Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tak co ted ??? stale vibrace...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#21 Příspěvek od Tehu »

capri píše:v jakem stavu máš brzdove destičky ? sice je to z jinyho auta ale na maminym fordu KA to tahle vibrovalo když byly sjety desky jen když se brzdilo cca z 80km na 50km pak to přestalo a když se brzdilo za jaky koliv jiny rychlosti tak to bylo ok a po výměně destiček je vše OK (kotouče zustali stejny)
kotouce desky nove a rovne s 0,05 hazivosti, najeto cca 4tis km ...

...

Mam obednane to horni ulozeni tlumicu tak bud bude OK a vratim to nebo jak doufam bude KO a je po problemu :-D
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#22 Příspěvek od Koto »

Tak jsem měl auto zvednutý a diagnóza je taková všelijaká. Každopádně mam načatej kulovej čep, takže ho budu měnit, zadní silentbloky ramen už taky nejsou nejnovější ale utržený ještě nejsou. Všechno ostatní drží jak má. Takže nejdřív vyměnim, pokud se to nezlepší, tak ještě ztočim kotouče, je na nich najeto 10 tis.

Horní uložení už jsem měl v háji 2x, ale nikdy mi to kvůli tomu nevybrovalo. Projevovalo se to škubánim při velkym rejdu, jak tam v tom přeskakovala pružina.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#23 Příspěvek od Tehu »

tak zmena zadna :-( a uz nevim kudy ... Ramena OK, zdani silentbloky ramene menety cca pred 20tis za Meyle, hreben rizeni po repasy, tlumice OK, ulozeni taky, kotouce nove a pemereny a hazi 0,05 ...

Jeste jednou popisu moje postrehy. Jsou od sameho zacatku dva problemy.
1) Pribrzdeni se mi jakoby rozvibruje auto a volant, je to jak citelne tak vyditelne na volantu tak slysitelne. Nejhorsi je to tak cca mezi 80-100km/h pak uz to tak do volantu nemlati a je to spis slyset a citit.
2)Dale to praskani takove jak jsem psal se ozyva nekde z mista za volantem a to jak pri prudke akceleraci tak pri prudkem zabrzeni ( trmeny se nehybou). Pri toceni nic. Obevuje se to nepravidelne. Rekl bych ze nastavim volant nahoru a zastrcim co nejvic tak mi to nepraska jen zridka, ale kdyz ho dam treba do pulky a vystrcim tak to jakoby praska,skripe,vrze o moc casteji da se rici skoro furt. Navic kdyz stojim a silou chytnu volant a cloumam s nim dela mi to taky 8O

Nemel nekdo podobny problem ??? :cry: at uz s jednim nebo s druhym.. .? Nebo by to mohlo souviset...
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#24 Příspěvek od zrob »

Tehu píše:tak zmena zadna :-( a uz nevim kudy ... Ramena OK, zdani silentbloky ramene menety cca pred 20tis za Meyle, hreben rizeni po repasy, tlumice OK, ulozeni taky, kotouce nove a pemereny a hazi 0,05 ...

Jeste jednou popisu moje postrehy. Jsou od sameho zacatku dva problemy.
1) Pribrzdeni se mi jakoby rozvibruje auto a volant, je to jak citelne tak vyditelne na volantu tak slysitelne. Nejhorsi je to tak cca mezi 80-100km/h pak uz to tak do volantu nemlati a je to spis slyset a citit.
2)Dale to praskani takove jak jsem psal se ozyva nekde z mista za volantem a to jak pri prudke akceleraci tak pri prudkem zabrzeni ( trmeny se nehybou). Pri toceni nic. Obevuje se to nepravidelne. Rekl bych ze nastavim volant nahoru a zastrcim co nejvic tak mi to nepraska jen zridka, ale kdyz ho dam treba do pulky a vystrcim tak to jakoby praska,skripe,vrze o moc casteji da se rici skoro furt. Navic kdyz stojim a silou chytnu volant a cloumam s nim dela mi to taky 8O

Nemel nekdo podobny problem ??? :cry: at uz s jednim nebo s druhym.. .? Nebo by to mohlo souviset...


