Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bezninový čerpadlo - palivová pumpa?
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, jen se čistě ptám? Jak se pozná vadný, resp. postupně dosluhující palivový čerpadlo. Je to náhlá smrt, nebo se např. postupně zhoršujou starty. Co jsem tak slyšel, čas od času se to někomu vysere, nerad bych proto zůstal stát někde v prdelákově na dálnici a zbytečně platil odtah. Má cenu to vyměnit preventivně? Mám r.v. 96/7, si zase řikám že by to nemuselo bejt ještě v tahu. Ale zase upřímě, když občas rychleji otočim klíčkem a zastartuju (kor v létě po delším stání na slunci) trvá to dýl než motor naskočí, v porovnání s chvilkovou prodlevou v poloze klíčku ''normálního chodu'' motoru. Předem díky.. 
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
a kolik máš najeto? vim že je to spíš závislý podle počtu startů, a bude to i dost individuální.. ale jen tak orientačně..capri píše:mě to udělo to že to jednou šlo a pak nešlo nastartovat a pak už to nešlo vubec takže náhlá smrt
jinak k výměně.. koukal jsem že stačí koupit jen samotný čerpadlo.. co jsem koukal na elit, tak tam maji snad dokonce celou sadu (čerpadlo i s plovákem)
myslim že stačí např. toto:
http://cgi.ebay.de/Kraftstoffpumpe-Benz ... 58841501a9
ps: myslíš že má cenu se pojistit a vyměnit to dopředu?
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
- Kontaktovat uživatele:
mam najeto 220000km jinak ja koupil jen čerpadlo za 1200 nejaky německy ale značku nevim už pak hadičku (musel sem ji vyměnit pač ta co tam byla byla tak tvrda že sem ji musel říznout
tady máš nejaky fotky
tady máš nejaky fotky
- Přílohy
-
- a samotny čerpadlo bez ničeho
- L1010546.jpg (55.66 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- pod vlastnim čerpadlem (místo kudy to tlačí benal nahoru přez komutátor (u kteryho už chyběli dva poly)
- L1010545.jpg (41.37 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- vršek čerpadla a taky chyba proč nejelo :)
- L1010543.jpg (54.96 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- vlastní čerpadlo
- L1010538.jpg (61.05 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- sací část čerpadla vykuchaná
- L1010536.jpg (54.21 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- číslo čerpadla - BOSCH 0 580 453 053
- L1010531.jpg (38.47 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- ještě jednou komplet
- L1010524.jpg (65.34 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- barvy drátů a +- pol
- L1010522.jpg (43.52 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
- komplet se starym čerpadlem
- L1010520.jpg (52.02 KiB) Zobrazeno 2038 x
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
jestli jsem to správně pochopil.. tak u čerpadla se musí prohodit sací část.. tzn. ty lopatky který tlačeji benzín my zůstanou ze starýho čerpadla.. (na tom nic neochází?)capri píše:no nevim jestli na to máš zbytečný peníze tak bych to asi koupil jestli ne tak hotl až to skáchne ale podle těch fotek co sem ti poslal je to dost nebezpečny pač přez uhliky a komutator kterej vlastně jiskří to tlačí všechen benal no a jelikož mě tam dva poly chyběli tak to asi nebylo uplně idealni
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
- Kontaktovat uživatele:
nenene prohodíš celý čerpadlo to co sem tam nafotil tak to sem musel to stary rozřezat !!! takže na fotkách je znehodnoceny to stary co sem vyndal jinak novy je takovej stříbrnej válce (na fotkách kde to je komplet je to zastrčeny v tom plastu a vykukuje jen kousek)
ty plastovy lopaty sou pod plastovym krytem a sou tam jen k prvotnímu nasátí paliva to podstatny obstarává to kovove trochoidní čerpadlo (to je to s těma vlnitejma zoubkama)
ty plastovy lopaty sou pod plastovym krytem a sou tam jen k prvotnímu nasátí paliva to podstatny obstarává to kovove trochoidní čerpadlo (to je to s těma vlnitejma zoubkama)
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
aha.. takže to pod tímto odkazem je v podstatě celý čerpadlo jestli to správně chápu..capri píše:nenene prohodíš celý čerpadlo to co sem tam nafotil tak to sem musel to stary rozřezat !!! takže na fotkách je znehodnoceny to stary co sem vyndal jinak novy je takovej stříbrnej válce (na fotkách kde to je komplet je to zastrčeny v tom plastu a vykukuje jen kousek)
ty plastovy lopaty sou pod plastovym krytem a sou tam jen k prvotnímu nasátí paliva to podstatny obstarává to kovove trochoidní čerpadlo (to je to s těma vlnitejma zoubkama)
http://cgi.ebay.de/Kraftstoffpumpe-Benz ... 58841501a9
jinak zpětnej ventil kvůli padání tlaku je v čerpadle? nebo je součástí toho zbytku? jestli se nepletu někdo tu psal že u staršího čerpadla po čase padá tlak.. tak se jen ujištuju..
