Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

325 TDS výměna turba

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od compound »

chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá zkušenost nebo jestli to vubec jde na 325TDS turbo z 330d?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

Bez úprav příruby a těsnění to nepůjde.
Proč to vlastně chceš dělat?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

bmwfil píše:Proč to vlastně chceš dělat?
bud ma z trilitra turbo za lepsi peniz a nebo chce jen cuchnout k panum newtometrum no :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od compound »

Spíš ta druhá varianta,trošku tomu zvednout výkon.čip mám na 125KW ale ještě mně napadlo zkusit tam dát to turbo z třílitra
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#5 Příspěvek od bmwfil »

Tak pokud Ti jde o výkon, tak nech zrepasnout stávající turbo s nech si to v Diesel Techniku čipnout na ještě víc. Ale nedělal bych to, těch 125Kw je akorat a nemusíš se bát o motor ani další součásti (sám to mám přesně tak) a pokud chceš ještě šlechtit, tak kup KN vložku do airboxu a origo lauf na Tds od Remuse, to taky nejaky pferdy přidá :wink:
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od compound »

A nevíš kde dělají dobré repase turb za dobrou cenu?,výfuk je v plánu až opadnou tyhle sračky co ted padají
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#7 Příspěvek od bmwfil »

Máš to kousek - http://www.turbocar.cz
Sám jsem ho tam nechal dělat a zatím na něm mám cca 30tkm a žádné komplikace.
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od compound »

Dík,tam jsem za chvíli:-D na kolik to vyjde cca?a to jsi jim tam nechával auto a nebo jsi jen přivezl to turbo?,nemáš někde video kde je slyšet ten tvuj remus?,Bylo to pak poznat na jízdě po repasi?
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#9 Příspěvek od Jarouch »

Já chipnul TDS na 125kw ve 250tis km... Najezdilo pod tlakem 100tis pak 7krát hlava prasklá... :wink: Nebylo se čemu divit... To je tak akorát víc bych mu nedával....
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#10 Příspěvek od Killca »

ono neni dobry ani origo turbo, natoz tam davat jeste novejsi z 3,0d :-D pak to skonci jako u jaroucha :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#11 Příspěvek od Jarouch »

Killca píše:ono neni dobry ani origo turbo, natoz tam davat jeste novejsi z 3,0d :-D pak to skonci jako u jaroucha :-D
Já si nemohl na turbo stěžovat.... to čvachtalo jak víno!!! za tu hlavu mohlo moje zacházení s autem... :wink:
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od compound »

tak k TDS se musíš chova tza studena opatrně,jinak budeš měnit jednu hlavu za druhou,já mám 160tis dle tacho tak když bych nechal zrepasovat turbo tak by to mohlo sypat trošku líp
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#13 Příspěvek od Jarouch »

compound píše:tak k TDS se musíš chova tza studena opatrně,jinak budeš měnit jednu hlavu za druhou,já mám 160tis dle tacho tak když bych nechal zrepasovat turbo tak by to mohlo sypat trošku líp
Však já za studena nikdy netočil přes dva tisíce... a když jsem ho tlačil po dálnici nebo jinde nechal jsem ho vždy vydechnout na volnoběh... taky se mi turbo nikdy nepodělalo.... :wink: Pak jsem dal jinej motor za 15tis... a lítá dodnes někomu a stále chipnutý...
:wink:
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Slavisimo »

compound píše:tak k TDS se musíš chova tza studena opatrně,jinak budeš měnit jednu hlavu za druhou,já mám 160tis dle tacho tak když bych nechal zrepasovat turbo tak by to mohlo sypat trošku líp
Hmm 160 na tachu tzn. 380 real..Smele do cipovani doporucuju :-) a rovnou tam jeste nabastli to turbo..

Boze je to chudak starej motor a jeste ho chces zdimat.
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#15 Příspěvek od Jarouch »

No to jsem měl já natachu 140tis v roce 2005...! už tenkrát jsem věděl že to má minimálně tři kila :o
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od compound »

no těch 160 bych tak nějak věřil,380 to nebude mít určitě, je to 4/99 a šlape jako hodinky,v zimě v -15 chytně na první otočení,načipovaný už to je od předchozího majitele
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Slavisimo »

compound píše:no těch 160 bych tak nějak věřil,380 to nebude mít určitě, je to 4/99 a šlape jako hodinky,v zimě v -15 chytně na první otočení,načipovaný už to je od předchozího majitele
Tak ale to sme radi ze jsi spokojeny :-) nebudem se o ty km hadat, pokud tomu veris tak dobra ale vime jak to tady chodi. Moje byvala Fabie ma najeto neco ke 4kilum a stale se drzi ale uz je citit ze je unavena.. Nase puvodni cervena E36 IS mela pri koupi 250tkm, s jinyma budikama kvuli zavade ce zacinalo na 220 a prodavala pri tech 250 mam pocit...A pak si ji nekdo koupil a ted stoji na tipcarsu se 150tkm...a je to 96ka :-) Takze doufam ze to neni i tvuj priprad protoze TDS lita samo
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od ROBi »

Hmm hmm, sám mám 350tis. a je to ´92, bůhví, jak to s těma kilometrama je. Startování na drc i při -22°C taky nebyl problém, tuhle zimu jsem to už zkusil, ale nevím, proč ten motor tak trápit, na to bych se vykašlal. Zase tak špatně to nejede a pokud ti to nestačí, neměl jsi si to kupovat, nebo bych popřemýšlel o prodeji a koupi něčeho lepšího. Už jen kvůli tomu, že takový bastl se pak mnohem hůř prodává, pokud by vůbec do prodeje vydržel.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#19 Příspěvek od bmwfil »

takový bastl se pak mnohem hůř prodává
Víš o čem mluvíš, že? :lol: Bez urážky :)
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Slavisimo »

No ROBi ono to TDS bez chipu neni moc kouzelny, s chipem je to o dost lepsi. Pak jde jen o to jak se k tomu chovat..Ale necekej ze pri tvych km by to vydrzelo :-P ale kdybys to nacipoval tak se to auto uplne zmeni :-D a zase te zacne bavit.
Odpovědět