Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

NÁHLÉ PŘERUŠENÍ PALUBNÍ DESKY 318TDS (E36)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#1 Příspěvek od Allex »

u 318TDS E36 Tourning (r.v.1996) se občas, náhle za jízdy přeruší palubní deska. Jako by jste palubku restartovali. Ten "restart" trvá zhruba 3-5 vteřin. Stalo se to už nekomu?
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#2 Příspěvek od Allex »

prostě meřící přístroje přestanou na par vteřin fungovat...zřejme nějaky zkrat... :(
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

Vítej v klubu :-) I já už jsem několikátej v řadě. Buďto se s tím smiř, nebo vyměň budíky.
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy
Klubové ID: 575

#4 Příspěvek od tweety »

Zdarec,

mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?

Díky,
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#5 Příspěvek od dell »

tweety píše:Zdarec,

mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?

Díky,
Mám na svém 318tds stejný problém, probíralo se to tu několikrát a skutečně pomůže asi výměna budíků. Již jsem to na toto téma psal součesně s výpadkem se u mne změní také funkce stěračů a vypne se tempomat. Je zajímavé že po naskočení budíků je v paměti tempomatu stále nastavená rychlost. Nevím jak stěrače a tempomat jsou spojeny s budíkama ale já to takhle mám.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#6 Příspěvek od Killca »

budiky se daj vzit z vraku, lisi se na 4valy a 6valy, jen treba milimetrove ukazuji s odchylkou, cena se pohybuje kolem 500 az 2tisic, novy budiky dtoji okolo 15 klacku

osobne ale doporucuju udrzet stejnost motoru, ze z m44 jen na m44, je to presnejsi

kuprikladu moje ISo amerika rv96 m44 mela FL budiky do 250 a nastaveni pro USA nastaveni pro 4val, dal sem tam budiky z ISa rv93 evropa pred FL do 260 m42 a rucicka teploty vody ukazuje trochu pres pulku pri spravne teplote a rucicka paliva ukazuje trochu mene nez predtim (vycteno z umisteni rucicky, kdy se rozsvitilo hladovy voko pred tim a ted)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět