Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zapojení LAMBDA SONDY
jakej máš motor? Ty barevný s tou červenou a žlutou jsou s novějším konektorem, ty dva bílý jsou se starším konektorem... Nejspíš jsi koupil starší konektor než máš, ale neměl yb to být problém, stačí z nové lambdy odstřihnout konektor a napájet tam tam tvůj co máš teď na autě... hlavně bacha, nezaměň kabely!
Zrovna teď se chytám na to samé - přepájet konektory... 


pokud jsi ještě nezačal s letováním, vykašli se na to, nemá to cenu... viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 478#516478
Kabely zapojíš stejně, koukni se zepředu na ten konektor, nakresli si, jak jsou ty kabely zapojený a zapoj je stejně na ten druhej konektor... U motoru M43 je to následnovně a u toho tvého to bude myslím stejný...
ČERNÁ s ČERNOU
BÍLÁ s BÍLOU (1)
ŽLUTÁ s BÍLOU (2)
ČERVENÁ s ŠEDIVOU
Kabely zapojíš stejně, koukni se zepředu na ten konektor, nakresli si, jak jsou ty kabely zapojený a zapoj je stejně na ten druhej konektor... U motoru M43 je to následnovně a u toho tvého to bude myslím stejný...
ČERNÁ s ČERNOU
BÍLÁ s BÍLOU (1)
ŽLUTÁ s BÍLOU (2)
ČERVENÁ s ŠEDIVOU
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj lidi,dneska jsem se chystal vyměnit lambdu na své Z3,1.8,r.v.96 a zjistil jsem, že mám odpadlý drátek z toho konektoru, který jde do motoru.Je to upadlý přímo u konektoru, takže pájet to nepůjde a ani nevím zda by to šlo, podle toho co jsem tady četl.Taky se chci zeptat, jak mám zapojit novou lambdu.Nová má drátky 2x bíly,černý a šedý, ale do motoru mi jde žlutý,černý,hnědý,zelený.Díky za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj lidi,tak jsem koukal na svoji starou lambdu a ta má drátky 2x bílý,černý a šedý stejně jako ta nová.Akorát v tom druhym konektoru jsou žlutý,červený,černý a bílý.Taky jsem zjistil,že ty konektory mají zámky,takže jinak se ta lambda prostě zapojit nedá.Akorát mě teda trápí ten upadlý drátek z toho druhýho konektoru.Dá se ten konektor nějak rozebrat nebo co se s tim dá dělat?Ještě jsem sem hodil foto motoru,jestli teda někdo pozná,zda je to M43B18
- Přílohy
-
- IMG_2084.JPG (70.86 KiB) Zobrazeno 834 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se ještě podíval na ten konektor a zjistil jsem jednu věc.AKbíky do motoru mají barvu,černý,žlutý,hnědý,zelený.V konektoru jsou zapojeny 1-černý,2-žlutý,3-hnědý,4-zelený a lambda sonda je v konektoru zapojena takto 1-šedý,2-černý,3 a 4-bílý.Zjistil jsem ale,že když připojim multimetr na konektor k motoru na pin č.3-hnědý kablík a na kostru,tak píská.Tudíš jsou propojené.Na lambdě tomu odpovídá bílý kablík,takže jsou propjené bílá s hnědou a celé to jde na kostru.Bílá je ale vyhřívání.To ale přeci nemůže být připojené na kostru.Nebo ano?Už jsem z toho vážně hotovej.Díky za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Zapojení lambda sond se změnilo a náhradní díly se vyrábí jen v novém zapojení, takže se to musí přepojit. Podle typu auta a roku výroby je možno nalézt na http://wds.qclt.com/ .
PavelJandak - pošli mi fotku toho konektoru, posílám Ti SZ.

PavelJandak - pošli mi fotku toho konektoru, posílám Ti SZ.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele: