Pan chytrejPepe píše:diesel jsou jenom starosti, budeš jenom opravovat, kup si raději benzín.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
velka poruchovost dieselu u BMW?
-
Madthomas
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: stř 16.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1523
Souhlasim s tim ze nejdulezitejsi je chovani majitele. Na druhou stranu soused ma X5 3.0d, jezdi podle predpisu, neni to zavodnik atd....auto ma v 60 000km prehranou ridici jednotku a 3. (!!!) turbo. Turba se posilaly dokonce do Nemecka na expertizu, prvni se posralo v 30 000km. S nahradni X5 3.0sd ma najezdeno vic jak se svou. Takze bohuzel i u BMW zalezi jakej kus dostanete z vyroby
PS: Na ci radu si myslite ze koupil X5 misto Land Cruisera
PS: Na ci radu si myslite ze koupil X5 misto Land Cruisera
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Sice tomu nerozumím, ale podle toho, co píšeš, je-li to pravda, tak bude problém v mazání toho turba, že nějakej turek nedostatečně profrézoval mazací vedení k turbu a to se tak pořád přidírá... Jinak si totiž jeho smrt po 20tkm nedokážu vysvětlit...Madthomas píše:Souhlasim s tim ze nejdulezitejsi je chovani majitele. Na druhou stranu soused ma X5 3.0d, jezdi podle predpisu, neni to zavodnik atd....auto ma v 60 000km prehranou ridici jednotku a 3. (!!!) turbo. Turba se posilaly dokonce do Nemecka na expertizu, prvni se posralo v 30 000km. S nahradni X5 3.0sd ma najezdeno vic jak se svou. Takze bohuzel i u BMW zalezi jakej kus dostanete z vyroby
PS: Na ci radu si myslite ze koupil X5 misto Land Cruisera
já si myslim že si to chce rozmyslet jak s tim autem jezdíš. sice nevím jak jsou bmw diesely spolehlivé, ale každopádně jde o to, že pokud jezdíš více třeba krátké trasy po městě, bude lepší benzín. pokud jezdíš dálnice tak klidně naftu. co se týče ceny provozu, musíš najet tolik, aby se ti za spotřebu ušetřilo. a věci jako vstřiky, čerpadlo, turbo, váhy vzduchu se určitě nevyhýbají ani bmw dieselům. co se týče tohohle, myslím že náklady na opravy u dieselů budou v průměru vyšší než u atmosferických benzínů a jejich spolehlivost bude nižší. hlavně čim složitější a tím pádem lepší a výkonější diesel, tim po stránce spolehlivosti hůř.. je sice hezký že si tady někdo chválí TD nebo TDS ale to je asi jako chválit 66kw TDI od VW kterej taky díky tomu jak byl jednoduchej byl nesmrtelnej. To už jsou motory dávné minulosti.
z mého pohledu jsou benziny ve všem lepší. až na spotřebu. a diesel bych koupil až tehdy, kdy bych najel opravdu hodně km ročně. jestli ale hodně najedeš tak nemá cenu špekulovat a do toho 320d jít, protože určitě nebude o nic horší než diesel od jakékoli jiné automobilky
a dieselu z druhé ruky bych se opravdu bál, ale jestli má najeto jem 27000 a je rok starý, tak to by mělo být ok..
z mého pohledu jsou benziny ve všem lepší. až na spotřebu. a diesel bych koupil až tehdy, kdy bych najel opravdu hodně km ročně. jestli ale hodně najedeš tak nemá cenu špekulovat a do toho 320d jít, protože určitě nebude o nic horší než diesel od jakékoli jiné automobilky
a dieselu z druhé ruky bych se opravdu bál, ale jestli má najeto jem 27000 a je rok starý, tak to by mělo být ok..
-
martilulin
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
-
montybiker
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Paliva jo, akorát, že některý "značkový" pumpy přidávají aditiva.RedBaron píše:Co jako? To že paliva od shellu jsou stejný jako z globusácký pumpy jsem si ověřil milionem tankování
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Nektery pumpy pridaji aditiva, u jinejch si dojebes vstriky bordelem...Je to hold osudVlasta píše:Paliva jo, akorát, že některý "značkový" pumpy přidávají aditiva.RedBaron píše:Co jako? To že paliva od shellu jsou stejný jako z globusácký pumpy jsem si ověřil milionem tankování
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
ta spotreba toho 2litru neni zadna hitparada.jiriik píše:Přesně tak do pětky nejlépe třilitrRuDoSh píše:ta 520d pry neni zas takova tragedie jak se muze zdat.... projed se a uvidis, toho motoru bych se nebal..... v petce bych, ale radsi trilitr...přitom ta spotřeba ve výsledku bude hodně podobná jak v dvoulitru
mam 320d E90, ted pri tehle mrazech(dnes rano -29,5°C masakr) jsem rad kdyz se s ni dostanu po 8 l/100km. to mam manual a jenom zadek, otec jezdi do prace stejnou trasu jen o 15minut driv jak ja ma A6 3.0 TDI v automatu a ctyrkolce a zere mu to cca o 0,5l vic, no to jak jsem zjistil tak sem se nastval, ted me tam jeste odesla nejaka CCC jednotka a chcou za ni 17000kc v renocaru, uz 2x sem to musel odtahovat, pokazde chyba s motorem (nejaka blokovana komunikace ci co a palivove cerpadlo...)
proste nevim jestli ten dvoulitr je zrovna vyhra. to se k tomu chovam absolutne ohleduplne, leju do toho verva diesel, dopravam tomu kvalitni olej no a proste furt me sere, to asi prodam( a koupim audi, nesmrtelne 1,9TDI
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
to namerila meteo stanice, kontrolovano odpoledne a bylo to tam ulozeno jako nejmensi teplota, a celkem tomu verim bo ve 12 vecer bylo cca -23°C takze do rana to jeste mohlo spadnou,Maca píše:Tak až budeš v tom renocaru, nech si taky vyměnit snímač venkovní teplotyRomanSvach píše:...mam 320d E90, ted pri tehle mrazech(dnes rano -29,5°C masakr)))
ale nevadi napalili jsme 200l slivovice takze sme pripraveni aj na vetsi mrazy
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
Tak já teda mám v tomhle počasí taky vyšší spotřebu, ale holt když máš zadohrab a je tolik sněhu tak si to něco veme. Když se ale jen trochu uklidní počasí a dá se jezdit normálně tak jezdím v zimě do 7 a v létě jezdím kolem 6, taky teda 320d E90. Hitparáda ve spotřebě to není, ale v chování toho dieslu to celkem hitparáda ještě pořád jeRomanSvach píše:ta spotreba toho 2litru neni zadna hitparada.jiriik píše:Přesně tak do pětky nejlépe třilitrRuDoSh píše:ta 520d pry neni zas takova tragedie jak se muze zdat.... projed se a uvidis, toho motoru bych se nebal..... v petce bych, ale radsi trilitr...přitom ta spotřeba ve výsledku bude hodně podobná jak v dvoulitru
mam 320d E90 ..... furt me sere, to asi prodam( a koupim audi, nesmrtelne 1,9TDI).
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
