Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zpresneni razeni(vymena silentbloku)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Řadička má při zařazeným kvaltu dost vůli a myslim že i přesnost řazení už není taková jaká má být.Speedy píše:Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Kupoval jste to někdo, popř. kde a za kolik. Asi origo co? Koukal jsem do ETK a nějak nemůžu přijít co všechno se tam mění..... myslim to silonový uložení. Poradíte číslo obj. ETK pro E36 328i
Díky Jirka
Jedíně origo, stálo to vše pár stovek a určitě se to vyplatí vyměnit. Práce na heveru cca 2hodky i s kafem.Jirka-328 píše:Řadička má při zařazeným kvaltu dost vůli a myslim že i přesnost řazení už není taková jaká má být.Speedy píše:Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Kupoval jste to někdo, popř. kde a za kolik. Asi origo co? Koukal jsem do ETK a nějak nemůžu přijít co všechno se tam mění..... myslim to silonový uložení. Poradíte číslo obj. ETK pro E36 328i
Díky Jirka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Hele prosimtě umíš na tomhle odkazu poznat co všechno se tam mění???Speedy píše:Jedíně origo, stálo to vše pár stovek a určitě se to vyplatí vyměnit. Práce na heveru cca 2hodky i s kafem.Jirka-328 píše:Řadička má při zařazeným kvaltu dost vůli a myslim že i přesnost řazení už není taková jaká má být.Speedy píše:Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Kupoval jste to někdo, popř. kde a za kolik. Asi origo co? Koukal jsem do ETK a nějak nemůžu přijít co všechno se tam mění..... myslim to silonový uložení. Poradíte číslo obj. ETK pro E36 328i
Díky Jirka
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Krome silentbloku se meni predevsim dil c.7 (25111220600), to je nejjednodussi.
Docela podstatne je, aby dil c.9 vykazoval co nejmensi vuli ve spojich. Tudiz je asi dobre vymenit i dily c.10 a c.11. To je ale zrejme uz slozitejsi. Kdyz uz by se to delalo, je mozne omotat dil c.9 dratem a tim zvetsit jeho hmotnost. Pri spravne technice razeni by se pak jednotlive prevody meli lepe radit. Krome toho se prodavaji i skvele alternativy: http://www.uucmotorwerks.com/dssr/
K dilu c.5 jeste dodavam, ze se prodava orig. BMW-motorsport radici paka, ktera by mela zkratit razeni o 20 az 30%
http://www.sanituning.de/catalog/produc ... e870fbab84
Porovnani:
http://www.brunsnet.de/BMW/Haupt/Bilder ... elkurz.jpg
Docela podstatne je, aby dil c.9 vykazoval co nejmensi vuli ve spojich. Tudiz je asi dobre vymenit i dily c.10 a c.11. To je ale zrejme uz slozitejsi. Kdyz uz by se to delalo, je mozne omotat dil c.9 dratem a tim zvetsit jeho hmotnost. Pri spravne technice razeni by se pak jednotlive prevody meli lepe radit. Krome toho se prodavaji i skvele alternativy: http://www.uucmotorwerks.com/dssr/
K dilu c.5 jeste dodavam, ze se prodava orig. BMW-motorsport radici paka, ktera by mela zkratit razeni o 20 az 30%
http://www.sanituning.de/catalog/produc ... e870fbab84
Porovnani:
http://www.brunsnet.de/BMW/Haupt/Bilder ... elkurz.jpg
co maj fasisti bych asi neresil, v 90% maji venkovni kliky s napisem Motorsport, svitici radicku a chromovany cudliky manualni klimy, ty co nemaj lepiky ze Simira dokonce alu plech na podlaze nebo jako vrchol AE made in Taiwan s TUV homologaci oskenovanou od pos+anejsiho kamose s Hellamaeko píše:Kdybych mel pouzit stejnou argumentaci, tak na driftovani a jezdeni na fun se vyserte, nicite si tim to a to a to...

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: ned 02.04.2006 00:00
- Bydliště: Stříbro
- Klubové ID: 715
Dělal jsem opravu řazení na dvou vozech a nikdy nebylo potřeba měnit díl 7. Ta vůle ve spojích č.9 jak píšeš, je to nejpodstatnější. Díly 10 a 11 také není třeba měnit, jsou to podložky a závlačka. Na spodním konci u nich popletli čísla, 10 jsou podložky na obou stranách a 11 jsou závlačky. Omotat drátem díl č.9 je totální blbost. A k těm alternativám, stejně pokud by někdo chtěl nahradit díl č.9 něčím jiným, stejně je nutné vyměnit ty dvě silonová pouzdra. U jednoho auta také chyběl díl 4, byl tam jen takový držák s dírou a zase, výměna silonových pouzder a řazení perfekt ani nebylo znát nepřítomnost tohoto dílu. Vše píšu z vlastní zkušenosti, žádná teorie. Až si někdo tuto výměnu provede, pozná jak to krásně funguje.
to se dela kvuli zvetseni hmotnosti- tahlo ma vetsi setrvacnost, rychlost tam spis padne a ztezknutim te radicky vespod se zmensi jeji tendence se klepat... bavime se o cinovem nebo olovenem dratu, normalniho bys tam musel natocit cely klubkodell píše:Omotat drátem díl č.9 je totální blbost.

“Ability is what you're capable of doing.”