Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tlaky válců na 328i m52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od lou »

Naměřil jsem tyhle hodnoty ale jsou tam nějaké větší rozdíly, 10,8- 13,8, vadí to?
1V 11,2
2V 10,8
3V 13
4V 11,6
5V 13,8
6V 13
davidcoly
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 01.01.2010 01:00

#2 Příspěvek od davidcoly »

ja si myslim ze jo za to jsou docela velky rozdily
davidcoly
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 01.01.2010 01:00

#3 Příspěvek od davidcoly »

ale nejsem si jistej
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#4 Příspěvek od Cuky »

Jsou moc velký měly by se lišit tak max o 1bar (přibližně ) Ale stejně pokud nebudeš dělat generálku motoru tak s tím moc nenaděláš :(
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od xSAFA »

Tak tak ty rozdíly jsou moc velký...

taky mě to čeká jsem zvědavej na výsledek :?
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#6 Příspěvek od bas2 »

do tych valcu s nizkym tlakem cvrkni trochu oleje a zmer znovu (tlaky by se meli merit pri teplem motoru), tak aspon zistis ci unik tlaku je na krouzkach nebo na ventilech....
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od lou »

Když tam dám trocha oleje a tlak ve válci se zvětší tak je to pístníma kroužkama ale když se nezvětší tak je to ventilama, je to takhle jestli tomu dobře rozumím?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#8 Příspěvek od Cuky »

Přesně tak :wink:
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#9 Příspěvek od bas2 »

nebo teoreticky muze byt foukly tesneni pod hlavou nebo hlava mezi valcema, tz. ze ti valec c. 2 profoukuje do valce c. 1. a opacne.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#10 Příspěvek od Cuky »

Tak pokud se to po tom oleji nezlepší tak to stejně nepoznáš dokud to nerozebereš, takže je to asi jedno ne.
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#11 Příspěvek od lou »

No vypadá to že GO motoru dělat nebudu když tak max. těsnění pod hlavou zkusím vyměnit nebo nějaký ten ventil. Díky všem za rady a názory :wink:
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Zdenda_8 »

Kamarád mi říkal , že pátý válec je vždycky nejvíc namáhaný , tak podle toho tlaku by to možná i sedělo ...
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od rob2fab »

jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#14 Příspěvek od mequi »

rob2fab: podle mne nejde ani tak o velikost naměřených tlaků, ale o odchylku kterou ty válce mají. Pokud to bylo měřeno jedním přístrojem.
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od rob2fab »

mequi:nesouhlasim.me ty cila prijdou jak vymysleny
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#16 Příspěvek od bas2 »

rob2fab píše:jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.


motor s kompresnim pomerem 10:1 muze mit tlaky az do 14 atm. Komprese muze narust karbonem.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#17 Příspěvek od mequi »

Já jsem taky před časem měřil tlaky na mém 320i a byli taky kolem 13 ale všechny. Tak to číslo 13 dávám na vrub odstupnování tlakoměru.
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od rob2fab »

bas2 píše:
rob2fab píše:jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.


motor s kompresnim pomerem 10:1 muze mit tlaky az do 14 atm. Komprese muze narust karbonem.
komprese muze narust karbonen?jako ze to tam vytesni nejaky mikro nepresnosti? to se muzem bavit o tisicinach jednotek NE o destinach bo celych cislech.
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#19 Příspěvek od lou »

rob2fab píše:mequi:nesouhlasim.me ty cila prijdou jak vymysleny

Bylo to měřeno jedním tlakoměrem, motor zahřátý na provozní teplotu, šešlápnutý plyn
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#20 Příspěvek od mequi »

bas2 píše:nebo teoreticky muze byt foukly tesneni pod hlavou nebo hlava mezi valcema, tz. ze ti valec c. 2 profoukuje do valce c. 1. a opacne.
Je to jen spekulace, ale kdyby bylo prasklé těsnění mezi válcema, tak by byly tlaky u dvou sousedních válců stejné ne?
Odpovědět