Neprocital jsem cele toto tema,ale hodim sem svou zkusenost:

mam to same,jedu na dalnici a pri brzdeni od 110km/h na 80km/h klepe volant jak krava,pri plynule jizde klepe v tomto rozmezi lehce.
Nechal sem udelat repas predni napravy,kontrolu brzd a tlumicu,vysipal sem do toho hromadu penez a vysledek o neco lepsi,ale stejne to dela.

Vysledek-krivy nabouchany kola,uz sem ty svoje elektrony rovnal asi 4x a chlapik mi rikal ze vydrzej uz jen 4 mesice a bude to to same,jsou uz moc mekke a do Prahy je to konecna.

takze me ted cekaji nova kola.

A navic me to potvrdil i kolega.Dal si na 525 touringa kola a byli bouchly,delalo uplne to samy co me i ve stejne rychlosti,tak dal odriga co mel a problem vyresen.

S tim praskanim nevim,ale vim ze tata mel Mondeo a delalo to same co pises,bylo to spatny ulozeni tlumice a skripla pruzina v te misce co sedi,tam mu to praskalo a vrzalo.

S tim brzdenim to same,brzdim lehce tak to klepe a mam pocit ze mi uleti kola,ale slapnu na to poradne,tak je to o hodne prijemnesi,tez to same muj kolega.

Snad ti moje zkusenost v necom poradi.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#25 Příspěvek od Tehu »

tak je videt ze mame ten samy problem s tim brzdenim... Presne jak popisujes. Od 80-110 silene vibrace do volantu, pak je to prijemnejsi a nebo kdyz na to hemsnes silou tak taky o moc lepsi :-( Odtud usuzuji ze to nemuze byt jinym nez temi kotouci a deskami :-( pac vsechno ostatni je nove a prachy vyhozeny prozatim z okna. No ja myslim ze kola bych vyloucil protoze mam styling 68 origo a uz jsem byl i na prevazeni a dobry.Pro jistotu jsem zkousel davat i zimni sadu, taky origo a zadna zmena.

Jeste me napada jestli neni povrch brzd nejak zapalenej jestli je nezkusit jen tak trosku liznout na soustruhu :roll: kua nevim ale za 14dni jedu na dovcu a ty brzdy me serou :(
petr-mat
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 17.04.2009 00:00
Bydliště: Kouřim(Kolín)

#26 Příspěvek od petr-mat »

Tak koukám že taky patřím k vám do skupiny :) :(
Když začnu třeba ve stovce brzdit(ne razantně, spíš jen tak přibržďovat)začne mě šíleně klepat volant-jak na to pořádně šlápnu, je to o moooc lepší. jet tak se zachvěje a je pokoj. V osmdesáti to přestane, při rychlosti pod těch osmdesát to neklepe.
Jakmile se dostanu na rychlost kolem 120 km/h začne mi auto-tedy předek-celý vybrovat. Někdy pomůže pořádně přidat plyn(když je to pořádně v tahu už někde od sedmdesáti, devadesáti stane se že to nezačne vybrovat vůbec), někdy to nepomůže vůbec a musím zpomalit, ale pokaždý to přestane, když byť decentně šlápnu na brzdu.
No teď ještě dvě věci které jsem zjistil na autě:
1. pravé přední kolo bylo přibržděné(prasklá prachovka na prásátku-zarezlý)
2. musel být natržený silentblok na pravém zadním kole(teď je utžený úplně), je to ten co je v prahu.
Z toho usuziji že by to mohly být kotouče, ten pravý přední na sto procent, ten utržený silentblok taky-bylo to někde výš v tomhle topicku.
A k těm destičkám(někdo výš se taky zmiňoval)-kolega v práci měl problém s klepáním do volantu na fávu, zkontroloval jak moc mu hází kotouč-stočil, srovnal destičky-na dva,tři měsíce klid a pak byl problém z5, koupil nový kotouče- to samé, po dvou měsících to dělalo zase. Nakonec koupil jiný destičky (předtím měl nějakou druhovýrobu a koupil dražší, ale kvalitnější) a vše se srovnalo, už žádný vybrace při brždění.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#27 Příspěvek od Tehu »

