Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cukani 320i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#21 Příspěvek od Killca »

pricemz v tom renocaru taky nemusej zjistit vsechno

ja bych to tipl aj na palivovy cerpadlo mozna, zkusil bych premerit tlak v palivove soustave

ty civky jsou jasny, zkusit je a pak cidla otacek a odpor skrtici klapky/pedalu plynu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#22 Příspěvek od Kostik »

Tutove snimac otacek klikovy hridele.
Zalezitost za 1700.
Mel sem uplne ten samy problem na e36 323i 97.
Svicky, civky, cidlo vacky - vsechno bylo ok.
Problem byl ze mi to diagnostika ukazala asi az na potreti...
Prvni dva pokusy po pripojeni se vsechno tvarilo v poradku.
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#23 Příspěvek od Kostik »

Mimochodem resilo se to tu opravdu mockrat, priste mozna staci lip hledat :-P
U tehle sestivalcu vypada ze budto cidlo vacky nebo klikovky rady odchazej...
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#24 Příspěvek od maguli »

Ja su s toho auta uplny magor 8O :cry: Dnes se to auto chovalo zase nějak jinak a uplně divně. Dnes už to necukalo ale dokud je studeny tak jede normalně ale po ujeti asi 10km začne šileně ztracet vykon a to tak že nejsem schopen vyjet mirny kopec na trojku. A už ani nepomaha chcipnuti a zase opětovne nastartovani motoru.
Ale jak jsem mynule psal že jsem za chodu zkoušel odpojit vahu vzd. tak hned se změnily otačky, tak jsem usoudil že vaha je OK. A tak jsem dnes zastavil když to vubec nechtělo jet a zase jsem odpojil vahu, a světe div se-nic se nedělo, otačky motoru na to vubec nereagovaly, vubec se neměnily. Tak ja už fakt nevim, že by ta vaha přestavala fungovat jen když se motor ohřeje? A že by ten motor tak rapidně ztratil vykon když nefachči vaha? To by přece řidici jednotka měla přepnout na nouzovy režim a auto by jakžtakž jelo. Jo, a strašně to začalo chlastat, 13-15l na 100km.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#25 Příspěvek od Killca »

rikam puc si vahu vzduchu a jestli to zaclo zrat tak to muze byt jeste lambda, ale vahu si muzes pucit a zkusit jinou ze stejneho auta a uvidis, pak teda koupit new lambdu

jo a ridici jednotka jestli neni v haji
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#26 Příspěvek od maguli »

Tak ta vaha asi odchazela postupně pač to nefungovalo ani za studena dnes rano, když jsem to zkoušel odpojovat. Asi tam budou nejake kontakty uvnitř v haji protože když jsem s ni zamlel na autě za chodu motoru tak jako kdyby se chitala, protože se měnil běh motoru.
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#27 Příspěvek od Killca »

maguli píše:Tak ta vaha asi odchazela postupně pač to nefungovalo ani za studena dnes rano, když jsem to zkoušel odpojovat. Asi tam budou nejake kontakty uvnitř v haji protože když jsem s ni zamlel na autě za chodu motoru tak jako kdyby se chitala, protože se měnil běh motoru.
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru

jo a zrovna se kontakty umoudri a diag nic nepozna, dobre vyhozeny penize, kdyz vis ze si s tim hejbal a neco t delalo, tak poradne proskrabat secky kontakty a prostrikat olejem, to nemas zadneho znameho blizko svyho bydliste co by ti pucil vahu na zkousku?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#28 Příspěvek od maguli »

Killca píše:
maguli píše:Tak ta vaha asi odchazela postupně pač to nefungovalo ani za studena dnes rano, když jsem to zkoušel odpojovat. Asi tam budou nejake kontakty uvnitř v haji protože když jsem s ni zamlel na autě za chodu motoru tak jako kdyby se chitala, protože se měnil běh motoru.
No, nezbude mi než si počkat do pondělka na tu diagnostiku v Renocaru

jo a zrovna se kontakty umoudri a diag nic nepozna, dobre vyhozeny penize, kdyz vis ze si s tim hejbal a neco t delalo, tak poradne proskrabat secky kontakty a prostrikat olejem, to nemas zadneho znameho blizko svyho bydliste co by ti pucil vahu na zkousku?

Mam znamyho ale ten ma 318is, žadnyho s 320i nemam. Volal jsem do Brna na vrakače, nikde neměly vahu na moje auto, a kdyby měly tak řikaji že by stala 3tis., banda zlodějska. Volal jsem pak do Prahy? tam ji borec ma za dvojku. Zitra mi přide Toptransem. Tak uvidime.
milan77
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: sob 07.06.2008 00:00

#29 Příspěvek od milan77 »

Měl jsem stejný symptomy na V8 a byl to snímač vačky.
Ty snímače jsou asi trošku slabina.
Na váhu bych nesázel, ale když, tak tady někdo psal,že dovede sehnat novou za snad 50%. Chce to hledat.
milan77
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: sob 07.06.2008 00:00

#30 Příspěvek od milan77 »

Aha už to psal i Kostik.
Jinak mě to diagnostika ukázala.
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#31 Příspěvek od maguli »

