Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 325TDS vysoká kouřivost

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od compound »

Zdravím chlapi,v době kdy jsem koupil auto tak skoro vubec nekouřilo a zhruba po 3měsících při přeřazení na vyšší stupen začne staršně kouřit.nevíte čím to muže být?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#2 Příspěvek od Cuky »

Zkus to více rozvést ju jakej kouř bílej,černej,modrej,jestli kouří pořád (podle otáček) při přidáváni plynu nebo i na volnoběh. Popiš lépe pls
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od compound »

kouř je čistě černej,a nejvc to kouří při zařazení o vyšší rychlostní stupen a pak ve vyšších otáčkách,ale to toho kouře fakt moc
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#4 Příspěvek od bmwfil »

Vyměň vzduchový filtr
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od compound »

Děkuji za radu,o víkendu se chystám na olej tak udělám i ten filtr
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Player1 »

Hodně taky udělá netěsnost sání...může být děravá hadice od turba do intercooleru nebo z něj do motoru, takže to taky prozkoumej. Mělo by jít slyšet syčení při zvýšených otáčkách. Vzducháč by musel být úplně fest zarvanej, aby to začalo hodně hulit.
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od compound »

tak to bude spíš teda si ta nějaká hadice,protoe při těch vyšších otáčkách to celkem dost sičí a pocítil jsem aj trochu ubytek výkonu
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od compound »

tak hadice od turba do filtru je OK tak musím ještě zjistit ty další
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930

#9 Příspěvek od Lukke »

Také mě to začalo kouřit, hlavně při řazení a plném plynu... Nechal jsem vyměnit odlučovač oleje, je to nějakej filtr ve vaně nebo co... A po kouři ani památky. :wink:
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od compound »

já mám prasklou hadici od turba do mezichladiče
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#11 Příspěvek od Martinéz »

Lukke píše:Také mě to začalo kouřit, hlavně při řazení a plném plynu... Nechal jsem vyměnit odlučovač oleje, je to nějakej filtr ve vaně nebo co... A po kouři ani památky. :wink:

sry za OT, ale ty zijes? :)
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od compound »

Hadice vyměněna,byla prasklá cca 6cm
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930

#13 Příspěvek od Lukke »

Martinéz píše:sry za OT, ale ty zijes? :)
Žiju stále, šéfe. :D
Odpovědět