
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přestavba 328 na M5 motor
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
podstatny je jestli si to budes delat sam a nebo si to nechas u nekoho udelat a seredne to zaplatis
ta druha moznost bude asi tak stejne jako dve pojizdny funkcni M5
ta prvni o neco min
co z toho plyne si odvodis uz sam ... 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jako špatný by to nebylo takovej úlet, nějaká M60/M62 v tom napasovaná.. Díly by se sháněly levnějc než z e39 M5. S62 jinak vychází převrtáním a úpravou z M62. Teď nevím jak je váhově S62 vers. tyhle motory. Nejlehčí logicky typuju M62B35. Ze 7er či 5er by úplně stačil. Výkonu je v každým případě dost vzhledem k tomu do jaký kastle by to šlo a navíc dostaneš "obří krouťákJohnys píše:Nakonec by to snad ani nemusel byt motor z M5 ale jen nejakej V8 z 7 rady

Ale když pominu, že bys musel vyměnit půl auta (podvozek, ele.rozvody a ř.jednotky, asi brzdy..), stejně tak jak uchycení tohoto motoru v kastli, s převodovkou(?), děláš svým způsobem originál

Četl jsem někde po netu, že právě e36 s V8 byla a buď to dělala Alpina, nebo nějakej projekt od Hamann. Zajímal bych se spíš o tohle jako inspiraci.
Alpina to dělala.. Jestli chceš v8 tak to řeš jako já. není to tak finančně náročný zhruba 50-100 tis. ale hodně záleží jaký zvolíš přístup. respektive jak kvalitní zvolíš podvozek a x dalších věcí. Zatím jezdím na třílitra a do jara snad na čtyřlitra. Ale auto jsem stavěl na drift takže estetická stránka mě až tak netrápila. A do roka snad kompresor
ale to už je ve hvězdách. každopádně asi bych se do toho moc nepouštěl s 50 na kapse. Je dobrý když máš kam šáhnout a jsou věci na kterých by se nemělo šetřit.



-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a koneně nekdo kapl bozkou
heled zajimalo by me , brzdovej posilovac tam je prepakovanej ze predu a nebo se tam vlezl ? drzaky sis varil sam ? kardna je u e36 potreba skracovat ? difec pocitam normos 3.15 ?!

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jj motor je m60b30 ale na můj vkus to jede málo, čtyřlitr je čtyřlitr, největší problém ze všeho byl asi kardan.. ale kardan servis vše vyřešil, posilovač se vešel a brzdy jsou stejně zapojený jenom na předek, zadek je jenom na hydrauliku. Fotky a videa nahážu nějak po novým roce do klubovek až bude čas. sorry že to seru do tohodle topiku ale kdyby jste někdo náhodou věděl o 4.0 tak please SZ každopádně hodně štěstí s projektem jestli se do něčeho pustíš