Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	NÁHLÉ PŘERUŠENÍ PALUBNÍ DESKY 318TDS (E36)
- 
				tweety
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 237
 - Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
 - Bydliště: Rudná u Prahy
 - Klubové ID: 575
 
Zdarec,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
			
			
									
						
										
						mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
- 
				dell
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 368
 - Registrován: ned 02.04.2006 00:00
 - Bydliště: Stříbro
 - Klubové ID: 715
 
Mám na svém 318tds stejný problém, probíralo se to tu několikrát a skutečně pomůže asi výměna budíků. Již jsem to na toto téma psal součesně s výpadkem se u mne změní také funkce stěračů a vypne se tempomat. Je zajímavé že po naskočení budíků je v paměti tempomatu stále nastavená rychlost. Nevím jak stěrače a tempomat jsou spojeny s budíkama ale já to takhle mám.tweety píše:Zdarec,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
- Killca
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 6784
 - Registrován: ned 14.10.2007 00:00
 - Bydliště: Praha 5
 - Klubové ID: 1648
 
budiky se daj vzit z vraku, lisi se na 4valy a 6valy, jen treba milimetrove ukazuji s odchylkou, cena se pohybuje kolem 500 az 2tisic, novy budiky dtoji okolo 15 klacku
osobne ale doporucuju udrzet stejnost motoru, ze z m44 jen na m44, je to presnejsi
kuprikladu moje ISo amerika rv96 m44 mela FL budiky do 250 a nastaveni pro USA nastaveni pro 4val, dal sem tam budiky z ISa rv93 evropa pred FL do 260 m42 a rucicka teploty vody ukazuje trochu pres pulku pri spravne teplote a rucicka paliva ukazuje trochu mene nez predtim (vycteno z umisteni rucicky, kdy se rozsvitilo hladovy voko pred tim a ted)
			
			
									
						
							osobne ale doporucuju udrzet stejnost motoru, ze z m44 jen na m44, je to presnejsi
kuprikladu moje ISo amerika rv96 m44 mela FL budiky do 250 a nastaveni pro USA nastaveni pro 4val, dal sem tam budiky z ISa rv93 evropa pred FL do 260 m42 a rucicka teploty vody ukazuje trochu pres pulku pri spravne teplote a rucicka paliva ukazuje trochu mene nez predtim (vycteno z umisteni rucicky, kdy se rozsvitilo hladovy voko pred tim a ted)
vlevo je matal 
 a vpravo Killca 
			
						
 a vpravo Killca 
