Nene jsou to nový tlumiče Weitec i s pružinama -50/-20...
Mno a dá se ten tlumič nak zjistit aniž bych ho musel vyndat?
A hlavně mě bude zajímat reklamace pač čekat než mě dojdou nový nemůžu, pač auto potřebuju každej den a čekal jsem na ně měsíc
Kami1 píše:tlumice by ti mohli proklepnout na stk,
nezda se mi, ze problem citis na predni naprave a pritom volant nereaguje( - vule ve vertikalni ose(horni uchyceni tlumice, ulozeni stabilizace?))
Zda se ti to mlaceni jako destruktivni nebo jenom nekomfortni?
co ulozeni motoru a prevodovky?
Přirovnal bych to asi k tomu jak kdyby si měl v motoru někde uvázaný na špagátě kyvadlo a občas Ti to kleplo někam do podvozku.Špatně se to popisuje, ale zní to jako kdyby bylo něco někde volnýho a o něco to bloncalo.
Kami1 píše:tlumice by ti mohli proklepnout na stk,
nezda se mi, ze problem citis na predni naprave a pritom volant nereaguje( - vule ve vertikalni ose(horni uchyceni tlumice, ulozeni stabilizace?))
Zda se ti to mlaceni jako destruktivni nebo jenom nekomfortni?
co ulozeni motoru a prevodovky?
no jenze on ma snizeny tlumice a tvrdsi a co vim tak pak vychazeji uplny blaboli takze nic nezjistis...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jinak kdybys nemel novy podvozek, tak to delaj hlavne ty kosti stabiku, vymenit je jeset na zkousku neni tak drahej spas, jinak dost casto to dela cep rizeni nebo tenhle cep cislo 19 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _wishbone/
osobne bych ale auto zvednul a trochu vic na fest utah vsechny srouby na podvozku, plus vsechna uchyceni do kastle, plus uchyceni motoru a prevodovky, vsechno pekne postupne utahnout
potom vzit pajcr a protahnout uchyceni stabilizacni tyce ke kastli a dalsi silenty, jestli nejsou nejaky jebly uz
Volantem mě to netahá...Ty rany hlavně slyším když přejedu i přez napatrný díry.Stačí jen když je osfalt trocha navlněnej tak to někdy uslyším jak to klepne..Když jedu přez tankodrom tak už to neslyším, pač ten podvozek je tvrdej a spíš slyším jak se mě klepou věci v autě:) A nebo někdy když zkouším dělat myšky z leva do prava tak to dycky buchne.Ale taky to není pravidlem..Je to hlavně slyšet z levý straný, ale někdy aj z pravý.
Na sobotu si domluvím asi servis na Kšírový at se mě ten podvozek mrknou.
Snad na něco přídem a bude to zase v cajku
Takže jsem se ted vrátil ze servisu a všechno je pevný jako prase a jediný co jsme zjistili, že je vůle v hřebenu řízení, tak leda jestli to nedělá toto..
Mechoš říkal at ještě počkám jestli se to neprojevý víc, ale vůle tam byla když jsme kvedlali volantem tak to bylo slyšet, ale ten zvuk kterej znám z auta to nebyl.Je možný, že za jizdí to je zatížený větším rázem.Tak hold uvidíme jestli se to časem nak rapidně zhorší a nebo se to ustálí.
Jinak včera jsem ještě kvedlal s motorem jestli nejsou silentbloky KO a nejsou:)Dneska jsem tahal za hlavní stabilizátor a byl tuhej že se ani nehnul. Takže počkám a pak event sehnat novej hřeben...
Nevíte kolik by to cca stálo?
Klidně to může být ta vůle v hřebenu řízení. Nějakej dobře jetej se dá sehnat za 2500,-Kč. Ted sme to před nedávnem řešili u Larryho na jeho E46. Dělalo to na nerovnostech taky rany a zjistila se vůle na hřebenu řízení. Jenže E46 je na tom už líp a má tam na to už udělaný štělování na vymezení vzniklé vůle, takže se to seřídilo a byl klid. U E36 pokud to bude tím Tě nic jinýho nečeká než koupit jinej.
Ale je divný, že do volantu vůbec necejtím ty rany.A dělá to hlavně když jedu pomaličku a jedu přez náký drncáčky.
Nemohli něco posrat na geometrii?Když jsem z ní tenkrát přijel tak jsem při parkovní na místě rovnal kola a ozvala se náká rána, tak jsem si říkal že jsem si podrtil nákej kamen pod kolem ale nic tam nebylo..A pak po těch 1000km to začalo mlátit.
Ale možná to bude asi fakt ten hřeben, ale rád bych to nak zjistil na 100%, ale jak nevím.
Řešim obdobný problém s tímto zvukem...nic necítím ve volantě, nikde vůle.... a vypadá to právě na silentblok motoru. Začlo to dělat pár týdnu po namontování tvrdšího podvozku a pomalu se to zhoršuje, když hodně ale vážně hodně zalomcuju s motorem tak se to trošinku ozve, ale ne tak jak za jízdy. POkud na to přijdeš dej vědět....
O víkendu si najedu na fošny a pořádně to omrknu, pač jak jsem byl v tom servise tak mě ten týpek přišel uplně mimo a skoro nic nezkoušel..Mrknu na ty silentbloky motoru pořádně a vůbec celkově na všechny věci kolem toho..
Takže o víkendu jsem si najel na fošny a mrkl na to:)První co bylo jak jsem pod to lehnul jsem rukou zamlátil na tyčku řízení a začaly se ozývat klepavé rány od hřebenu řízení, takže to je opravdu od toho hřebenu.Je tam prostě vůle, která způsobuje ty ranky na nerovnostech.
Takže až se někomu budou ozývat rány a nebude vědět od čeho to může být i když dával komplet novej podvozek tak at zkusí zamlátit do tyček řízení..