Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zpresneni razeni(vymena silentbloku)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#61 Příspěvek od Miketak »

Speedy píše:
Maikl píše:
RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava? :-)

Myslím že mám podobnej problémek...


No, koukal jsem na to a u stary 325i je na prevodovce takovy kryt, pod kterym jsou pruzinky a kulicky, ktery se staraj o to vystredeneni. Ty bejvaj zasekly, a pak to nejde. Ale u nove prevodovky, M52 motor a vys jsou tyhle pruzinky asi zevnitr, takze by se asi musela almara rozebrat. Zkusim to jeste nekde vyzjistit. Kazdopadne ta zvadla radicka neni tema sb co jsou u razeni.
Doprčic tak to si mě moc nepotěšil mám totiž stejný problém-za studena zůstáva řadička po vyřazení z pětky vpravo sice většinou po zahřátí to přestane ale pořád to tam při řazení pětky tak nějak drhne. Nevíte teda někdo co s tím?
Honza-net
Registrovaný
Příspěvky: 758
Registrován: úte 07.06.2005 00:00
Bydliště: Úžice, Mělník
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Honza-net »

Nakoupeno :twisted:

Obrázek
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od droban »

tak jsem dnes provedl vyse uvednou vymenu dilu a razeni je ted o 100%lepsi,koupoval jsem dily 4,5,7,9,10,11,bohuzel sem nemel kde soustruzit poudra ze silonu tak jsem musel koupit celej dil 5,ale byla v nem taky dost vule jak je to lisovany, jinak jak sme potom zjistili se nemuseli kupovat ani podlozky č.10 protože dil 5 se montuje už bez podložek je rozšířen místo podložek,cena za vsechny dily byli 2tis,nemusel se sundavat kardan ani vejfuk a bylo to za 1hodku hotovy a vymena stoji za to, konecne tam rychlosti padaj bez tlačení :D
Mat
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 06.05.2008 00:00

#64 Příspěvek od Mat »

Mám díly pro opravu řazení pro E46 (díly č. 5,6,7,9,10 - 8ks a 11 - 2ks). Chtěli jsem to dělat na 330xd, ale díky čtyřkolce by to bylo tolik práce, že jsme to vzdali, tak kdyby je někdo chtěl, jsou na prodej komplet za 1500,- (stálo to 2140,-). Pište na email m2k@seznam.cz
OndraZ
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Praha zapad

#65 Příspěvek od OndraZ »

Zdravim, chystam se na vymenu dilu razeni podle uvedenho postupu. Ale nikde v tematu jsem nenarazil jestli taky nevymenit dil c.2 pripadne 3. Jeste jsem to v realu nevidel, ale pripada mi, ze ta 2 by mohla byt z plastu... Nema s tim nekdo zkusenost? Diky!
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#66 Příspěvek od dell »

Díl 3 je kovové zajištění dílu 1 na převodovce, díl 2 je silentblok který nemusíš s největší pravděpodobností měnit.
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Zdenda_8 »

Ahoj , chtěl bych oprášit toto téma , není někdo z okolí středních čech , kdo by mi s tím pomohl ? Nemám dílnu a sám si do toho netroufnu :cry:

Mám docela dost vůli v řadičce , když tam zařadím kvalt , tak se tam páka dost viklá, to samé na neutrál tam lítá děsně doprava , bez nějaký vůle..
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#68 Příspěvek od Fipo »

taky se přidávám a ptám se, zda není někdo z moravy, kdo by mi tady s tímto pomohl? :)
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

#69 Příspěvek od JanHavlicek »

oprášil bych toto téma a chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že by taková výměna mohla pomoct s vypadáváním trojky.

Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)

Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?
OndraZ
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Praha zapad

#70 Příspěvek od OndraZ »

Nejsem automechanik, ale kdyz se nad tim zamyslim, nenapada me zadnej duvod proc by vule v tahlech razeni mela zpusobit vypadavani kvaltu.

(ale jestli nemam pravdu, rad se necham poucit ;-)
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od capri »

teoreticky to možný je když si to tak vemeš tak když máš velkou vůli v řezení tak nemusíš tu rychlost dořadit do konce a tudíž může vypadnout :)
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

#72 Příspěvek od JanHavlicek »

Tak jo, mám na mysli konkrétně tuto diskuzi, kde se výměna silentbloků brala za jedno z možných východisek...

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
wartes
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 17.11.2009 01:00
Bydliště: albrechtice KA

#73 Příspěvek od wartes »

Dnes jsem provedl výše uvedenou oprava řazení. Měnil jsem díl č. 5,7,9,10,11. Mám koupený i díl č.4 ,ale ani zaboha jsem nemohl přijít na to jak ho vyměnit. Četl jsem že se má vytlačit díl č. 3 nahoru a celé to vytáhnout do strany, ale s dílem č. 3 nešlo vůbec hnout. Kardan ani výfuk jsem dole neměl. A po zkompletování mi při jízdě při zařazeném druhém (2) rychlostním stupni začala vibrovat řadící páka. Ostatní stupně v pohodě. Celkově se řazení zlepšilo, ale není to ještě ono. Za každou radu, nebo pomoc při opravě budu vděčný. okolí ostravy

http://img404.imageshack.us/img404/1478/18042010319.jpg
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#74 Příspěvek od Maysner »

JanHavlicek píše:oprášil bych toto téma a chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že by taková výměna mohla pomoct s vypadáváním trojky.

Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)

Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?


sice ne na bmw, ale na zigulu, mi presne tohle delala sjeta zasouvaci vidlicka v prevodovce :roll:
wartes
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 17.11.2009 01:00
Bydliště: albrechtice KA

#75 Příspěvek od wartes »

Jak vytáhnout pojistku č.3 ať mohu vyměnit i díl č.4. Nějaký postup. Za vše předem díky. Pokud by byl někdo ochotný pomoci jsem schopný i přijet. okolí ostravy
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

#76 Příspěvek od JanHavlicek »

Mohl bych se zeptat, na kolik ty díly tak vyšly?

Dík
wartes
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 17.11.2009 01:00
Bydliště: albrechtice KA

#77 Příspěvek od wartes »

JanHavlicek píše:Mohl bych se zeptat, na kolik ty díly tak vyšly?

Dík


cca 2600,- Kč
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#78 Příspěvek od Perunwit »

ahoj, tohle je super vlákno, upozornil mě na to klubák, mám taky problém při řazení ze dva na tři mi tam padá pětka a celkově je to v kulise dos nepřesné, co vyměnit u 5er???

... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i

našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, podložky, ložiska...?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/

DÍKY za případné postrčení....
Kelvin
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od Kelvin »

Zdravim
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od stenlie »

Pružinky na to nemají moc vliv. Tohle mi dělal váleček před tou pružinkou v převodovce . Vždycky za studena se tam jakoby zadřel , jak se ohřál olej v převodovce a skříň se teplem roztáhla tak se uvolnil a šajtra se vrátí pěkně na střed neutralu . Začlo mi to dělat po koupi jak se začlo ochlazovat před zimou ... Vlastně tady vidím ,že bývalí majitel už se to v tomto vlákně snažil řešit.


V BMW koupit valečky pružinky a nechat vyměnit . Někdo říká že špajz se musí půlit někdo mi říkal že nemusí . Mě ho půlili (E36 r.3.1998. 328i)...cena i s prací 7500/ / 2500 materiál včetně oleje 5000 práce(už o tom tady jeden topic byl)
Starší E36 mají prý nahoře nějaký dekl přes který se tam dá dostat,kdy se to začlo dělat bez deklu nevím . :(

Slyšel jsem že pro e46 a snad i pro e39 už se prodávají original opravný sady .. Je to docela hodně častá závada .
Odpovědět