Jedná se o E 36 Coupé rv 1992 s motorem 1.8 is benzin .. Motor začal klepat a zvuk se podobá traktoru,už jsem jednou podobnou závadu měl a bylo to klikovkou ,na které se ustřihnul klínek a rozhasil mi cele rozvody až se malem potkal píst s ventilem ...oprava tenkrát stála hodně peněz a nyní měsíc poté co jsem koupil novou spojkovou sadu (i se setrvačníkem 18 000,-) se klepání znovu objevilo... usuzuji, že motor je celkově už po smrti a chtěl bych poradit co dál , popřípadě jaký motor a odkud ... Jsem z Ostravy,,,, O auto se starám jako o malé dítě , a je mi líto ho prodat na náhradní díly , karoserie je ve stoprocentim stavu ,nová Alu kola, vnitřek komplet řerná kůže, audio, origo loketní opěrka a mnoho drahých doplňků
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výměna motoru e 36 is
Zdravím BMW fandy.Bohužel (pro mě) musím s politováním oznámit , že před týdnem mi s největši pravděpodobností umřel motor ..
Jedná se o E 36 Coupé rv 1992 s motorem 1.8 is benzin .. Motor začal klepat a zvuk se podobá traktoru,už jsem jednou podobnou závadu měl a bylo to klikovkou ,na které se ustřihnul klínek a rozhasil mi cele rozvody až se malem potkal píst s ventilem ...oprava tenkrát stála hodně peněz a nyní měsíc poté co jsem koupil novou spojkovou sadu (i se setrvačníkem 18 000,-) se klepání znovu objevilo... usuzuji, že motor je celkově už po smrti a chtěl bych poradit co dál , popřípadě jaký motor a odkud ... Jsem z Ostravy,,,, O auto se starám jako o malé dítě , a je mi líto ho prodat na náhradní díly , karoserie je ve stoprocentim stavu ,nová Alu kola, vnitřek komplet řerná kůže, audio, origo loketní opěrka a mnoho drahých doplňků
( předem děkuji za Vaše rady a pomoci...
Jedná se o E 36 Coupé rv 1992 s motorem 1.8 is benzin .. Motor začal klepat a zvuk se podobá traktoru,už jsem jednou podobnou závadu měl a bylo to klikovkou ,na které se ustřihnul klínek a rozhasil mi cele rozvody až se malem potkal píst s ventilem ...oprava tenkrát stála hodně peněz a nyní měsíc poté co jsem koupil novou spojkovou sadu (i se setrvačníkem 18 000,-) se klepání znovu objevilo... usuzuji, že motor je celkově už po smrti a chtěl bych poradit co dál , popřípadě jaký motor a odkud ... Jsem z Ostravy,,,, O auto se starám jako o malé dítě , a je mi líto ho prodat na náhradní díly , karoserie je ve stoprocentim stavu ,nová Alu kola, vnitřek komplet řerná kůže, audio, origo loketní opěrka a mnoho drahých doplňků
- Přílohy
-
- FOTO
- clip_image002.jpg (44.88 KiB) Zobrazeno 1605 x
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze zrovna 1.8 IS neni problem sehnat
sezen , pak podivej co potrebuje doladit jakej to je stav a funguje dal
nevidel bych v tom takovej problem 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
stejne kdyz ten motor dovezes , tak bych mu udelal rozvody , podival se na hlavu a popripade udelal salky na klice a mas pokoj do konce zivota
pokud to neni na pohled vylitana mrdka tak to bude asi jedno 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
KamilAC
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Všechno je stejný, akorát pak ty plasty kolem jsou jiný (na chladič, sání vzduchu z masky apod.) kvůli tomu, že coupé má delší předek. Pokud máš ale auto 100% stav, tak to všechno přehodíš. Motor sám o sobě je stejnej.bboxxx píše:Mám možnost koupit motor z havarovaného IS ale je to Compact ! má někdo zkušenosti jak by vlezl do Coupé???
Osobně bych vymontoval tvůj motor a podíval se co s ním je. Práce navíc to není, ven bude muset tak jako tak.
kazdopadně tedkom jsem se dozvěděl že ten motor z Compactu je diesel ..ale uz mam typ na jiny, nynější motor je černá díra ,nejdřív klikovka potom odešel setrvačník ,a to nemluvim o spatnem chodu a neustale kapajicim oleji z pod hlavy , samozrejme motor az bude venku tak bude zkontrolovan, ale oprava tusim bude stat strasne hodne , ..
KamilAC píše:Všechno je stejný, akorát pak ty plasty kolem jsou jiný (na chladič, sání vzduchu z masky apod.) kvůli tomu, že coupé má delší předek. Pokud máš ale auto 100% stav, tak to všechno přehodíš. Motor sám o sobě je stejnej.bboxxx píše:Mám možnost koupit motor z havarovaného IS ale je to Compact ! má někdo zkušenosti jak by vlezl do Coupé???
Osobně bych vymontoval tvůj motor a podíval se co s ním je. Práce navíc to není, ven bude muset tak jako tak.
Ahoj, já měl podobný problém, motor mi šel na 3 válce, tak jsem koupil za 10 000,- nějaký ojetý, dal jsem 4000,- za výměnu, pak 3000,- za opravu těsnění pod hlavou, páč mi stoupala voda, no a nakonec mi řekli, že na tom původním motoru byl jen ohnutý ventil....
-jinak jak to tak vidím, tak ty máš problém ve spodku motoru, hlava by měla být OK, já mám doma ten spodek motoru z IS ten je 100% funkční, hlava je částečně rozebraná, ale jinak OK.
- tak si myslím dát to nějakému šikulovi, který to dá dohromady a budeš, vědět, že je vše v pořádku a nedopadneš jako já co kupoval celý jiný motor, u kterého nevíš v jakém je stavu. Pak se vněm stále rejpat... nic moc...
jina ten motor bych Ti nechal tak za 4000,-
takže podle mého by jsi mohl mít komplet opraveno tak za 10 000,-
a ne jako já za 17 000,-
-jinak jak to tak vidím, tak ty máš problém ve spodku motoru, hlava by měla být OK, já mám doma ten spodek motoru z IS ten je 100% funkční, hlava je částečně rozebraná, ale jinak OK.
- tak si myslím dát to nějakému šikulovi, který to dá dohromady a budeš, vědět, že je vše v pořádku a nedopadneš jako já co kupoval celý jiný motor, u kterého nevíš v jakém je stavu. Pak se vněm stále rejpat... nic moc...
jina ten motor bych Ti nechal tak za 4000,-
takže podle mého by jsi mohl mít komplet opraveno tak za 10 000,-
a ne jako já za 17 000,-