petr-mat píše:Tak koukám že taky patřím k vám do skupiny :) :(
Když začnu třeba ve stovce brzdit(ne razantně, spíš jen tak přibržďovat)začne mě šíleně klepat volant-jak na to pořádně šlápnu, je to o moooc lepší. jet tak se zachvěje a je pokoj. V osmdesáti to přestane, při rychlosti pod těch osmdesát to neklepe.
Jakmile se dostanu na rychlost kolem 120 km/h začne mi auto-tedy předek-celý vybrovat. Někdy pomůže pořádně přidat plyn(když je to pořádně v tahu už někde od sedmdesáti, devadesáti stane se že to nezačne vybrovat vůbec), někdy to nepomůže vůbec a musím zpomalit, ale pokaždý to přestane, když byť decentně šlápnu na brzdu.
No teď ještě dvě věci které jsem zjistil na autě:
1. pravé přední kolo bylo přibržděné(prasklá prachovka na prásátku-zarezlý)
2. musel být natržený silentblok na pravém zadním kole(teď je utžený úplně), je to ten co je v prahu.
Z toho usuziji že by to mohly být kotouče, ten pravý přední na sto procent, ten utržený silentblok taky-bylo to někde výš v tomhle topicku.
A k těm destičkám(někdo výš se taky zmiňoval)-kolega v práci měl problém s klepáním do volantu na fávu, zkontroloval jak moc mu hází kotouč-stočil, srovnal destičky-na dva,tři měsíce klid a pak byl problém z5, koupil nový kotouče- to samé, po dvou měsících to dělalo zase. Nakonec koupil jiný destičky (předtím měl nějakou druhovýrobu a koupil dražší, ale kvalitnější) a vše se srovnalo, už žádný vybrace při brždění.

hmm ale tohle me nedela ... Do ty stovky pri brzdeni by to odpovidalo, ale ja kdyz jedu 120 nebo 150 nebo klidne 220 tak uz vibraci necitim ani pri brzdeni, to spise pri przdeni jen slysim jak kdyby struhadlo :-D ale do volantu atd. klid... Jeste zkusim kotouce na soustruh a shrubit desticky nejakym brusem, safris ale doma 330mm v prumeru neupnu takze budu muset prvne sehnat kdo mi to v okoli Jihlavy stoci :-(
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#28 Příspěvek od zrob »

Tehu píše:tak je videt ze mame ten samy problem s tim brzdenim... Presne jak popisujes. Od 80-110 silene vibrace do volantu, pak je to prijemnejsi a nebo kdyz na to hemsnes silou tak taky o moc lepsi :-( Odtud usuzuji ze to nemuze byt jinym nez temi kotouci a deskami :-( pac vsechno ostatni je nove a prachy vyhozeny prozatim z okna. No ja myslim ze kola bych vyloucil protoze mam styling 68 origo a uz jsem byl i na prevazeni a dobry.Pro jistotu jsem zkousel davat i zimni sadu, taky origo a zadna zmena.

