Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
cukani 320i
Ja su s toho auta uplny magor
Dnes se to auto chovalo zase nějak jinak a uplně divně. Dnes už to necukalo ale dokud je studeny tak jede normalně ale po ujeti asi 10km začne šileně ztracet vykon a to tak že nejsem schopen vyjet mirny kopec na trojku. A už ani nepomaha chcipnuti a zase opětovne nastartovani motoru.
Ale jak jsem mynule psal že jsem za chodu zkoušel odpojit vahu vzd. tak hned se změnily otačky, tak jsem usoudil že vaha je OK. A tak jsem dnes zastavil když to vubec nechtělo jet a zase jsem odpojil vahu, a světe div se-nic se nedělo, otačky motoru na to vubec nereagovaly, vubec se neměnily. Tak ja už fakt nevim, že by ta vaha přestavala fungovat jen když se motor ohřeje? A že by ten motor tak rapidně ztratil vykon když nefachči vaha? To by přece řidici jednotka měla přepnout na nouzovy režim a auto by jakžtakž jelo. Jo, a strašně to začalo chlastat, 13-15l na 100km.


Ale jak jsem mynule psal že jsem za chodu zkoušel odpojit vahu vzd. tak hned se změnily otačky, tak jsem usoudil že vaha je OK. A tak jsem dnes zastavil když to vubec nechtělo jet a zase jsem odpojil vahu, a světe div se-nic se nedělo, otačky motoru na to vubec nereagovaly, vubec se neměnily. Tak ja už fakt nevim, že by ta vaha přestavala fungovat jen když se motor ohřeje? A že by ten motor tak rapidně ztratil vykon když nefachči vaha? To by přece řidici jednotka měla přepnout na nouzovy režim a auto by jakžtakž jelo. Jo, a strašně to začalo chlastat, 13-15l na 100km.
Tak ta vaha asi odchazela postupně pač to nefungovalo ani za studena dnes rano, když jsem to zkoušel odpojovat. Asi tam budou nejake kontakty uvnitř v haji protože když jsem s ni zamlel na autě za chodu motoru tak jako kdyby se chitala, protože se měnil běh motoru.
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru
maguli píše:Tak ta vaha asi odchazela postupně pač to nefungovalo ani za studena dnes rano, když jsem to zkoušel odpojovat. Asi tam budou nejake kontakty uvnitř v haji protože když jsem s ni zamlel na autě za chodu motoru tak jako kdyby se chitala, protože se měnil běh motoru.
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru
jo a zrovna se kontakty umoudri a diag nic nepozna, dobre vyhozeny penize, kdyz vis ze si s tim hejbal a neco t delalo, tak poradne proskrabat secky kontakty a prostrikat olejem, to nemas zadneho znameho blizko svyho bydliste co by ti pucil vahu na zkousku?
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:maguli píše:Tak ta vaha asi odchazela postupně pač to nefungovalo ani za studena dnes rano, když jsem to zkoušel odpojovat. Asi tam budou nejake kontakty uvnitř v haji protože když jsem s ni zamlel na autě za chodu motoru tak jako kdyby se chitala, protože se měnil běh motoru.
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru
jo a zrovna se kontakty umoudri a diag nic nepozna, dobre vyhozeny penize, kdyz vis ze si s tim hejbal a neco t delalo, tak poradne proskrabat secky kontakty a prostrikat olejem, to nemas zadneho znameho blizko svyho bydliste co by ti pucil vahu na zkousku?
Mam znamyho ale ten ma 318is, žadnyho s 320i nemam. Volal jsem do Brna na vrakače, nikde neměly vahu na moje auto, a kdyby měly tak řikaji že by stala 3tis., banda zlodějska. Volal jsem pak do Prahy? tam ji borec ma za dvojku. Zitra mi přide Toptransem. Tak uvidime.
Tak jsem dnes nasadil jinou vahu vzduchu s funkčniho auta a vubec se nic nezměnilo, auto vubec nejede, netahne, nejde do otaček.
Ted mi řikal kolega v praci že je možny že se to auto přeplo na nouzovy režim a že i když tam mam jinou vahu tak to nepojede dokud se nevymaže zavada s řidici jednotky. Nevite někdo jestli by to nemohla byt pravda? A jak se vymazava pamět zavad svepomoci?