Tak jsem dnes nasadil jinou vahu vzduchu s funkčniho auta a vubec se nic nezměnilo, auto vubec nejede, netahne, nejde do otaček. :(
Ted mi řikal kolega v praci že je možny že se to auto přeplo na nouzovy režim a že i když tam mam jinou vahu tak to nepojede dokud se nevymaže zavada s řidici jednotky. Nevite někdo jestli by to nemohla byt pravda? A jak se vymazava pamět zavad svepomoci?
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#32 Příspěvek od Kostik »

Lidem jako Ty asi neni pomoci :]
Minimalne dva lidi v tomhle topicu Ti reklo ze to bude s velkou pravdopodobnosti budto cidlo klikovky nebo vacky a ze si mas zajet na diagnostiku.
Navic je to reseno v x-dalsich vlaknech primo tady na foru, kdy si asi linej hledat.
Ocividne rad jezdis s cukajicim autem a resis blbou vahu vzduchu :]]
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#33 Příspěvek od maguli »

Kostiku.
Přece tady pišu že jsem objednanej na diagnostiku na ponděli v BMW servisu. A zatim jsem zkusil tu vahu vzduchu, jak mi tady někdo radil. To se muže, ne? A taky to sem mužu napsat přece co jsem zkusil a jestli se to povedlo nebo ne. Přece od toho forum mame abychom se dělily zkušenostma. Sam pišeš že to čidlo otaček bude špatny pouze s největši pravděpodobnosti, ne na 100%, takže se mužou zkusit i jine věci.
A, mimochodem, s cukajicim autem nejezdim protože:
- mně to vubec nebavi
- psal jsem přece že to už necuka ale vubec nema vykon, nejde do otaček
- jezdim zatim jinym autem než se to vyřeši
P.S. Neni to pravda že mi neni pomoci, každy přispěvek je přinosny a napomocny. A od tebe na muj dotaz už jich mam 3 :wink:
(Neber to špatně, nemyslim to ve zlym)
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#34 Příspěvek od maguli »

Jo a ještě jsem zapoměl napsat že vaha vzduchu neni vubec blba. Plni totiž velice duležitou funkci v autě. Takže se řešit musi 8) :D
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#35 Příspěvek od Pavel »

no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#36 Příspěvek od maguli »

Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...

Jaky přesně servis v Moravanech? Neměl bys nějaky kontakt nebo přesnějši udaje toho servisu? Dik
Kostiku,
jestli mi chceš pomoct tak mi řekni kde je přesně čidlo otaček kliky
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#37 Příspěvek od Pavel »

maguli píše:
Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...

Jaky přesně servis v Moravanech? Neměl bys nějaky kontakt nebo přesnějši udaje toho servisu? Dik
Kostiku,
jestli mi chceš pomoct tak mi řekni kde je přesně čidlo otaček kliky




http://www.mapy.cz/#x=138060288@y=13265 ... C4%9B%20...
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#38 Příspěvek od maguli »

Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...

Byl jsem dnes na diagnostice. Nejdřiv ve Slatině na Kikrleho. Tam diagnostika nic neukazala. Tak jsem jel do Moravan jak piše Pavel.
Byl jsem mile překvapen ochotou pana vedouciho servisu ale diagnostika zase žadnou chybu neukazala. Pan vedouuci mně v tom ale nenechal a po pul hodině patrani a zkoušeni nakonec dal auto na zvedak a po detailnim prozkoumani vyfuku přišel k nazoru že je vysypany vnitřek katalizatoru a tim padem ucpany vyfuk což nepusti motor do otaček. Takova banalni blbost.
Takže rozřiznout kat jak konzervu, vysypat bordel, zavařit kat CeOčkem a hotovo. Přišti tyden to udělam někde kde maji zvedak a pak dam vědět
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#39 Příspěvek od Pavel »

maguli píše:
Pavel píše:no a v Moravanech by tě nevzali na diagnostiku??? proč jedeš do RENOCARU... i v Moravanech je schopnej servis..s origo diagnostikou...

Byl jsem dnes na diagnostice. Nejdřiv ve Slatině na Kikrleho. Tam diagnostika nic neukazala. Tak jsem jel do Moravan jak piše Pavel.
Byl jsem mile překvapen ochotou pana vedouciho servisu ale diagnostika zase žadnou chybu neukazala. Pan vedouuci mně v tom ale nenechal a po pul hodině patrani a zkoušeni nakonec dal auto na zvedak a po detailnim prozkoumani vyfuku přišel k nazoru že je vysypany vnitřek katalizatoru a tim padem ucpany vyfuk což nepusti motor do otaček. Takova banalni blbost.
Takže rozřiznout kat jak konzervu, vysypat bordel, zavařit kat CeOčkem a hotovo. Přišti tyden to udělam někde kde maji zvedak a pak dam vědět


no jestli ten vedoucí toho servisu byl plešatej pán (Pařízek) a byl příjemnej tak jsi měl asi velké štěstí :lol: to nebívá na denním pořádku...já tam jezdím k elektrikářovi...ten se mi stará o auto...nikdo jinech s těch pokémonů :) .. každopádně jsem zvědav až to udělaš a projedeš jaké budou poznatky...
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#40 Příspěvek od maguli »

Jo, byl to Pařizek. Byl v pohodě, sice moc toho nenamluvil ale řekl to podstatne, a na to že jsem přijel na blynt, neohlašenej tak mně neodmitl a pomohl mi
Odpovědět