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no já mám 240 tkm , a řek bych že poctivejch.. ale zaráží mě občas to, že to v létě při velkým horku a víc jak jednodením stání na slunci trochu dýl točí.. než to chytne.. myslim že je to právě čerpadlem..PolarBear píše:Palivova pumpa udela papa ala nahla smrt. Menil jsem ji taky na E36.
Nalitano to melo: skoro 340 tkmale zase videl sem borca kterymu udelala papa pri nejakych 260tkm (Mozna mel ale stocenej tachec...
)
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
a jak je to s padánim tlaku paliva? já vim že je to problém u naftáků? protože mě to tak nějak startuje stejně, horší je to pouze když rychle otočim klíček do polohy starteru, při pomalejším otáčení s prodlevou než pozhasínaji některý kontrolky to naskočí rychleji.. z toho dedukuju že je to bud čerpadlem nebo padánim tlaku v podavací větvi palivový soustavycapri píše:mě to dělalo tak nejak podobně uplně nejdřív se motor otočíl asi 3x než chytl pak zas chvíli startoval normálně (to asi kvuli tomu že se zastavil na polech ktery nechyběli) a pak to nešlo zas vubec nastartovat
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
- Kontaktovat uživatele:
když otočíš klíček so polohy před startem tak čerpadlo na par vterin zapne a natlakuje a když otočíš rovnou do stratování atk to chvíli trvá než čerpadlo tatlakuje ja už si ted nepamatuju jestli byl na tom čerpadle nejakej zpětnej ventilek nebo ne ale i kdyby jo tak po tech letech už asi taky nebude 100% jinak až to budeš měnit tak vyndej pojistku nebo relatko palivovyho čerpadla a několikrát zastartuj když to chytne tak počkej až to chcípne pak tak ještě 2x zastartuj at vypustíš tlak z hadic a pak čerpadlo vyndej tim že odšroubuješ velkou plastovou matici na nádrži je na prave straně pod zadnima sedačkama pod plechovym krytem hadice až je odpojíš tak si je nejak zajisti aby ti nezapadli někam do haje a vyndavej ho opatrně jde to blbě kvuli plováku at ho neulomíš jako já
povedlo se mi tam nalomit takovej zobáček co drží komplet plovák i s poťákem v jedne poloze 
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
- Kontaktovat uživatele:
nejautodily@email.cz sem napiš kluk to vozí z německa jinak skus tady na foru ještě napsat členovi Addict ten taky umí díly za supr ceny 
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
cus ,taky se hlasim k tem lidem, co maj asi problem s cerpadlem......zacala zima a rek bych , ze opet blbne cerpadlo...pres leto nic a tedko to pekne cuka a bubla,jako kdyz dochazi benzin.Studeny starty jsou vzdycky v pohode,ale jakmile clovek necha auto tak 2 hodky stat,tak musi vzdycky pravidelne startovat az na podruhy,kdyz bylo leto, tak klidne na potreti(ale to to zase necukalo).CHci se optat,nevite, jestli to "padani" paliva vyresi pouze nova pumpa(walbro) a nebo se musi koupit celej ten bazmek co jde do nadrze?DIky
Cau Lidi, tak mam zase problemek s pumpou(mozna)
Auto startuje jak svicary i v zime, ale uz se mi 3x stalo ze z niceho nic mi chciplo (po prvnim startu v zime, jeste nezahraty) na krizovatce a neslo ani za prase nastartovat. Pomohlo jen roztlaceni a na rychlost to naskocilo.
Pak mi to dalo zas pokoj na par dni a pak se to stalo zase. Uplne stejny scenar jen +- metr vedle
(celkem se to takhle stalo 3x) Muze byt problem v necem jinym? Mozna elektrika?
Jo jeste dodam ze jde o E36 316i (rok 91)
Diky
Auto startuje jak svicary i v zime, ale uz se mi 3x stalo ze z niceho nic mi chciplo (po prvnim startu v zime, jeste nezahraty) na krizovatce a neslo ani za prase nastartovat. Pomohlo jen roztlaceni a na rychlost to naskocilo.
Pak mi to dalo zas pokoj na par dni a pak se to stalo zase. Uplne stejny scenar jen +- metr vedle
Jo jeste dodam ze jde o E36 316i (rok 91)
Diky
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Může to dělat čerpadlo, konkrétně konektory které vedou k motůrku. Vyndal jsem čerpadlo z nádrže které nešlo, venku jsem ho připojil a šlo, dal jsem ho zpátky a šlo 3s pak se zastavilo, venku zase šlo. Nakonec jsem zjistil, že pokud zahejbám s konektorem u motorku rozběhně se, ale jak auto jede tak se to klepe a ztratí to kontakt. Vyndej si čerpadlo ven a přezkoušej ho. Taky to může dělat dalších x věcí. Zkouškou čerpadla bych začal.
