Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dotaz na díl
Je to guma, která je na hraně plastového podběhu směrem k hraně blatníku, vlastně díky ní sedí podběh za hranu blatníku a nevyskakuje.
Pokud se objedná origo podběh, bývá guma součástí. U neorigo ne a zvlášť ta guma stojí cca 3 kila, neorigo podběh cca do pětikila.
Je tedy lepší objednat origo podběh i s gumou za cca 600,- celkem.
Jo, a rozdíl podběhu origo X neorigo je dost zásadní - originál je poměrně tvrdej plast, sedí na díry v kastli apod..., čínské náhrady z Kelly apod... jsou proti tomu jak hadr.
Pokud se objedná origo podběh, bývá guma součástí. U neorigo ne a zvlášť ta guma stojí cca 3 kila, neorigo podběh cca do pětikila.
Je tedy lepší objednat origo podběh i s gumou za cca 600,- celkem.
Jo, a rozdíl podběhu origo X neorigo je dost zásadní - originál je poměrně tvrdej plast, sedí na díry v kastli apod..., čínské náhrady z Kelly apod... jsou proti tomu jak hadr.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Opět obnovím téma.
Prosím o radu, k čemu je díl č. 9 a kde přesně by měl být díl č. 8 na tomto obrázku: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Dále pak na tomto obrázku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 je psáno, že díl č. 10 (Dvojitý teplotní spínač) není pro vozidla s klimou. Já mám klimu a mám ho tam. Je to OK?
No a do třetice dotaz čistě jen z mé zvědavosti. Nikde jsem se nedopátral, proč je chladič "odpružený" dole na gumových dorazech a nahoře taky drží v gumkách. Tak mě napadlo, proč nemůže být třeba přišroubovaný napevno?
Díky moc za rady
Prosím o radu, k čemu je díl č. 9 a kde přesně by měl být díl č. 8 na tomto obrázku: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Dále pak na tomto obrázku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 je psáno, že díl č. 10 (Dvojitý teplotní spínač) není pro vozidla s klimou. Já mám klimu a mám ho tam. Je to OK?
No a do třetice dotaz čistě jen z mé zvědavosti. Nikde jsem se nedopátral, proč je chladič "odpružený" dole na gumových dorazech a nahoře taky drží v gumkách. Tak mě napadlo, proč nemůže být třeba přišroubovaný napevno?
Díky moc za rady
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
1)nevim
2)je to prave PRO klimoskovy auta
3)v aute se vsechno klepe a vibruje, jak od silnice, tak od motoru, vsechno co je kovovy, tak je vetsinou na silentblocich, chladic nevyjimave a i to vylepsuje instalaci noveho chladice, kdyby byl sroubovanej, tak by to trvalo, kazdopadne oficialni duvod nereknu, jen vim, ze je to optimalni reseni oprave kvuli zminenym vecem
2)je to prave PRO klimoskovy auta
3)v aute se vsechno klepe a vibruje, jak od silnice, tak od motoru, vsechno co je kovovy, tak je vetsinou na silentblocich, chladic nevyjimave a i to vylepsuje instalaci noveho chladice, kdyby byl sroubovanej, tak by to trvalo, kazdopadne oficialni duvod nereknu, jen vim, ze je to optimalni reseni oprave kvuli zminenym vecem
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
1) Díl číslo 8 je guma nasazená nahoře na chladiči a přesahující až přes saharu, asi kvůli tomu aby bordel padal kolem a ne do vrtule.
EDIT: už jsem zjistil že to neni pravda..
EDIT: už jsem zjistil že to neni pravda..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Díl 9 netuším a díl 8 jsem napsal blbě
Je to nahoře na chladiči jak jsem psal, ale nepřesahuje to nad saharu, ale opačným směrem - nad přední masku. Na tom celém je pak ještě ten velký plastový kryt (proto jsem Ti to nemohl na parkovišti vyfotit..)
Je to nahoře na chladiči jak jsem psal, ale nepřesahuje to nad saharu, ale opačným směrem - nad přední masku. Na tom celém je pak ještě ten velký plastový kryt (proto jsem Ti to nemohl na parkovišti vyfotit..)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
k dilu 9, tady taky nic http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... an_shroud/
kazdopadne to bude jen lehkej kryt, spojenej nejak asi s klima chladicem
kazdopadne to bude jen lehkej kryt, spojenej nejak asi s klima chladicem
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
Tak jsem si dnes četl, že M-paket má silnější přední stabilizátor (série: 24mm, M-tech: 25,5mm). Koukal jsem do ETK http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10 a tam mě zaujala " Individuální řada Avus " . Netušíte někdo co to znamená? Předpokládám, že s tím, že mám auto v barvě avusblau to asi nic moc společného mít nebude. 
Další dotaz na díl
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... nel_front/ mám na dveřích díly č.5. Ale jen tak ze zajímavosti, neví někdo v jakém případě se používají ty díly č.11? 