Jeste me napada jestli neni povrch brzd nejak zapalenej jestli je nezkusit jen tak trosku liznout na soustruhu :roll: kua nevim ale za 14dni jedu na dovcu a ty brzdy me serou :(


No hele,dej pak vedet,protoze ja tam mam tak rok stary Brembo kotouce drazkovany + ferodo desky,takze bych byl fakt nasr. kdyby to byli zkrouceny kotouce,ale mozny je vse,mohl jsi proletet nejakou louzi a v tom si brzdil a jak byli rozpaleny a schladil jsi je tak se zkroutily.

ale zas je mi divny ze ten muj kolega mel to same,dal jine kola a vse ok...
Tak nevim mno
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#29 Příspěvek od Tehu »

zrob píše:
Tehu píše:tak je videt ze mame ten samy problem s tim brzdenim... Presne jak popisujes. Od 80-110 silene vibrace do volantu, pak je to prijemnejsi a nebo kdyz na to hemsnes silou tak taky o moc lepsi :-( Odtud usuzuji ze to nemuze byt jinym nez temi kotouci a deskami :-( pac vsechno ostatni je nove a prachy vyhozeny prozatim z okna. No ja myslim ze kola bych vyloucil protoze mam styling 68 origo a uz jsem byl i na prevazeni a dobry.Pro jistotu jsem zkousel davat i zimni sadu, taky origo a zadna zmena.

Jeste me napada jestli neni povrch brzd nejak zapalenej jestli je nezkusit jen tak trosku liznout na soustruhu :roll: kua nevim ale za 14dni jedu na dovcu a ty brzdy me serou :(


No hele,dej pak vedet,protoze ja tam mam tak rok stary Brembo kotouce drazkovany + ferodo desky,takze bych byl fakt nasr. kdyby to byli zkrouceny kotouce,ale mozny je vse,mohl jsi proletet nejakou louzi a v tom si brzdil a jak byli rozpaleny a schladil jsi je tak se zkroutily.

ale zas je mi divny ze ten muj kolega mel to same,dal jine kola a vse ok...
Tak nevim mno
si zkus nekde pujcit dva disky na predek :-) nebo obuj zimni sadu ... To je to co jsem zkousel jako prvni a rozdil nulovy... Dnes se na to nedostanu ale zitra znovu premerim hazivost a necim prejedu desky jestli mi to nedelaj oni. Pac me znamy vockoval ze mel to same vymenil desky a po cca 300km bylo po problemu :o
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#30 Příspěvek od zrob »

Tehu píše:
zrob píše:
Tehu píše:tak je videt ze mame ten samy problem s tim brzdenim... Presne jak popisujes. Od 80-110 silene vibrace do volantu, pak je to prijemnejsi a nebo kdyz na to hemsnes silou tak taky o moc lepsi :-( Odtud usuzuji ze to nemuze byt jinym nez temi kotouci a deskami :-( pac vsechno ostatni je nove a prachy vyhozeny prozatim z okna. No ja myslim ze kola bych vyloucil protoze mam styling 68 origo a uz jsem byl i na prevazeni a dobry.Pro jistotu jsem zkousel davat i zimni sadu, taky origo a zadna zmena.

Jeste me napada jestli neni povrch brzd nejak zapalenej jestli je nezkusit jen tak trosku liznout na soustruhu :roll: kua nevim ale za 14dni jedu na dovcu a ty brzdy me serou :(


No hele,dej pak vedet,protoze ja tam mam tak rok stary Brembo kotouce drazkovany + ferodo desky,takze bych byl fakt nasr. kdyby to byli zkrouceny kotouce,ale mozny je vse,mohl jsi proletet nejakou louzi a v tom si brzdil a jak byli rozpaleny a schladil jsi je tak se zkroutily.

ale zas je mi divny ze ten muj kolega mel to same,dal jine kola a vse ok...
Tak nevim mno
si zkus nekde pujcit dva disky na predek :-) nebo obuj zimni sadu ... To je to co jsem zkousel jako prvni a rozdil nulovy... Dnes se na to nedostanu ale zitra znovu premerim hazivost a necim prejedu desky jestli mi to nedelaj oni. Pac me znamy vockoval ze mel to same vymenil desky a po cca 300km bylo po problemu :o


