Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 vyhrev sedacek
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
sežeň si kable a vypínače k tomu. jen proud přivézt nestačí. konrktory jsou na sedačce dva - jeden na sedán, druhý na zádasinc píše:Nevite kam zapojit sedacky? to staci privest jen proud? Jsou tam dva konektory, co je co?![]()
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
vsem diky.. Ty vypinace se daj splasit i novy? nebo se to nereplikuje? Z toho schematu jsem docela jelenbergos píše:sežeň si kable a vypínače k tomu. jen proud přivézt nestačí. konrktory jsou na sedačce dva - jeden na sedán, druhý na zádasinc píše:Nevite kam zapojit sedacky? to staci privest jen proud? Jsou tam dva konektory, co je co?![]()
v jakymkoliv BMW ti je objednajsinc píše:vsem diky.. Ty vypinace se daj splasit i novy? nebo se to nereplikuje? Z toho schematu jsem docela jelenbergos píše:sežeň si kable a vypínače k tomu. jen proud přivézt nestačí. konrktory jsou na sedačce dva - jeden na sedán, druhý na zádasinc píše:Nevite kam zapojit sedacky? to staci privest jen proud? Jsou tam dva konektory, co je co?![]()
![]()
![]()
to bude asi docela pálka ne?lupik píše:v jakymkoliv BMW ti je objednajsinc píše:vsem diky.. Ty vypinace se daj splasit i novy? nebo se to nereplikuje? Z toho schematu jsem docela jelenbergos píše: sežeň si kable a vypínače k tomu. jen proud přivézt nestačí. konrktory jsou na sedačce dva - jeden na sedán, druhý na záda![]()
![]()
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
žádný modul na schématu nevidím, to vše by měly obstarat ty vypínače. jediné co tam ještě je, je relé které se sepne po otočení klíčku.lupik píše:taky je potřeba řídící modul pro ten výhřev, aby fungovalo automaticky přepnuti až vypnutí
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
nový stojí dvojku bez daně za kussinc píše:to bude asi docela pálka ne?lupik píše:v jakymkoliv BMW ti je objednajsinc píše: vsem diky.. Ty vypinace se daj splasit i novy? nebo se to nereplikuje? Z toho schematu jsem docela jelen![]()
![]()
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
-
Fikop
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Modulem je myšleno celý ten vypínač....je v něm elektronika.bergos píše:žádný modul na schématu nevidím, to vše by měly obstarat ty vypínače. jediné co tam ještě je, je relé které se sepne po otočení klíčku.lupik píše:taky je potřeba řídící modul pro ten výhřev, aby fungovalo automaticky přepnuti až vypnutí
-
Fikop
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to zapojíš amatérsky na nějaký vypínač tak tě po chvíli bude pálit prdel a budeš to muset furt zapínat a výpínat. Ty tlačítka obstarávají 2 různé výkony a to tak že pulzují napětím. Takže to jede třeba na 50% výkonu....amatersky ano ale za cenu horšího komfortu.sinc píše:a tak to by melo jit zapojit i jinak ne? nejak amaterskybergos píše:nový stojí dvojku bez daně za kussinc píše: to bude asi docela pálka ne?
-
plysakmartin
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
plysakmartin
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
plysakmartin
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
takže toto mi poslal
: Ahoj, víceméně na tom nic není, je to "pár" drátů jen na spínaných 12V a na kostru. Pokud máš všechny konektory aspoň s kousky původní kabeláže, je to relativně brnkačka:
-všechny žlutočervený na spínaných 12V přes pojistku 15A (řešil jsem napojením pod spínačkou přes vlastní pojistkovou objímku, nechtělo se mi to tahat do pojistkovky)
-všechny hnědý na kostru
-šedočervený na ovládání intenzity osvětlení palubky (proměříš jednoduše i kdyby přes žárovkovou zkoušečku)
-bíločervenej na plus od vyhřívání řidičovy prdele
-bílozelenej na plus od vyhřívání řidičových zad
-bíložlutej na plus od vyhřívání spolujezdcovy prdele
-bílomodrej na plus od vyhřívání spolujezdcových zad
-Kompletní schéma najdeš v ETM pro E36, kapitola 5203.0 - Heated seats
Zapojoval jsem to podle toho...
-všechny žlutočervený na spínaných 12V přes pojistku 15A (řešil jsem napojením pod spínačkou přes vlastní pojistkovou objímku, nechtělo se mi to tahat do pojistkovky)
-všechny hnědý na kostru
-šedočervený na ovládání intenzity osvětlení palubky (proměříš jednoduše i kdyby přes žárovkovou zkoušečku)
-bíločervenej na plus od vyhřívání řidičovy prdele
-bílozelenej na plus od vyhřívání řidičových zad
-bíložlutej na plus od vyhřívání spolujezdcovy prdele
-bílomodrej na plus od vyhřívání spolujezdcových zad
-Kompletní schéma najdeš v ETM pro E36, kapitola 5203.0 - Heated seats
Zapojoval jsem to podle toho...


a vpravo Killca 