Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 328i-závada nalez.-neví někdo o lambdě za dobrou cenu?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Mira328i
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Klatovy

#41 Příspěvek od Mira328i »

je to jednou lambdou, kluk co mi to diagnostikoval není flákač-pro jistotu to zkoušel víckrát a pak je ještě zaměnil a tak se potvrdila ta sonda.
Už aby to zase lítalo-mam nutkání ho prohnat:-).
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#42 Příspěvek od BudVlad »

Lambda sonda je dost drahá, myslím že stojí něco přes 4K. Dá se to také řešit simulátorem. Oxygen sensor simulátor stojí kolem 50USD. Většinou se používá když se odstraní katalyzátor.
Obrázek
Mira328i
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Klatovy

#43 Příspěvek od Mira328i »

abych se přiznal tak z tohodle řešení bych měl trochu strach-má s tím někdo zkušenosti?
Neví někdo o lambda sondě za dobrou cenu?
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#44 Příspěvek od BudVlad »

Originál BMW z USA $120 + 29 (přibližně 2 830 Kč):

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OEM-BMW- ... 5ad6d7f10e

Universální z Německa €37,54 + 5,96 (přibližně 1 130 kč):

http://cgi.ebay.de/Oxygen-Sensor-BMW-31 ... 2305028d38
Obrázek
Mira328i
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Klatovy

#45 Příspěvek od Mira328i »

dík moc za odkazy-jak moc se liší ten neorigo?nebude to dělat neplechu?
Koukal sem na windecoder- mam rok 1995/4 a píšou tam typ lambdy 11781748762.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#46 Příspěvek od BudVlad »

Zkušenost s tím nemám, ale z obrázku je vidět že se u toho universálního musí přidělat zásuvka.
Obrázek
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#47 Příspěvek od frank325i »

univerzalni nebrat stejnak budes mit potom na diagnostice mimo rozsah...ja uz takove blbosti nedelam stalo me to dost penez...kup co tam ma byt a hotovo...
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od xSAFA »

Dej tam předepsanou lambdu, např NGK se dá koupit už od 3000,-

např haspa.cz ;)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Koukni na http://www.rockauto.com, tak jsou lambdy Bosch pod $100
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Na M52 snad ani uni lambda dát nejde, ne? Fyzicky teda asi jo, ale má jinou metodu měření, takže nedává pro jednotku správné výsledky...
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#51 Příspěvek od Jarouch »

Přesně tak! To je jako kdyby jsi tu díru zavařil a dráty střuhnul a za izoloval... tyto měřící věci určitě to co tam patří :wink:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#52 Příspěvek od BudVlad »

Proč by universální lambda fungovala jako kdyby se ustřihly dráty? Universální je protože jde na 318, 320, 325. Jde o to kolik dává voltů do řídící jednotky. Simulátory fungují tak, že dávají předepsané volty do řídící jednotky a pak tu díru můžeš ucpat. To není žádná novinka. :idea:
Obrázek
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od xSAFA »

Jak se zde už Xkrát potvrdilo UNI lambdy na M52B28 NE! Jsou to vyhozené peníze. Rovněž na nějaké simulátory bych se vyprdnul. Pokud máš v háji jen jednu tak 3000 myslím není zas taková pálka? Znovu už ji měnit nebudeš ;) Maximálně pak ještě dokoupíš druhou :D
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Slavisimo »

BudVlad píše:Proč by universální lambda fungovala jako kdyby se ustřihly dráty? Universální je protože jde na 318, 320, 325. Jde o to kolik dává voltů do řídící jednotky. Simulátory fungují tak, že dávají předepsané volty do řídící jednotky a pak tu díru můžeš ucpat. To není žádná novinka. :idea:
Tim chtel rict ze kdyz tam das neco co tam byt nema, ze muzes rovnou ty draty ustrihnout...Nebude to fungovat..Rekl bych ze lambda ma zrovna vyznam, to jen Cesi se snazej se vsim vymdrat... :roll: a pak to tak vypada
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#55 Příspěvek od BudVlad »

Slavisimo píše:
BudVlad píše:Proč by universální lambda fungovala jako kdyby se ustřihly dráty? Universální je protože jde na 318, 320, 325. Jde o to kolik dává voltů do řídící jednotky. Simulátory fungují tak, že dávají předepsané volty do řídící jednotky a pak tu díru můžeš ucpat. To není žádná novinka. :idea:
Tim chtel rict ze kdyz tam das neco co tam byt nema, ze muzes rovnou ty draty ustrihnout...Nebude to fungovat..Rekl bych ze lambda ma zrovna vyznam, to jen Cesi se snazej se vsim vymdrat... :roll: a pak to tak vypada
Neříkal jsem že ustřihneš dráty, naopak tam dáš něco co dodává do řídící jednotky předepsané volty. Nevím jestli se Češi snaží vymrdat, ale simulátory se běžně používají v USA kdž se odstrani katalyzátor. Ještě jsem neslyšel že by to nefungovalo.
Obrázek
Mira328i
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Klatovy

#56 Příspěvek od Mira328i »

Tak je tam nová Bosch, ale problém se tím uplně neodstranil - diagnostika při vícero načtení občas hlásí čidlo otáček - takže ho čeká výměna, asi je načatý.
Začalo to asi tímhle:asi před dvěma měsíci mi trošku kapala voda mezi blokem motoru a krytem termostatu, přímo na čidlo otáček...to tím pravděp. odešlo a zničilo lambdu...asi tak nějak byl ten domino efekt...
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od capri »

a nemáš na něm jen z oxidovany kontakty ? a zkoušel si ho proměřit ?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od xSAFA »

Nemyslím, že jen kapající voda by to čidlo zničila. Je celé zapouzdřené a konektor je v "suchu" pod sáním. Spíš prostě odešlo, není to nic drahého tak vyměň a snad už to budeš mít OK 8)

Za kolik si nakonec sehnal tu lambdu? Rovněž mě čeká výměna...


///MOD Killca: trochu procisteno
Mira328i
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Klatovy

#59 Příspěvek od Mira328i »

1500,- čidlo od VDO, cca 3300lambda od Bosch
..možná padla stářím...přece jen je to veterán :cry:
Odpovědět