Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 320D 100kW VŮBEC NETAHNE

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bannan
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od Bannan »

Cau borci, vubec nevim co s tim mam delat, nejdřív jsem myslel ze je to tim ze mam foukly tesneni pod parohama ale to jsem udělal, udělal jsem i těsněni pod turbo, nechal prověřit trysky, čistil jsem EGR ventil, nova vaha vzduchu i ten ventil na turbu drží podtlak a pořád nic, CO S TIM??? DIKY
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

palivovy cerpadlo
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
preca
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: ned 24.02.2008 01:00
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#3 Příspěvek od preca »

A co filtr
MatyACS
Registrovaný
Příspěvky: 1000
Registrován: ned 30.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MatyACS »

Killca píše:palivovy cerpadlo


:( bohužel je tohle pravda
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od jura55 »

Killca píše:palivovy cerpadlo


Palivove cerpadlo = vstrikovaci nebo to v nadrzi?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

jura55 píše:
Killca píše:palivovy cerpadlo


Palivove cerpadlo = vstrikovaci nebo to v nadrzi?

teoreticky obe, ale spis bych se zameril na mereni tlaku cerpadla v nadrzi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Passi
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 17.06.2007 00:00
Bydliště: Slezsko

#7 Příspěvek od Passi »

mam podobny problem jako pise bannan... proste to nejede jak by melo.
dam plny tak to zacne pomalu zrychlovat, proste jako by to jelo bez turba....
nejaky zatah je trochu citit az nekde mezi 3500-4000ot/min.

nejake napady?

mel jsem vw a tam se stejne projevovala vaha vzduchu.... je to mozne i u bmw? mam ho chvili...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

Passi píše:mam podobny problem jako pise bannan... proste to nejede jak by melo.
dam plny tak to zacne pomalu zrychlovat, proste jako by to jelo bez turba....
nejaky zatah je trochu citit az nekde mezi 3500-4000ot/min.

nejake napady?

mel jsem vw a tam se stejne projevovala vaha vzduchu.... je to mozne i u bmw? mam ho chvili...

ano, vaha vzduchu, ale nekupuj novou, chtelo by to zkusit pujcit si od nekoho se stejnym autem, nebo ji odpojit a pokud auto pojede lepe, tak je to vaha, jinak palivove cerpadlo znovu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Passi
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 17.06.2007 00:00
Bydliště: Slezsko

#9 Příspěvek od Passi »

dnes jsme to pichli na diagnostiku a zrejme spatna vaha vzduchu....
zkusim prehodit a uvidime...
Bannan
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#10 Příspěvek od Bannan »

Borci tak dnes jsem na to možna přišel, to by jste nepochopili. UCPANEJ KATALIZÁTOR!!! Doufám že je to tím, ještě se ozvu jak jsem dopadl, protože mam strach že je to příčina něčeho.... ????
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

pricina muze byt stari, ale take spatne spalena smes, ktera znici/zacpe mrizkovani v katu a tim padem hur vodi spaliny no, je to mozne
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět