Pepe píše:diesel jsou jenom starosti, budeš jenom opravovat, kup si raději benzín.
Pan chytrej

Madthomas píše:Souhlasim s tim ze nejdulezitejsi je chovani majitele. Na druhou stranu soused ma X5 3.0d, jezdi podle predpisu, neni to zavodnik atd....auto ma v 60 000km prehranou ridici jednotku a 3. (!!!) turbo. Turba se posilaly dokonce do Nemecka na expertizu, prvni se posralo v 30 000km. S nahradni X5 3.0sd ma najezdeno vic jak se svou. Takze bohuzel i u BMW zalezi jakej kus dostanete z vyroby
PS: Na ci radu si myslite ze koupil X5 misto Land Cruisera
RedBaron píše:Co jako? To že paliva od shellu jsou stejný jako z globusácký pumpy jsem si ověřil milionem tankování
Vlasta píše:RedBaron píše:Co jako? To že paliva od shellu jsou stejný jako z globusácký pumpy jsem si ověřil milionem tankování
Paliva jo, akorát, že některý "značkový" pumpy přidávají aditiva.
jiriik píše:RuDoSh píše:ta 520d pry neni zas takova tragedie jak se muze zdat.... projed se a uvidis, toho motoru bych se nebal..... v petce bych, ale radsi trilitr...
Přesně tak do pětky nejlépe třilitrpřitom ta spotřeba ve výsledku bude hodně podobná jak v dvoulitru
Maca píše:RomanSvach píše:...mam 320d E90, ted pri tehle mrazech(dnes rano -29,5°C masakr)
Tak až budeš v tom renocaru, nech si taky vyměnit snímač venkovní teploty))
RomanSvach píše:jiriik píše:RuDoSh píše:ta 520d pry neni zas takova tragedie jak se muze zdat.... projed se a uvidis, toho motoru bych se nebal..... v petce bych, ale radsi trilitr...
Přesně tak do pětky nejlépe třilitrpřitom ta spotřeba ve výsledku bude hodně podobná jak v dvoulitru
ta spotreba toho 2litru neni zadna hitparada.
mam 320d E90 ..... furt me sere, to asi prodam( a koupim audi, nesmrtelne 1,9TDI).