já když jsem ho měnil na 525tds tak jsem si do čerpadla místo nafty zavedl tlakový vzduch, pak jsem vyndal jeden vstřik, pomalu jsem točil motorem a když vystříkl z toho vstriku vzduch s naftou, tak jsem si poznamenal kde byla klika, ve předu na řemenici. nasadil jsem nové a ladil to tak dlouho, než to bylo to samé. a auto bezproblémů jezdí. neklepe startuje...
all píše:myslíš nastavení množsvtí nebo dobu. trošku to zozepiš s čím přesně nebo proč...
Musím dát nové a nevím jak ho tam dát zpět,aby to bylo dobře.
to čerpadlo když se vyndává z auta tak se v určitý úvrati aretuje šroubem z boku kd se vyndá podložka a pak se dotáhne na tvrdo protože když se to neudělá tak už to čerpadlo jinak než na stolici v BOSH nikdo nenastaví...
tzn. každý vyndaný čerpadlo musí být zaaretovaný stejně a to v horní úvrati jednoho z válců ale kterýho přesně si už nepamatuju...
čerpadla se obecně nastavujou na první válec a u BMW je aretační díra v setrváku najdeš ji nad startérem pod čidlem otáček klikového hřídele
v pondělí jedu do Bosche tak zjistím vše potřebné a dám vědět
V podstatě je to "Jak na to", akorát ne od Etzolda, ale přímo od BMW
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic