Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna motoru e 36 is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bboxxx
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 19.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od bboxxx »

Zdravím BMW fandy.Bohužel (pro mě) musím s politováním oznámit , že před týdnem mi s největši pravděpodobností umřel motor ..
Jedná se o E 36 Coupé rv 1992 s motorem 1.8 is benzin .. Motor začal klepat a zvuk se podobá traktoru,už jsem jednou podobnou závadu měl a bylo to klikovkou ,na které se ustřihnul klínek a rozhasil mi cele rozvody až se malem potkal píst s ventilem ...oprava tenkrát stála hodně peněz a nyní měsíc poté co jsem koupil novou spojkovou sadu (i se setrvačníkem 18 000,-) se klepání znovu objevilo... usuzuji, že motor je celkově už po smrti a chtěl bych poradit co dál , popřípadě jaký motor a odkud ... Jsem z Ostravy,,,, O auto se starám jako o malé dítě , a je mi líto ho prodat na náhradní díly , karoserie je ve stoprocentim stavu ,nová Alu kola, vnitřek komplet řerná kůže, audio, origo loketní opěrka a mnoho drahých doplňků :-(( předem děkuji za Vaše rady a pomoci...
Přílohy
FOTO
FOTO
clip_image002.jpg (44.88 KiB) Zobrazeno 1406 x
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#2 Příspěvek od liza »

Tak vyměn motor za motor, určitě něco tady seženeš :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

myslim ze zrovna 1.8 IS neni problem sehnat ;) sezen , pak podivej co potrebuje doladit jakej to je stav a funguje dal :) nevidel bych v tom takovej problem ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#4 Příspěvek od libovka »

Souhlasím s klukama.
Streety
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 18.11.2007 01:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice

#5 Příspěvek od Streety »

Jednoznacne IS za IS. Nebo eventualne obyc 1.8, ale to by byl krok zpet. Vymenit to za 6val by nebylo tak easy. Doporucuju hledat a urcite na neco natrefis :wink:
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#6 Příspěvek od Cuky »

No já jen dodám to s tím klepáním todle mi dělalo když se rozsypalo vodítko rozvodů.
bboxxx
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 19.05.2010 00:00

#7 Příspěvek od bboxxx »

ještě bych k tomu dodal ze to klepani jde jakoby od spodu motoru ale to s emi mozna zda .. kazdopadne budu muset sehnat IS motor .... má někdo zkušenost s motory z polska ??? děkuji
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

stejne kdyz ten motor dovezes , tak bych mu udelal rozvody , podival se na hlavu a popripade udelal salky na klice a mas pokoj do konce zivota ;) pokud to neni na pohled vylitana mrdka tak to bude asi jedno ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
bboxxx
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 19.05.2010 00:00

#9 Příspěvek od bboxxx »

Mám možnost koupit motor z havarovaného IS ale je to Compact ! má někdo zkušenosti jak by vlezl do Coupé???
DawletE30
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od DawletE30 »

a proč nevymontuješ svuj motor a nezjistiš co stim je?třeba to bude stačit vyměnit jen nějakej poškozen dil a nebude potřeba kupovat celej motor.
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#11 Příspěvek od KamilAC »

bboxxx píše:Mám možnost koupit motor z havarovaného IS ale je to Compact ! má někdo zkušenosti jak by vlezl do Coupé???


Všechno je stejný, akorát pak ty plasty kolem jsou jiný (na chladič, sání vzduchu z masky apod.) kvůli tomu, že coupé má delší předek. Pokud máš ale auto 100% stav, tak to všechno přehodíš. Motor sám o sobě je stejnej.
Osobně bych vymontoval tvůj motor a podíval se co s ním je. Práce navíc to není, ven bude muset tak jako tak. :wink:
bboxxx
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 19.05.2010 00:00

#12 Příspěvek od bboxxx »

kazdopadně tedkom jsem se dozvěděl že ten motor z Compactu je diesel ..ale uz mam typ na jiny, nynější motor je černá díra ,nejdřív klikovka potom odešel setrvačník ,a to nemluvim o spatnem chodu a neustale kapajicim oleji z pod hlavy , samozrejme motor az bude venku tak bude zkontrolovan, ale oprava tusim bude stat strasne hodne , ..
praha11
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#13 Příspěvek od praha11 »

KamilAC píše:
bboxxx píše:Mám možnost koupit motor z havarovaného IS ale je to Compact ! má někdo zkušenosti jak by vlezl do Coupé???


Všechno je stejný, akorát pak ty plasty kolem jsou jiný (na chladič, sání vzduchu z masky apod.) kvůli tomu, že coupé má delší předek. Pokud máš ale auto 100% stav, tak to všechno přehodíš. Motor sám o sobě je stejnej.
Osobně bych vymontoval tvůj motor a podíval se co s ním je. Práce navíc to není, ven bude muset tak jako tak. :wink:


:D :D

Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#14 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

projdi annonci, obvolej vrakoviste, resil jsem neco podobneho pred x-lety (pridreny na klice), koupil jsem celej polomotor tusim za 5tis nekde od Kladna... opravovat-vymeny dilu nema vubec smysl...
“Ability is what you're capable of doing.”
bboxxx
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 19.05.2010 00:00

#15 Příspěvek od bboxxx »

hehehe no asi tak ,souhlasim.. stara svina pujde ven
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#16 Příspěvek od exnumik »

Ahoj, já měl podobný problém, motor mi šel na 3 válce, tak jsem koupil za 10 000,- nějaký ojetý, dal jsem 4000,- za výměnu, pak 3000,- za opravu těsnění pod hlavou, páč mi stoupala voda, no a nakonec mi řekli, že na tom původním motoru byl jen ohnutý ventil.... 8O

-jinak jak to tak vidím, tak ty máš problém ve spodku motoru, hlava by měla být OK, já mám doma ten spodek motoru z IS ten je 100% funkční, hlava je částečně rozebraná, ale jinak OK.

- tak si myslím dát to nějakému šikulovi, který to dá dohromady a budeš, vědět, že je vše v pořádku a nedopadneš jako já co kupoval celý jiný motor, u kterého nevíš v jakém je stavu. Pak se vněm stále rejpat... nic moc...
jina ten motor bych Ti nechal tak za 4000,-

takže podle mého by jsi mohl mít komplet opraveno tak za 10 000,-
a ne jako já za 17 000,- :wink:
Odpovědět