Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

pomale padani otacek M50B25TU

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#21 Příspěvek od radekc »

Kami1 píše:cidlo klapky (pin 1 a 2 1000-4000ohm dle miry seslapnuti)
Nevite jak moc musí bejt ta hodnota přesná? Ja mam 1,38-4,36 KΩ
A jeste trochu OT, proc jsou na skrtici klapce 2 tahla na plyn?
Obrázek
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#22 Příspěvek od CZAirwolf »

radekc píše: A jeste trochu OT, proc jsou na skrtici klapce 2 tahla na plyn?
Obrázek
Ze by tempomat :wink: ?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#23 Příspěvek od Kami1 »

ty hodnoty sou v pohode, hlavne by nemely pri pohybu klapky preskakovat nekam mimo,
klapka byva vyhrivana aby nezamrzla -zkontrolovat opticky jestli dovira
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#24 Příspěvek od radekc »

CZAirwolf píše:Ze by tempomat :wink: ?
Tak to mas pravdu :)
Kami1 píše:ty hodnoty sou v pohode, hlavne by nemely pri pohybu klapky preskakovat nekam mimo,
klapka byva vyhrivana aby nezamrzla -zkontrolovat opticky jestli dovira
Klapka dovírá zpravně, ale ještě ji celou vycistim, ale myslim, ze neni zas tak spinava, abych si delal nadeje, ze mi to zpravi pomaly klesani otacek
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Jendix »

radekc píše:
CZAirwolf píše:Ze by tempomat :wink: ?
Tak to mas pravdu :)
Kami1 píše:ty hodnoty sou v pohode, hlavne by nemely pri pohybu klapky preskakovat nekam mimo,
klapka byva vyhrivana aby nezamrzla -zkontrolovat opticky jestli dovira
Klapka dovírá zpravně, ale ještě ji celou vycistim, ale myslim, ze neni zas tak spinava, abych si delal nadeje, ze mi to zpravi pomaly klesani otacek
mě to dělá u 318 m43 něco podobnýho, mám ale takovej pocit že jsem tu jednou četl na foru že je to normální.. řekl bych že to způsobuje hlavně vyšší volnoběh při jedoucím vozidle, nevím proč (prostě když dojíždím do křížovatky na neutral, mám volnoběh cca 1100, jakmile zastavím je ok), pár lidí to tu jednou rozebíralo a všichni se schodli že je asi normální..
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#26 Příspěvek od radekc »

Tak se zdá, že jsem konečně odstranil to pomalý (opožděný) klesání otáček, jen tak mě napadlo zkontrolovat tohle (vedle váhy vzduchu) trochu sem tam prošmějdil rukou hadice, odpojil a pripojil konektor a mozna to jeste neni 100% OK, ale zlepšení je dost znatelný. Na diagnostice mám jen špatný vyhřívání lambdy jinak nic a tenhle zásah dost pomohl, ale škoda, že přesně nevím kde byl problém.
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od capri »

mam 325i M50 a taky mi padaj pomalu otáčky čím to je taky nevím ještě jsem to neměl moc čas řešit ale tehle ventyl tam vubec nemam
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#28 Příspěvek od radekc »

capri píše:mam 325i M50 a taky mi padaj pomalu otáčky čím to je taky nevím ještě jsem to neměl moc čas řešit ale tehle ventyl tam vubec nemam
Maš ho tam, jen vypadá trochu jinak (takhle) a tady podle toho bys ho mohl najít - číslo 1
Odpovědět