodový řetez. Ale jeden nikdy neví. Až bude venku trochu hezky tak se na to kouknu. V tom mrazu se mi do toho FAKT nechce.
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Tady se řeší spodní napínák řetezu. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=92187
Je to sice M ale co všechno musím vyměnit? Jaké díly?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Je to sice M ale co všechno musím vyměnit? Jaké díly?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
-
disgorge13
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Ahoj,
mel jsem neco podobenho na e46,330i motor M54
rachtani slo do celeho motoru,take jsem mel obavy ze je to neco
na rozvodu nakonec to delala visko spojka
(rachtani se projevovalo pouze u ohrateho motoru za studena nic)
zkus - zastavit rukou vrtuli a poslechnout jestli to rachta
---
pekny den
Ondrej
mel jsem neco podobenho na e46,330i motor M54
rachtani slo do celeho motoru,take jsem mel obavy ze je to neco
na rozvodu nakonec to delala visko spojka
(rachtani se projevovalo pouze u ohrateho motoru za studena nic)
zkus - zastavit rukou vrtuli a poslechnout jestli to rachta
---
pekny den
Ondrej
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Mně to zařachtá jenom tak 3 až 4 vteřiny. Nestihnu vyskočit z auta. Zkusím shodit řemen a uvidím. Ale dík za postřehy. Každý nápad je vítaný.disgorge13 píše:Ahoj,
mel jsem neco podobenho na e46,330i motor M54
rachtani slo do celeho motoru,take jsem mel obavy ze je to neco
na rozvodu nakonec to delala visko spojka
(rachtani se projevovalo pouze u ohrateho motoru za studena nic)
zkus - zastavit rukou vrtuli a poslechnout jestli to rachta
---
pekny den
Ondrej
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Tady jsem našel jeden inzerát. Jde mi jen o ilustraci, nechystám se ho koupit. Není tam vidět díl 13, který bych měl vyměnit.
http://translate.google.cz/translate?hl ... rmd%3Divns
Nebo se dívám špatně???
http://translate.google.cz/translate?hl ... rmd%3Divns
Nebo se dívám špatně???
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
řek bych, že právě to druhý
co se mi ale zdá z té konstrukce (soudím jen z foto),
že v tom pístním mechanizmu není jednocestnej ventil,
kterej by napínák držel roztaženej a tu funkci při startování přebírá ta pružina.
takže bych to zařehtání bral jako víceméně normální
(tu pružinu bych ale rozhodně zkusil vyměnit, vypadá, že je dělaná na větší sílu)
tady jsou taky nějaký foto
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... pgrade.htm
http://www.bmwpartsweb.com/BMW-Parts-Ca ... Parts.aspx
co se mi ale zdá z té konstrukce (soudím jen z foto),
že v tom pístním mechanizmu není jednocestnej ventil,
kterej by napínák držel roztaženej a tu funkci při startování přebírá ta pružina.
takže bych to zařehtání bral jako víceméně normální
(tu pružinu bych ale rozhodně zkusil vyměnit, vypadá, že je dělaná na větší sílu)
tady jsou taky nějaký foto
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... pgrade.htm
http://www.bmwpartsweb.com/BMW-Parts-Ca ... Parts.aspx
