Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pomoc při rozluštění závad s Carsoftem
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Dnes jsem si napíchnul auto a Carsoft našel tyto chyby:
napsal mi toto?
1) HKL (klima) Temperature control wheel, right - nereaguje nastavení teploty na pravé straně, je tam nějaké čidlo, co snímá teplotu pravé strany kabiny? Kde ho najdu?
2) DME (motor) - speed signal
- throttle valve
zde žádný problém s autem není, je možné, že by tyto závady hlásil kvůli výměně motoru a řj za 2.8i?
pokud ne, tak na co se mám zaměřit? a kde tyto závady najít a odstranit? Dík za rady.
napsal mi toto?
1) HKL (klima) Temperature control wheel, right - nereaguje nastavení teploty na pravé straně, je tam nějaké čidlo, co snímá teplotu pravé strany kabiny? Kde ho najdu?
2) DME (motor) - speed signal
- throttle valve
zde žádný problém s autem není, je možné, že by tyto závady hlásil kvůli výměně motoru a řj za 2.8i?
pokud ne, tak na co se mám zaměřit? a kde tyto závady najít a odstranit? Dík za rady.
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
co jsem koukal, digiklima ma cidla na stranach v palubce nekde, takze muze byt pravy spatny, ale nevim kde se nachazi, zrejme nekde v palubce blizko ofuku oken nebo tak
u ty jednotky zapalovani to je ze jednotka nema signal o poctu otacek vackove hridele ze saci strany? neb signal rychlosti ale jestli ti tachac jde, tak cidlo v diferu to nebude, ale mozna jen neni zapojeny signal o rychlosti do spravneho pinu na jednotce a tak jednotka nema info o rychlosti? ale co by to melo spolecnyho s throtle valve, coz teda tedka koukam do etk a ma to spojeni s ASC, takze ASC + T nema info o rychlosti a nemuze trakčnovat
takez jestli ti funguje spravne asc s t, kdyz se rozjizdis na podlaze tak se brzdi vykon a kdyz treba jedes do zatacky tak jestli ti klepe brzdovy segnal s abs a rovna se ti auto pribrzdovanim kola
u ty jednotky zapalovani to je ze jednotka nema signal o poctu otacek vackove hridele ze saci strany? neb signal rychlosti ale jestli ti tachac jde, tak cidlo v diferu to nebude, ale mozna jen neni zapojeny signal o rychlosti do spravneho pinu na jednotce a tak jednotka nema info o rychlosti? ale co by to melo spolecnyho s throtle valve, coz teda tedka koukam do etk a ma to spojeni s ASC, takze ASC + T nema info o rychlosti a nemuze trakčnovat
takez jestli ti funguje spravne asc s t, kdyz se rozjizdis na podlaze tak se brzdi vykon a kdyz treba jedes do zatacky tak jestli ti klepe brzdovy segnal s abs a rovna se ti auto pribrzdovanim kola
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- KamilFKH
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: stř 19.11.2008 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 2168
Teď o víkendu jsem napíchnul fejsliftovou E46 s automatickou klima a tahle chyba se mi objevila taky.Studna píše: 1) HKL (klima) Temperature control wheel, right
Já jsem si to přeložil jako: Pravé kolečko nastavení teploty
A v tom to je, čemu nerozumím. Detail, že aut-klima u E46 nemá pro nastavování teploty kolečko, ale pouze kolébkové tlačítko (modrá-červená), bych klidně s lehkým srdcem přešel. Co mě ale zaráží je to, že na panelu nejsou tlačítka dvě pro levou/pravou stranu jako v pětkách a sedmičkách, ale jenom jedno.
Podle mě Carsoft má přiřazenou špatnou hlášku k chybě, co mu AIRCO poskytne. Pomocí PAsoftu jsem zjistil, že kód chyby je #1C, což je AUC sensor. Ten bude zřejmě špatný. Je to tohle http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=45&hl=1
Kamil
- KamilFKH
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: stř 19.11.2008 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 2168
Ano, ta zkratka by měla být zřejmě Automatik Umluft Control. Je to ale takový napůl německy, napůl anglicky. Kdo tu zkratku vymejšlel by zasloužil.
V každém případě by ta chyba měla mít za následek jenom to, že když klima zvenku začne sát špatnej vzduch (výfukové zplodiny, zápachy apod.), tak to při volbě cirkulace vzduchu A v kolečku samo nepřepne na vnitřní cirkulaci, ale zůstane to otevřený a všechno si musí řidič zařídit sám.
V každém případě by ta chyba měla mít za následek jenom to, že když klima zvenku začne sát špatnej vzduch (výfukové zplodiny, zápachy apod.), tak to při volbě cirkulace vzduchu A v kolečku samo nepřepne na vnitřní cirkulaci, ale zůstane to otevřený a všechno si musí řidič zařídit sám.
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Jenže v mém případě se to projevuje tak, že mi nejde štelovat teplota na pravou stranu, teda jde nastavit teplotu, ale nic se neděje a pokud zvýším teplotu na levou stranu, tak normálně zvedne otáčky větráku a začne topit. Takže mi vše naznačuje, že nemá zpětnou vazbu od čidla teploty na pravé straně. pokud by to byl ten AUC tak by to nefungovalo vůbec, nebo se pletu?
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
hele zrovna dneska sem se jne tak hrabal kuli alarmu ve stredovym panelu a vyhazel sem klimapanel, board, kaslik atd a za nima je rozvod vzduchu topeni a na kazde strane toho rozvodu jsou nejaky cidla s konektory, koukni na to, zkus je promerit a porovnat hodnoty (napeti a po odpojeni odpor)
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
