Tak pokud Ti jde o výkon, tak nech zrepasnout stávající turbo s nech si to v Diesel Techniku čipnout na ještě víc. Ale nedělal bych to, těch 125Kw je akorat a nemusíš se bát o motor ani další součásti (sám to mám přesně tak) a pokud chceš ještě šlechtit, tak kup KN vložku do airboxu a origo lauf na Tds od Remuse, to taky nejaky pferdy přidá
Dík,tam jsem za chvíli:-D na kolik to vyjde cca?a to jsi jim tam nechával auto a nebo jsi jen přivezl to turbo?,nemáš někde video kde je slyšet ten tvuj remus?,Bylo to pak poznat na jízdě po repasi?
Já chipnul TDS na 125kw ve 250tis km... Najezdilo pod tlakem 100tis pak 7krát hlava prasklá... Nebylo se čemu divit... To je tak akorát víc bych mu nedával....
tak k TDS se musíš chova tza studena opatrně,jinak budeš měnit jednu hlavu za druhou,já mám 160tis dle tacho tak když bych nechal zrepasovat turbo tak by to mohlo sypat trošku líp
compound píše:tak k TDS se musíš chova tza studena opatrně,jinak budeš měnit jednu hlavu za druhou,já mám 160tis dle tacho tak když bych nechal zrepasovat turbo tak by to mohlo sypat trošku líp
Však já za studena nikdy netočil přes dva tisíce... a když jsem ho tlačil po dálnici nebo jinde nechal jsem ho vždy vydechnout na volnoběh... taky se mi turbo nikdy nepodělalo.... Pak jsem dal jinej motor za 15tis... a lítá dodnes někomu a stále chipnutý...
compound píše:tak k TDS se musíš chova tza studena opatrně,jinak budeš měnit jednu hlavu za druhou,já mám 160tis dle tacho tak když bych nechal zrepasovat turbo tak by to mohlo sypat trošku líp
Hmm 160 na tachu tzn. 380 real..Smele do cipovani doporucuju a rovnou tam jeste nabastli to turbo..
Boze je to chudak starej motor a jeste ho chces zdimat.
no těch 160 bych tak nějak věřil,380 to nebude mít určitě, je to 4/99 a šlape jako hodinky,v zimě v -15 chytně na první otočení,načipovaný už to je od předchozího majitele
compound píše:no těch 160 bych tak nějak věřil,380 to nebude mít určitě, je to 4/99 a šlape jako hodinky,v zimě v -15 chytně na první otočení,načipovaný už to je od předchozího majitele
Tak ale to sme radi ze jsi spokojeny nebudem se o ty km hadat, pokud tomu veris tak dobra ale vime jak to tady chodi. Moje byvala Fabie ma najeto neco ke 4kilum a stale se drzi ale uz je citit ze je unavena.. Nase puvodni cervena E36 IS mela pri koupi 250tkm, s jinyma budikama kvuli zavade ce zacinalo na 220 a prodavala pri tech 250 mam pocit...A pak si ji nekdo koupil a ted stoji na tipcarsu se 150tkm...a je to 96ka Takze doufam ze to neni i tvuj priprad protoze TDS lita samo
Hmm hmm, sám mám 350tis. a je to ´92, bůhví, jak to s těma kilometrama je. Startování na drc i při -22°C taky nebyl problém, tuhle zimu jsem to už zkusil, ale nevím, proč ten motor tak trápit, na to bych se vykašlal. Zase tak špatně to nejede a pokud ti to nestačí, neměl jsi si to kupovat, nebo bych popřemýšlel o prodeji a koupi něčeho lepšího. Už jen kvůli tomu, že takový bastl se pak mnohem hůř prodává, pokud by vůbec do prodeje vydržel.
No ROBi ono to TDS bez chipu neni moc kouzelny, s chipem je to o dost lepsi. Pak jde jen o to jak se k tomu chovat..Ale necekej ze pri tvych km by to vydrzelo ale kdybys to nacipoval tak se to auto uplne zmeni a zase te zacne bavit.