ty hodnoty sou v pohode, hlavne by nemely pri pohybu klapky preskakovat nekam mimo,
klapka byva vyhrivana aby nezamrzla -zkontrolovat opticky jestli dovira
Kami1 píše:ty hodnoty sou v pohode, hlavne by nemely pri pohybu klapky preskakovat nekam mimo,
klapka byva vyhrivana aby nezamrzla -zkontrolovat opticky jestli dovira
Klapka dovírá zpravně, ale ještě ji celou vycistim, ale myslim, ze neni zas tak spinava, abych si delal nadeje, ze mi to zpravi pomaly klesani otacek
Kami1 píše:ty hodnoty sou v pohode, hlavne by nemely pri pohybu klapky preskakovat nekam mimo,
klapka byva vyhrivana aby nezamrzla -zkontrolovat opticky jestli dovira
Klapka dovírá zpravně, ale ještě ji celou vycistim, ale myslim, ze neni zas tak spinava, abych si delal nadeje, ze mi to zpravi pomaly klesani otacek
mě to dělá u 318 m43 něco podobnýho, mám ale takovej pocit že jsem tu jednou četl na foru že je to normální.. řekl bych že to způsobuje hlavně vyšší volnoběh při jedoucím vozidle, nevím proč (prostě když dojíždím do křížovatky na neutral, mám volnoběh cca 1100, jakmile zastavím je ok), pár lidí to tu jednou rozebíralo a všichni se schodli že je asi normální..
Tak se zdá, že jsem konečně odstranil to pomalý (opožděný) klesání otáček, jen tak mě napadlo zkontrolovat tohle (vedle váhy vzduchu) trochu sem tam prošmějdil rukou hadice, odpojil a pripojil konektor a mozna to jeste neni 100% OK, ale zlepšení je dost znatelný. Na diagnostice mám jen špatný vyhřívání lambdy jinak nic a tenhle zásah dost pomohl, ale škoda, že přesně nevím kde byl problém.