 Moc se mi líbí zvuk a výkon M3 ale na druhou stranu se mi líbí vzhled E36. Dík.
 Moc se mi líbí zvuk a výkon M3 ale na druhou stranu se mi líbí vzhled E36. Dík.Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Přestavba 328 na M5 motor
- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
podstatny je jestli si to budes delat sam a nebo si to nechas u nekoho udelat a seredne to zaplatis  ta druha moznost bude asi tak stejne jako dve pojizdny funkcni M5
 ta druha moznost bude asi tak stejne jako dve pojizdny funkcni M5   ta prvni o neco min
 ta prvni o neco min   co z toho plyne si odvodis uz sam ...
  co z toho plyne si odvodis uz sam ...  
			
			
									
						
							 ta druha moznost bude asi tak stejne jako dve pojizdny funkcni M5
 ta druha moznost bude asi tak stejne jako dve pojizdny funkcni M5   ta prvni o neco min
 ta prvni o neco min   co z toho plyne si odvodis uz sam ...
  co z toho plyne si odvodis uz sam ...  
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				Totic  
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Jako špatný by to nebylo takovej úlet, nějaká M60/M62 v tom napasovaná.. Díly by se sháněly levnějc než z e39 M5. S62 jinak vychází převrtáním a úpravou z M62. Teď nevím jak je váhově S62 vers. tyhle motory. Nejlehčí logicky typuju M62B35. Ze 7er či 5er by úplně stačil. Výkonu je v každým případě dost vzhledem k tomu do jaký kastle by to šlo a navíc dostaneš "obří krouťákJohnys píše:Nakonec by to snad ani nemusel byt motor z M5 ale jen nejakej V8 z 7 rady
 ". http://www.meeknet.co.uk/E38/M62%20Engine%20Details.pdf
". http://www.meeknet.co.uk/E38/M62%20Engine%20Details.pdfAle když pominu, že bys musel vyměnit půl auta (podvozek, ele.rozvody a ř.jednotky, asi brzdy..), stejně tak jak uchycení tohoto motoru v kastli, s převodovkou(?), děláš svým způsobem originál
 ..a takovej "vývoj" stojí konta.
 ..a takovej "vývoj" stojí konta.  Četl jsem někde po netu, že právě e36 s V8 byla a buď to dělala Alpina, nebo nějakej projekt od Hamann. Zajímal bych se spíš o tohle jako inspiraci.
- 
				Fabi
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: pon 14.12.2009 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Klubové ID: 2286
Alpina to dělala.. Jestli chceš v8 tak to řeš jako já. není to tak finančně náročný zhruba 50-100 tis. ale hodně záleží jaký zvolíš přístup. respektive jak kvalitní zvolíš podvozek a x dalších věcí. Zatím jezdím na třílitra a do jara snad na čtyřlitra. Ale auto jsem stavěl na drift takže estetická stránka mě až tak netrápila. A do roka snad kompresor   
   
   ale to už je ve hvězdách. každopádně asi bych se do toho moc nepouštěl s 50 na kapse. Je dobrý když máš kam šáhnout a jsou věci na kterých by se nemělo šetřit.
  ale to už je ve hvězdách. každopádně asi bych se do toho moc nepouštěl s 50 na kapse. Je dobrý když máš kam šáhnout a jsou věci na kterých by se nemělo šetřit.
			
			
									
						
										
						 
   
   ale to už je ve hvězdách. každopádně asi bych se do toho moc nepouštěl s 50 na kapse. Je dobrý když máš kam šáhnout a jsou věci na kterých by se nemělo šetřit.
  ale to už je ve hvězdách. každopádně asi bych se do toho moc nepouštěl s 50 na kapse. Je dobrý když máš kam šáhnout a jsou věci na kterých by se nemělo šetřit.- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
a koneně nekdo kapl bozkou  heled zajimalo by me , brzdovej posilovac tam je prepakovanej ze predu a nebo  se tam vlezl ? drzaky sis varil sam ? kardna je u e36 potreba skracovat ? difec pocitam normos 3.15 ?!
 heled zajimalo by me , brzdovej posilovac tam je prepakovanej ze predu a nebo  se tam vlezl ? drzaky sis varil sam ? kardna je u e36 potreba skracovat ? difec pocitam normos 3.15 ?!
			
			
									
						
							 heled zajimalo by me , brzdovej posilovac tam je prepakovanej ze predu a nebo  se tam vlezl ? drzaky sis varil sam ? kardna je u e36 potreba skracovat ? difec pocitam normos 3.15 ?!
 heled zajimalo by me , brzdovej posilovac tam je prepakovanej ze predu a nebo  se tam vlezl ? drzaky sis varil sam ? kardna je u e36 potreba skracovat ? difec pocitam normos 3.15 ?!E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				Fabi
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: pon 14.12.2009 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Klubové ID: 2286
jj motor je m60b30 ale na můj vkus to jede málo, čtyřlitr je čtyřlitr, největší problém ze všeho byl asi kardan.. ale kardan servis vše vyřešil, posilovač se vešel a brzdy jsou stejně zapojený jenom na předek, zadek je jenom na hydrauliku. Fotky a videa nahážu nějak po novým roce do klubovek až bude čas. sorry že to seru do tohodle topiku ale kdyby jste někdo náhodou věděl o 4.0 tak please SZ každopádně hodně štěstí s projektem jestli se do něčeho pustíš
			
			
									
						
										
						
 
 
 a všechno funguje jak má? Zajímalo by mě jak jede, nahoď dyžtak video. Předpokládám teda, že máš v e36 motor M60B30. A jak je to řešený s převodovkou až po diffec?
 a všechno funguje jak má? Zajímalo by mě jak jede, nahoď dyžtak video. Předpokládám teda, že máš v e36 motor M60B30. A jak je to řešený s převodovkou až po diffec?