Doprčic tak to si mě moc nepotěšil mám totiž stejný problém-za studena zůstáva řadička po vyřazení z pětky vpravo sice většinou po zahřátí to přestane ale pořád to tam při řazení pětky tak nějak drhne. Nevíte teda někdo co s tím?Speedy píše:Maikl píše:RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava?
Myslím že mám podobnej problémek...
No, koukal jsem na to a u stary 325i je na prevodovce takovy kryt, pod kterym jsou pruzinky a kulicky, ktery se staraj o to vystredeneni. Ty bejvaj zasekly, a pak to nejde. Ale u nove prevodovky, M52 motor a vys jsou tyhle pruzinky asi zevnitr, takze by se asi musela almara rozebrat. Zkusim to jeste nekde vyzjistit. Kazdopadne ta zvadla radicka neni tema sb co jsou u razeni.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zpresneni razeni(vymena silentbloku)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: pát 23.06.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem dnes provedl vyse uvednou vymenu dilu a razeni je ted o 100%lepsi,koupoval jsem dily 4,5,7,9,10,11,bohuzel sem nemel kde soustruzit poudra ze silonu tak jsem musel koupit celej dil 5,ale byla v nem taky dost vule jak je to lisovany, jinak jak sme potom zjistili se nemuseli kupovat ani podlozky č.10 protože dil 5 se montuje už bez podložek je rozšířen místo podložek,cena za vsechny dily byli 2tis,nemusel se sundavat kardan ani vejfuk a bylo to za 1hodku hotovy a vymena stoji za to, konecne tam rychlosti padaj bez tlačení 

Mám díly pro opravu řazení pro E46 (díly č. 5,6,7,9,10 - 8ks a 11 - 2ks). Chtěli jsem to dělat na 330xd, ale díky čtyřkolce by to bylo tolik práce, že jsme to vzdali, tak kdyby je někdo chtěl, jsou na prodej komplet za 1500,- (stálo to 2140,-). Pište na email m2k@seznam.cz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
oprášil bych toto téma a chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že by taková výměna mohla pomoct s vypadáváním trojky.
Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)
Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?
Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)
Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Tak jo, mám na mysli konkrétně tuto diskuzi, kde se výměna silentbloků brala za jedno z možných východisek...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Dnes jsem provedl výše uvedenou oprava řazení. Měnil jsem díl č. 5,7,9,10,11. Mám koupený i díl č.4 ,ale ani zaboha jsem nemohl přijít na to jak ho vyměnit. Četl jsem že se má vytlačit díl č. 3 nahoru a celé to vytáhnout do strany, ale s dílem č. 3 nešlo vůbec hnout. Kardan ani výfuk jsem dole neměl. A po zkompletování mi při jízdě při zařazeném druhém (2) rychlostním stupni začala vibrovat řadící páka. Ostatní stupně v pohodě. Celkově se řazení zlepšilo, ale není to ještě ono. Za každou radu, nebo pomoc při opravě budu vděčný. okolí ostravy
http://img404.imageshack.us/img404/1478/18042010319.jpg
http://img404.imageshack.us/img404/1478/18042010319.jpg
JanHavlicek píše:oprášil bych toto téma a chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že by taková výměna mohla pomoct s vypadáváním trojky.
Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)
Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?
sice ne na bmw, ale na zigulu, mi presne tohle delala sjeta zasouvaci vidlicka v prevodovce

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
ahoj, tohle je super vlákno, upozornil mě na to klubák, mám taky problém při řazení ze dva na tři mi tam padá pětka a celkově je to v kulise dos nepřesné, co vyměnit u 5er???
... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i
našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, podložky, ložiska...?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
DÍKY za případné postrčení....
... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i
našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, podložky, ložiska...?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
DÍKY za případné postrčení....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob 15.12.2007 01:00
- Bydliště: Litovel
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Pružinky na to nemají moc vliv. Tohle mi dělal váleček před tou pružinkou v převodovce . Vždycky za studena se tam jakoby zadřel , jak se ohřál olej v převodovce a skříň se teplem roztáhla tak se uvolnil a šajtra se vrátí pěkně na střed neutralu . Začlo mi to dělat po koupi jak se začlo ochlazovat před zimou ... Vlastně tady vidím ,že bývalí majitel už se to v tomto vlákně snažil řešit.
V BMW koupit valečky pružinky a nechat vyměnit . Někdo říká že špajz se musí půlit někdo mi říkal že nemusí . Mě ho půlili (E36 r.3.1998. 328i)...cena i s prací 7500/ / 2500 materiál včetně oleje 5000 práce(už o tom tady jeden topic byl)
Starší E36 mají prý nahoře nějaký dekl přes který se tam dá dostat,kdy se to začlo dělat bez deklu nevím .
Slyšel jsem že pro e46 a snad i pro e39 už se prodávají original opravný sady .. Je to docela hodně častá závada .
V BMW koupit valečky pružinky a nechat vyměnit . Někdo říká že špajz se musí půlit někdo mi říkal že nemusí . Mě ho půlili (E36 r.3.1998. 328i)...cena i s prací 7500/ / 2500 materiál včetně oleje 5000 práce(už o tom tady jeden topic byl)
Starší E36 mají prý nahoře nějaký dekl přes který se tam dá dostat,kdy se to začlo dělat bez deklu nevím .

Slyšel jsem že pro e46 a snad i pro e39 už se prodávají original opravný sady .. Je to docela hodně častá závada .