Takze rikas desticky vymenit joo?na ty sem popravde nekoukal.Zimaky sem daval a delalo mi to jeste vic,ale to bylo tim ze jsem je neprevazoval:-(
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#31 Příspěvek od Tehu »

nerikam ze vymenit, ale mozna vzit 60-80tku smirgl natahnout ho na rovinu a prejet desticky a jestli by to alespon pomohlo na chvili mohlo by to byt tim... Nevim jen teorie a neco s doslechu ... Kazdopadne ja jsem zvedav az to vyzkousim jestli se to zmenni... Jestli jo tak se desticky zalepuji a jsou moc tvrde vuci kotoucum. No nevim ale na zkousku kupovat jine uz nehodlam po te zbytecne investici :-D
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#32 Příspěvek od zrob »

Ahoj,tak to zase po nejake době trošku oživím...jak jsme si pred tim psali.
Takže opět sem nechal všechno zkontrolovat,všechno je cajk,čepy,brzdy,tlumiče atd atd....
Sundal jsem kola zjistil jsem a asi i vzpomel ze sem daval gumy ze zadu do predu a vzhledem k tomu ze sem trosku jezdil bokama tak byly gumy nepravidelne sjete.
Mno tak sem okamzite jel koupit funglovky gumy..
jenže,to klepani už nedela v rozmezi 120-70 ale 130-90 pri brždění...kola suprove vyvážene,ALE,když jsem to viděl na vyvazovačce,že kola nejsou kulaty a jsou z nich šišky,tak myslim že vim co je za problém...
Bohužel jsem neměl možnost si od někoho pujčit jiná kolesa:-(

Bylo nás zde hodně kdo to řešil,má už někdo nejaky vysledek???
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#33 Příspěvek od zrob »

Tak jsem tam dnes vecer hodil na predek zimaky plechy,vyvazene,vsechno cajk a auto mi to stejne dela,ale zjistil jsem hroznou vec a to ze pravy predni kolo mi dela Ačko...tak to fakt nevim co to je
maross
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 08.07.2008 00:00

#34 Příspěvek od maross »

Tak táto bmw choroba dorazila i na Slovensko. Opíšem, mám 320d sedan, rok 99. Pri cca 80km rychlosti mi jemne trasie volant. Keď idem cca 100-120 a jemne pribrzdím tak je problém volant držať jak to trasie. Hlavne ten prvý moment, keď pritlačím silnejšie už vibrácie ustanú. Ako prvé som vymenil zadné silentbloky, aj keď původné nemali ani rok a nejavili známky opotrebenia. Vibrácie zostali nezmenené, dal som vyvážiť kola(stiling 68) - vibrácie nezmenené. Dal som ztočiť kotúče, sústružník mi hned volal,aby som sa pre ne vrátil, že sú úplne rovné. Napriek tomu som ich dal druhému sústružníkovi ztočiť- vibrácie nezmenené. Ramená,tlmiče,uloženia som menil min. rok. Už ma to dosť sere, myslel som si že kúpim bmw a budem bez starostí, opak je pravdou. Tento týždeň pojdem na test tlmičov. Mám totižto normál tlmiče ale o cca 3 cm kratšie šport.pružiny, tak možno,že som tým tlmiče, alebo uloženia zničil, uvidím čo ten test povie, aj keď testu tlmičov moc neverím. Každý koho niečo napadne, alebo mal podobný problém podelte sa s nami o skúsenosti, tento problém riešime viacerí aj na slovenskom bmwfóre a takisto bezúspešne
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od psena »

