Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

KOLÍSÁNÍ OTÁČEK - prosím o radu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
lukasbu
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 27.10.2008 01:00

#1 Příspěvek od lukasbu »

Čau chlapi mám takovej problém když přeřazuju na vyšší rychlostní stupeň, tak při sešlápnutí spojky se mi zvednou otáčky cca o 500, jako kdybych nepustil plyn. Neíte prosím někdo co by to mohlo být?? Čím vyšší otáčky tím je to znatelnější. Mám BMW e46 320i r.v.98 předem dík :wink:
danodorka
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 04.03.2008 01:00

#2 Příspěvek od danodorka »

Ja mám tiež podobny problem, včera sa mi stalo na E36 compact 316i ,že pri jazde a vyhodení neutralu začali otačky aj motor stupať a klesať presne od 1000 do 1500 v rýchlych intervaloch, po zastavení na mieste sa ustálili na cca 1100 a aj motor. Vie mi niekto poradiť v čom by mohol byť problem? dakujem
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

pro oba, vaha vzduchu, lambda, ale nejdriv zkontrolujte (poradne!) jestli nemate diru nekde v sani, neco povolenyho, natrzenyho, ztrouchnivelyho
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od twigac »

souhlasim..u me to byla vaha vzduchu a hlavne hadice skontrolovat
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od George_D »

Pokud to nebude ani jedna věc, zkontrolujte si vedení plynovýho lanka, jestli někde nedrhne, u IS jsem si ho jednou nějak podivně skřípnul a zustával mi trošku viset plyn, padal pomalu a taky vylítávali otáčky :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

pokud to není díra v sání za klapkou, což u M50/2/4 motoru není v podstatě možný, tak to bude dělat volnoběžňák, což bejvá nejčastější problém.
lukasbu
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 27.10.2008 01:00

#7 Příspěvek od lukasbu »

Díky za rady dneska zkontroluju ty hadice a zkusím odpojit váhu vzduchu. A když ani to nepomůže tak je to asi ten volnoběžnej ventil co?
lukasbu
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 27.10.2008 01:00

#8 Příspěvek od lukasbu »

Tak nakonec to byl jakýsi spojkový spínač nebo tak něco. Oprava 400kč :D
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#9 Příspěvek od Killca »

no to by me zajimalo co to je, nemas vyrobni cislo toho dilu ktery to opravil? nebo se to jen nejak poupravilo mechanicky?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
lukasbu
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 27.10.2008 01:00

#10 Příspěvek od lukasbu »

no bylo to někde u pedálů, byla tam prej nějaká špatná pružinka. Takže to jen opravil(neměnil). Taky sem na to koukal jak.... 8O
Odpovědět