Zdravím všechny z bmw klubu, předem se omlouvám za svůj příspěvek, protože pevně věřím, že tu někde velmi podobný je... Bohužel jsem právě vylezl omrznutý ze svého bmw E36 coupe rv. 98, kterému se ani po totálním přeletováním climatronicu nedaří do auta nahnat teplý vzduch.. Otázka je tedy následující.. Jaké mohou být příčiny těchto problémů? (klapky, climatronic...) A kolik mě bude stát teplo v autě? Občas aspoň maličko zafouká na okna jináč bych teď seděl někde v pangejtu... Klima svítí fukary mění intenzitu ale zima jak na Urale...
Moc děkuji vím, že si s tím hravě poradíte
tlacitko z vlockou je klima a ta spis chladi, ted v zime ji moc nepoustim, mozna na chvilku tak jednou za mesic aby se protocilo medium v systemu.
Tim koleckem fx mysli u hlavniho vydechu, jednim zaviras vydech a to druhy ma funkci studenyho/teplyho vzduchu.Takze si na displeji navol max 32°C a otoc kolecko na cerveny pole(tim zapnes topeni) a melo by to topit.
Problém bych hledal spíše než v panelu klimy v chladícím okruhu. Tzn. prvně pořádně odvzdušnit, jestli máš šestivál benzín tak se to někdy dělá dost blbě. Nastartuj auto zahřej na provozní teplotu, topení nastav na max a poté odvzdušňuješ šroubkem na chladiči. Pokud s tím nemáš zkušenost zajeť raději za někým kdo to už třeba dělal, správné odvzdušnění je základ. Pokud by to nepomohlo omrknul bych tak jak psal FX ventily topení, jsou umístěné na příčce mezi motorem a kabinou jě to jeden celek do kterého vedou jakoby od motoru 3 hadice, je k tomu na prd přístup - pod nádobkou brzdovky. Pro začátek alespoň zkontrolovat konektor, rozpojit prostříknout, omrknout jestli nejsou kabely ulomené a pak zkusit. Tímto bych tak nějak začal...
Špatný je hlavně množství a umístění odvzdušňováků. Já když odvzdušňuju, tak to za polostudena trochu proženu dvakrát třikrát do kopce a je odvzdušněno.
xSAFA píše:Nastartuj auto zahřej na provozní teplotu, topení nastav na max a poté odvzdušňuješ šroubkem na chladiči.
Dovolím si nesouhlasit, zejména šestiválec v e36 odvzdušnit za tepla je takřka nemožné, za studena to není takový problém
Jednou jsem odvzdušňoval postupně od studena až do zahřátého motoru a podruhé jsem to prostě projel a pak odvzdušnil už za tepla a vždy OK. Pravdou ale je, že v druhém případě šlo jen o výměnu chladiče čili byl venku jen zlomek kapaliny proto pravděpodobně šlo odvzdušnit za tepla pokud říkáš, že je to jinak problém...
Tak abych to ještě radši doplnil o ten motůrek.. 316 zitra to chci vykutit konecne jsem ho dovezl do garaze... takze pokud by byl někdo ochotnej mi napsat 1-5 krok budu rád.. pročetl jsem toho už hodně na tohle téma a každej to řeší maličko jináč(většinou úspěšně)
A nemá motor se vůbec problém dostat na provozní teplotu? (termostat nebo vrtule jestli furt neběží) Jestli vůbec tam je natolik teplá voda, aby to vůbec mohlo chladit.