To je proste nemoc BMW hlavne se to tykalo starsich typu E34 E32. Sam jsem s tim bojoval neskutecnym zpusobem a hledal pricinu. Mel jsem problemy s vibracema, zajimavy na nich bylo ze jednou vibrace byly a za hodinu nebyly atd. Vymenil jsem na aute temer vse za nove dily a stejne to nebylo uplne 100% (jen se to trosku menilo a zmirnovalo)Jake potom bylo moje prekvapeni, kdyz jsem jednou jel v jedne E34 v totalne katastrofralmim stavu, volne byly uplne vsechny cepy, tlumice spatny, ulozeni tlumicu mlatilo....ale krom techto zvuku, jsem nezazanamenal vibrace ani pri kriticke jizde (90-120km/h) a ani pri jemnem brzdeni. 8O Proste zahada...byl jsme z toho tak znechucenej, ze jsem auto prodal a pri dalsich koupich uz si na to daval velmi dobry pozor a osobne bych uz auto s vibraci nikdy nekoupil, protoze vim ze to muze byt uplna blbina, ale taky peknej vopruz. Nastesti u Mka mam to stesti, ze auto nema vibraci zadnou pri jakemkoliv provozu a proto si ho tak hyckam a prozivam uspokojeni pri kazde vyjizdce. Uplne chapu rozcarovani nekoho, kdo si splni sen koupi BMW a musi tohle resit. Je to trosku ostuda..
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#36 Příspěvek od zrob »

Ja uz jsem s toho težce nestastny,proste za 3 tydny to jde do servisu a at to stoji co to stoji necham vsechno vymenit.protoze ja uz fakt nevim..pred pul rokem mi delali komplet predek,cepy,ramena proste vsechno,a furt to je.hromada penez do toho zahucelo,ja mam mirne podezreni na to ulozeni tlumice...ted diky zimakum vim ze je v haji i čep,pac mi to kolo tvori acko a v levotocive zatacce pri 120 mi to tluce do volantu a rozvibruje se cely kolo,takze ulozeni tlumice,novy tlumice a čep řízení jde na radu prvni,dam vedet vysledek,ale ted jsem pracovne pryc,takže tak do 3 tydnu...

Nejhorsi na tom je ze mi to od koupi auta nedelalo celej rok a najednou v zime to zaclo na zimakach a uz to nezmizelo,proste ze dne na den..
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#37 Příspěvek od Tehu »

no to se ti nedivim ja jsem taky byl zoufalej, ty voe malem me uz z toho mrd.o :-( Muj zaver je takovej, obevuje se to nekdy uz vim jak na to aby se to obevovalo pouze zridka :-) Jinak nejvetsi vliv co jsem mel tak vypozorovano na to meli tlumice(dle testu OK jen jsem si vsiml ze jeden vytekl) tak jsem jej pote vymenil tenkrate na jare a obrovsky se to zlepsilo a bylo s tim celkem rozumne jezditelno. Jinak asi takle SKUR...Y Powerdisky a k nim desticky ATE pac jsem vypozoroval kdyz davam brzdam solidni zahul tak je to cajk drazky sice hlucny ale auto bez vibraci a beda jak je jen tak lehtam tak se mi to po par dnech takovyhle jizdy v ruce minilo mezi 80az100km/h rozkocit. Bud se zalepujou drazky brzdnym prachem nebo nevim :-( Ale jinak jak tvrdis ramena,tlumice+ulozeni,silentbloky,repase rizeni,brzdy cajk proste mooooc penez cca 28tis vse novy a zbytecne !!!! Za vse muzou powerdisky od ATE v kombinace s destickami ATE, nevim proc nehazou ale delaj to ony jinak uz nevim nebo mozna ja pac mozna budu na ne mekej, jsem spise ten co jezdi na tempomat, brzdi motorem a brzdy pouziva jen tak zlehka... Takze jsem se naucil je ku me a posadky nepohodlnosti pouzivat ostreji a je klid! (PS: zajimave bylo ze za deste byl klid, to me dovedlo k me myslence)

