Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84 Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
#1
Příspěvek
od lou » ned 11.04.2010 20:36
Naměřil jsem tyhle hodnoty ale jsou tam nějaké větší rozdíly, 10,8- 13,8, vadí to?
1V 11,2
2V 10,8
3V 13
4V 11,6
5V 13,8
6V 13
davidcoly
Registrovaný
Příspěvky: 90 Registrován: pát 01.01.2010 01:00
#2
Příspěvek
od davidcoly » ned 11.04.2010 22:46
ja si myslim ze jo za to jsou docela velky rozdily
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316 Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu
#4
Příspěvek
od Cuky » pon 12.04.2010 08:56
Jsou moc velký měly by se lišit tak max o 1bar (přibližně ) Ale stejně pokud nebudeš dělat generálku motoru tak s tím moc nenaděláš
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460 Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od xSAFA » pon 12.04.2010 11:03
Tak tak ty rozdíly jsou moc velký...
taky mě to čeká jsem zvědavej na výsledek
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408 Registrován: stř 11.04.2007 00:00
#6
Příspěvek
od bas2 » pon 12.04.2010 12:36
do tych valcu s nizkym tlakem cvrkni trochu oleje a zmer znovu (tlaky by se meli merit pri teplem motoru), tak aspon zistis ci unik tlaku je na krouzkach nebo na ventilech....
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84 Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
#7
Příspěvek
od lou » pon 12.04.2010 23:21
Když tam dám trocha oleje a tlak ve válci se zvětší tak je to pístníma kroužkama ale když se nezvětší tak je to ventilama, je to takhle jestli tomu dobře rozumím?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316 Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu
#8
Příspěvek
od Cuky » úte 13.04.2010 07:28
Přesně tak
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408 Registrován: stř 11.04.2007 00:00
#9
Příspěvek
od bas2 » úte 13.04.2010 12:47
nebo teoreticky muze byt foukly tesneni pod hlavou nebo hlava mezi valcema, tz. ze ti valec c. 2 profoukuje do valce c. 1. a opacne.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316 Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu
#10
Příspěvek
od Cuky » úte 13.04.2010 16:16
Tak pokud se to po tom oleji nezlepší tak to stejně nepoznáš dokud to nerozebereš, takže je to asi jedno ne.
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84 Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
#11
Příspěvek
od lou » stř 14.04.2010 23:38
No vypadá to že GO motoru dělat nebudu když tak max. těsnění pod hlavou zkusím vyměnit nebo nějaký ten ventil. Díky všem za rady a názory
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240 Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od Zdenda_8 » pát 16.04.2010 11:54
Kamarád mi říkal , že pátý válec je vždycky nejvíc namáhaný , tak podle toho tlaku by to možná i sedělo ...
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145 Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od rob2fab » pon 19.04.2010 09:29
jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933 Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
#14
Příspěvek
od mequi » pon 19.04.2010 09:36
rob2fab: podle mne nejde ani tak o velikost naměřených tlaků, ale o odchylku kterou ty válce mají. Pokud to bylo měřeno jedním přístrojem.
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145 Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od rob2fab » pon 19.04.2010 10:52
mequi:nesouhlasim.me ty cila prijdou jak vymysleny
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408 Registrován: stř 11.04.2007 00:00
#16
Příspěvek
od bas2 » pon 19.04.2010 11:45
rob2fab píše: jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.
motor s kompresnim pomerem 10:1 muze mit tlaky az do 14 atm. Komprese muze narust karbonem.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933 Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
#17
Příspěvek
od mequi » pon 19.04.2010 11:59
Já jsem taky před časem měřil tlaky na mém 320i a byli taky kolem 13 ale všechny. Tak to číslo 13 dávám na vrub odstupnování tlakoměru.
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145 Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:
#18
Příspěvek
od rob2fab » pon 19.04.2010 12:36
bas2 píše: rob2fab píše: jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.
motor s kompresnim pomerem 10:1 muze mit tlaky az do 14 atm. Komprese muze narust karbonem.
komprese muze narust karbonen?jako ze to tam vytesni nejaky mikro nepresnosti? to se muzem bavit o tisicinach jednotek NE o destinach bo celych cislech.
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84 Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
#19
Příspěvek
od lou » pon 19.04.2010 17:20
rob2fab píše: mequi:nesouhlasim.me ty cila prijdou jak vymysleny
Bylo to měřeno jedním tlakoměrem, motor zahřátý na provozní teplotu, šešlápnutý plyn
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933 Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
#20
Příspěvek
od mequi » pon 19.04.2010 22:59
bas2 píše: nebo teoreticky muze byt foukly tesneni pod hlavou nebo hlava mezi valcema, tz. ze ti valec c. 2 profoukuje do valce c. 1. a opacne.
Je to jen spekulace, ale kdyby bylo prasklé těsnění mezi válcema, tak by byly tlaky u dvou sousedních válců stejné ne?