Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
NÁHLÉ PŘERUŠENÍ PALUBNÍ DESKY 318TDS (E36)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Rudná u Prahy
- Klubové ID: 575
Zdarec,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: ned 02.04.2006 00:00
- Bydliště: Stříbro
- Klubové ID: 715
Mám na svém 318tds stejný problém, probíralo se to tu několikrát a skutečně pomůže asi výměna budíků. Již jsem to na toto téma psal součesně s výpadkem se u mne změní také funkce stěračů a vypne se tempomat. Je zajímavé že po naskočení budíků je v paměti tempomatu stále nastavená rychlost. Nevím jak stěrače a tempomat jsou spojeny s budíkama ale já to takhle mám.tweety píše:Zdarec,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
budiky se daj vzit z vraku, lisi se na 4valy a 6valy, jen treba milimetrove ukazuji s odchylkou, cena se pohybuje kolem 500 az 2tisic, novy budiky dtoji okolo 15 klacku
osobne ale doporucuju udrzet stejnost motoru, ze z m44 jen na m44, je to presnejsi
kuprikladu moje ISo amerika rv96 m44 mela FL budiky do 250 a nastaveni pro USA nastaveni pro 4val, dal sem tam budiky z ISa rv93 evropa pred FL do 260 m42 a rucicka teploty vody ukazuje trochu pres pulku pri spravne teplote a rucicka paliva ukazuje trochu mene nez predtim (vycteno z umisteni rucicky, kdy se rozsvitilo hladovy voko pred tim a ted)
osobne ale doporucuju udrzet stejnost motoru, ze z m44 jen na m44, je to presnejsi
kuprikladu moje ISo amerika rv96 m44 mela FL budiky do 250 a nastaveni pro USA nastaveni pro 4val, dal sem tam budiky z ISa rv93 evropa pred FL do 260 m42 a rucicka teploty vody ukazuje trochu pres pulku pri spravne teplote a rucicka paliva ukazuje trochu mene nez predtim (vycteno z umisteni rucicky, kdy se rozsvitilo hladovy voko pred tim a ted)
vlevo je matal
a vpravo Killca 