zrob píše:Ja uz jsem s toho težce nestastny,proste za 3 tydny to jde do servisu a at to stoji co to stoji necham vsechno vymenit.protoze ja uz fakt nevim..pred pul rokem mi delali komplet predek,cepy,ramena proste vsechno,a furt to je.hromada penez do toho zahucelo,ja mam mirne podezreni na to ulozeni tlumice...ted diky zimakum vim ze je v haji i čep,pac mi to kolo tvori acko a v levotocive zatacce pri 120 mi to tluce do volantu a rozvibruje se cely kolo,takze ulozeni tlumice,novy tlumice a čep řízení jde na radu prvni,dam vedet vysledek,ale ted jsem pracovne pryc,takže tak do 3 tydnu...
no hele jestli mas cep v haji a vibruje ti kolo tak to je klido tim, ulozeni staci pouze vyndat a mechos vidi jestli je v haji pac jestli to na nem nebude viditelne tak jsou to vyhozeny penize :-( JInak jak jsem psal dal bych si pozor na tlumice, dle testu mohou byt OK a pritom je budes mit vytekli jako ja...
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#38 Příspěvek od zrob »

Tehu píše:no to se ti nedivim ja jsem taky byl zoufalej, ty voe malem me uz z toho mrd.o :-( Muj zaver je takovej, obevuje se to nekdy uz vim jak na to aby se to obevovalo pouze zridka :-) Jinak nejvetsi vliv co jsem mel tak vypozorovano na to meli tlumice(dle testu OK jen jsem si vsiml ze jeden vytekl) tak jsem jej pote vymenil tenkrate na jare a obrovsky se to zlepsilo a bylo s tim celkem rozumne jezditelno. Jinak asi takle SKUR...Y Powerdisky a k nim desticky ATE pac jsem vypozoroval kdyz davam brzdam solidni zahul tak je to cajk drazky sice hlucny ale auto bez vibraci a beda jak je jen tak lehtam tak se mi to po par dnech takovyhle jizdy v ruce minilo mezi 80az100km/h rozkocit. Bud se zalepujou drazky brzdnym prachem nebo nevim :-( Ale jinak jak tvrdis ramena,tlumice+ulozeni,silentbloky,repase rizeni,brzdy cajk proste mooooc penez cca 28tis vse novy a zbytecne !!!! Za vse muzou powerdisky od ATE v kombinace s destickami ATE, nevim proc nehazou ale delaj to ony jinak uz nevim nebo mozna ja pac mozna budu na ne mekej, jsem spise ten co jezdi na tempomat, brzdi motorem a brzdy pouziva jen tak zlehka... Takze jsem se naucil je ku me a posadky nepohodlnosti pouzivat ostreji a je klid! (PS: zajimave bylo ze za deste byl klid, to me dovedlo k me myslence)

zrob píše:Ja uz jsem s toho težce nestastny,proste za 3 tydny to jde do servisu a at to stoji co to stoji necham vsechno vymenit.protoze ja uz fakt nevim..pred pul rokem mi delali komplet predek,cepy,ramena proste vsechno,a furt to je.hromada penez do toho zahucelo,ja mam mirne podezreni na to ulozeni tlumice...ted diky zimakum vim ze je v haji i čep,pac mi to kolo tvori acko a v levotocive zatacce pri 120 mi to tluce do volantu a rozvibruje se cely kolo,takze ulozeni tlumice,novy tlumice a čep řízení jde na radu prvni,dam vedet vysledek,ale ted jsem pracovne pryc,takže tak do 3 tydnu...
no hele jestli mas cep v haji a vibruje ti kolo tak to je klido tim, ulozeni staci pouze vyndat a mechos vidi jestli je v haji pac jestli to na nem nebude viditelne tak jsou to vyhozeny penize :-( JInak jak jsem psal dal bych si pozor na tlumice, dle testu mohou byt OK a pritom je budes mit vytekli jako ja...



Přesně tyhle příznaky s tou vibraci jsem mel i pred tim,to byl čep a je to i ted,jenze jak jsem psal,nechal jsem pak udelat skoro novej predek a stejne to delalo.Akorat mi zustaly puvodni brzdy,tlumice a silentbloky na ramenech.

