Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od compound » stř 29.07.2009 18:22
Zdravím chlapi,v době kdy jsem koupil auto tak skoro vubec nekouřilo a zhruba po 3měsících při přeřazení na vyšší stupen začne staršně kouřit.nevíte čím to muže být?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316 Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu
#2
Příspěvek
od Cuky » stř 29.07.2009 23:39
Zkus to více rozvést ju jakej kouř bílej,černej,modrej,jestli kouří pořád (podle otáček) při přidáváni plynu nebo i na volnoběh. Popiš lépe pls
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od compound » čtv 30.07.2009 17:07
kouř je čistě černej,a nejvc to kouří při zařazení o vyšší rychlostní stupen a pak ve vyšších otáčkách,ale to toho kouře fakt moc
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018 Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687
#4
Příspěvek
od bmwfil » čtv 30.07.2009 17:56
Vyměň vzduchový filtr
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od compound » čtv 30.07.2009 18:51
Děkuji za radu,o víkendu se chystám na olej tak udělám i ten filtr
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474 Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Player1 » čtv 30.07.2009 19:32
Hodně taky udělá netěsnost sání...může být děravá hadice od turba do intercooleru nebo z něj do motoru, takže to taky prozkoumej. Mělo by jít slyšet syčení při zvýšených otáčkách. Vzducháč by musel být úplně fest zarvanej, aby to začalo hodně hulit.
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od compound » pát 31.07.2009 13:20
tak to bude spíš teda si ta nějaká hadice,protoe při těch vyšších otáčkách to celkem dost sičí a pocítil jsem aj trochu ubytek výkonu
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od compound » ned 02.08.2009 10:49
tak hadice od turba do filtru je OK tak musím ještě zjistit ty další
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010 Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930
#9
Příspěvek
od Lukke » pon 03.08.2009 15:15
Také mě to začalo kouřit, hlavně při řazení a plném plynu... Nechal jsem vyměnit
odlučovač oleje , je to nějakej filtr ve vaně nebo co... A po kouři ani památky.
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od compound » pon 03.08.2009 19:32
já mám prasklou hadici od turba do mezichladiče
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435 Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356
#11
Příspěvek
od Martinéz » pon 03.08.2009 20:13
Lukke píše: Také mě to začalo kouřit, hlavně při řazení a plném plynu... Nechal jsem vyměnit
odlučovač oleje , je to nějakej filtr ve vaně nebo co... A po kouři ani památky.
sry za OT, ale ty zijes?
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243 Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 1846
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od compound » úte 04.08.2009 13:17
Hadice vyměněna,byla prasklá cca 6cm
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010 Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930
#13
Příspěvek
od Lukke » pon 10.08.2009 13:02
Martinéz píše: sry za OT, ale ty zijes?
Žiju stále, šéfe.