Ted mi řikal kolega v praci že je možny že se to auto přeplo na nouzovy režim a že i když tam mam jinou vahu tak to nepojede dokud se nevymaže zavada s řidici jednotky. Nevite někdo jestli by to nemohla byt pravda? A jak se vymazava pamět zavad svepomoci?
Lidem jako Ty asi neni pomoci :]
Minimalne dva lidi v tomhle topicu Ti reklo ze to bude s velkou pravdopodobnosti budto cidlo klikovky nebo vacky a ze si mas zajet na diagnostiku.
Navic je to reseno v x-dalsich vlaknech primo tady na foru, kdy si asi linej hledat.
Ocividne rad jezdis s cukajicim autem a resis blbou vahu vzduchu :]]
Minimalne dva lidi v tomhle topicu Ti reklo ze to bude s velkou pravdopodobnosti budto cidlo klikovky nebo vacky a ze si mas zajet na diagnostiku.
Navic je to reseno v x-dalsich vlaknech primo tady na foru, kdy si asi linej hledat.
Ocividne rad jezdis s cukajicim autem a resis blbou vahu vzduchu :]]
Kostiku.
Přece tady pišu že jsem objednanej na diagnostiku na ponděli v BMW servisu. A zatim jsem zkusil tu vahu vzduchu, jak mi tady někdo radil. To se muže, ne? A taky to sem mužu napsat přece co jsem zkusil a jestli se to povedlo nebo ne. Přece od toho forum mame abychom se dělily zkušenostma. Sam pišeš že to čidlo otaček bude špatny pouze s největši pravděpodobnosti, ne na 100%, takže se mužou zkusit i jine věci.
A, mimochodem, s cukajicim autem nejezdim protože:
- mně to vubec nebavi
- psal jsem přece že to už necuka ale vubec nema vykon, nejde do otaček
- jezdim zatim jinym autem než se to vyřeši
P.S. Neni to pravda že mi neni pomoci, každy přispěvek je přinosny a napomocny. A od tebe na muj dotaz už jich mam 3
(Neber to špatně, nemyslim to ve zlym)
Přece tady pišu že jsem objednanej na diagnostiku na ponděli v BMW servisu. A zatim jsem zkusil tu vahu vzduchu, jak mi tady někdo radil. To se muže, ne? A taky to sem mužu napsat přece co jsem zkusil a jestli se to povedlo nebo ne. Přece od toho forum mame abychom se dělily zkušenostma. Sam pišeš že to čidlo otaček bude špatny pouze s největši pravděpodobnosti, ne na 100%, takže se mužou zkusit i jine věci.
A, mimochodem, s cukajicim autem nejezdim protože:
- mně to vubec nebavi
- psal jsem přece že to už necuka ale vubec nema vykon, nejde do otaček
- jezdim zatim jinym autem než se to vyřeši
P.S. Neni to pravda že mi neni pomoci, každy přispěvek je přinosny a napomocny. A od tebe na muj dotaz už jich mam 3

(Neber to špatně, nemyslim to ve zlym)
Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...
Jaky přesně servis v Moravanech? Neměl bys nějaky kontakt nebo přesnějši udaje toho servisu? Dik
Kostiku,
jestli mi chceš pomoct tak mi řekni kde je přesně čidlo otaček kliky
maguli píše:Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...
Jaky přesně servis v Moravanech? Neměl bys nějaky kontakt nebo přesnějši udaje toho servisu? Dik
Kostiku,
jestli mi chceš pomoct tak mi řekni kde je přesně čidlo otaček kliky
http://www.mapy.cz/#x=138060288@y=13265 ... C4%9B%20...
Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...
Byl jsem dnes na diagnostice. Nejdřiv ve Slatině na Kikrleho. Tam diagnostika nic neukazala. Tak jsem jel do Moravan jak piše Pavel.
Byl jsem mile překvapen ochotou pana vedouciho servisu ale diagnostika zase žadnou chybu neukazala. Pan vedouuci mně v tom ale nenechal a po pul hodině patrani a zkoušeni nakonec dal auto na zvedak a po detailnim prozkoumani vyfuku přišel k nazoru že je vysypany vnitřek katalizatoru a tim padem ucpany vyfuk což nepusti motor do otaček. Takova banalni blbost.
Takže rozřiznout kat jak konzervu, vysypat bordel, zavařit kat CeOčkem a hotovo. Přišti tyden to udělam někde kde maji zvedak a pak dam vědět
maguli píše:Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...
Byl jsem dnes na diagnostice. Nejdřiv ve Slatině na Kikrleho. Tam diagnostika nic neukazala. Tak jsem jel do Moravan jak piše Pavel.
Byl jsem mile překvapen ochotou pana vedouciho servisu ale diagnostika zase žadnou chybu neukazala. Pan vedouuci mně v tom ale nenechal a po pul hodině patrani a zkoušeni nakonec dal auto na zvedak a po detailnim prozkoumani vyfuku přišel k nazoru že je vysypany vnitřek katalizatoru a tim padem ucpany vyfuk což nepusti motor do otaček. Takova banalni blbost.
Takže rozřiznout kat jak konzervu, vysypat bordel, zavařit kat CeOčkem a hotovo. Přišti tyden to udělam někde kde maji zvedak a pak dam vědět
no jestli ten vedoucí toho servisu byl plešatej pán (Pařízek) a byl příjemnej tak jsi měl asi velké štěstí