S tím jak pises ze kdyz tomu das zahul tak docela na pohodu pri brzdeni a kdyz to pohladis jenom,tak skace cely auto a volant se neda udržet.Tak to mam uplne to samy,ale naprosto.

Ted k brzdám,mám tam 2 roky stary kotouce ,,drážkovaný Brembo,, (6000 kč/pár) a destičky ferodo,mam na tom najeto 25 tis km.Tak se mi vubec nechce pripustit ze by to mohly byt brzdy.
Při jizde to nehází,jen pri brždění.
A tlumiče před 3 rokama meněny,ale jelikož to mam hodne tvrdy a nizky,tak jizda po Praze veřim ze je zkurvila.

Dnes jsem volal mechanikovi,řikal sem mu že at klidně vymeni celej predek,hlavne at uz to funguje.Tak Přespříští pondělí to jde do servisu,tak uvidíme.Nakoupim brzdy,tlumiče a čepy a tímhle začnem...

Budu informovat o všem v průběhu,snad tuhle zahadu už vyřešíme :-))))))

Jo a jeste,rikas za destě klid?To ja bohužel nemam,u me vliv pocasi nefunguje,jenom ceho jsem si vsimnul je to,ze kdyz rano jedu a je to vychladly,tak to prvnich 5 minut jenom malinko pri brzdeni cuka a pak to zacne naplno,a taky jsem postrehl ze jakoby třmeny s destickama byli nalepeny primo na kotouci,pac to pri jizde jakoby ne píska ale takovej ten skripot kov o kov,a kdyz to seslapnu,tak kazdy kolo vydava jinej zvuk.jakoby bych nebrzdil destickama,ale třmenama.Ale desticky mam o.k, jeste tak 8mm tam zbyva...
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#39 Příspěvek od Tehu »

zrob píše:ceho jsem si vsimnul je to,ze kdyz rano jedu a je to vychladly,tak to prvnich 5 minut jenom malinko pri brzdeni cuka a pak to zacne naplno,a taky jsem postrehl ze jakoby třmeny s destickama byli nalepeny primo na kotouci,pac to pri jizde jakoby ne píska ale takovej ten skripot kov o kov,a kdyz to seslapnu,tak kazdy kolo vydava jinej zvuk.jakoby bych nebrzdil destickama,ale třmenama.Ale desticky mam o.k, jeste tak 8mm tam zbyva...
pchesne tak a tim se i desne meni i vizuelne povrch kotouce jednou je pekne matne vylestenej jak ma a jednou je jak zrcadlo sklenenej
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#40 Příspěvek od zrob »

Tehu píše:
zrob píše:ceho jsem si vsimnul je to,ze kdyz rano jedu a je to vychladly,tak to prvnich 5 minut jenom malinko pri brzdeni cuka a pak to zacne naplno,a taky jsem postrehl ze jakoby třmeny s destickama byli nalepeny primo na kotouci,pac to pri jizde jakoby ne píska ale takovej ten skripot kov o kov,a kdyz to seslapnu,tak kazdy kolo vydava jinej zvuk.jakoby bych nebrzdil destickama,ale třmenama.Ale desticky mam o.k, jeste tak 8mm tam zbyva...
pchesne tak a tim se i desne meni i vizuelne povrch kotouce jednou je pekne matne vylestenej jak ma a jednou je jak zrcadlo sklenenej


Jo no,je to tak.že by opravdu kotouče?!!?
Jinak sem ted študoval díly.Tak zhruba:
Pravy uloženi tlumiče komplet (lozisko,uloženi horni atd...)
čep řízení
uloženi ramene-pravý
2x tlumiče
2x kotouče Brembo
4ks desticky ATE
16 000 tis,za material....v e-catu

když pripoctu laserovou geometrii a práci za opravu,tak se mi protáčej panenky.......
Odpovědět