Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

V kolone vari...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od myrryn88 »

zdarec dneska sem jel asi 60km,a teplota byla uplne v normalu.Prijel sem do kolony parkrat sem popojel a tak a zacalo se mi to prehrivat...Nevite cim to je??? kdyz jedu dalku tak v klidu.
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od miloshm »

Přesně tohle mě dělala viscospojka. Otestuj ji a uvidíš. Při hodně zahřátým a nastartovaným motoru by neměla jít zastavit (novinama). :wink:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xSAFA »

Může být i vodní pumpou
Richardos
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 22.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od Richardos »

a jde nějak poznat špatná pumpa, aniž by se musela vyndat?? Kdyby byla špatná, tak by se mu to neuchladilo ani za jízdy, ne? :)
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#5 Příspěvek od srle »

na sedme jsme meli stejnej problem. byl zasranej chladic a stacilo ho umejt wapkou.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xSAFA »

Richardos píše:a jde nějak poznat špatná pumpa, aniž by se musela vyndat?? Kdyby byla špatná, tak by se mu to neuchladilo ani za jízdy, ne? :)


Taky sem si myslel ze kdyz by byla spatna tak by to ani za jizdy nezvladlo chladit ale znamej v popojizdeni ve meste furt vařil pri bezne jizde ok, daval novou viscu a a nic. Tak vyndal pumpu a plastova vrtulka uz nebyla celá. Po výměně OK.
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od myrryn88 »

Diky chlapi vyzkousim vsechno a dam vedet :wink:
Nomex
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 21.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Nomex »

No jestli se ti prehriva v kolone(při pomalé jízdě) a neztrácí se ti voda. Tak buď ti málo tlačí pumpa, nebo máš pěkně zadělanej chladič od mušek. To je velký problém obvzláště máš-li ještě před normál vodním chladičem klima chladič. Tam je pak potřeba mít to opravdu čísté, jinak to ta vrtulka při pomalé jízdě prostě neuchladí.
PS: na vaření jsem expert:-)
Richardos
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 22.05.2007 00:00

#9 Příspěvek od Richardos »

...stejnětak to můžeš mít zarostlý, nebo špatnej termostat, nebo oběhanou viscu nebo vše dohromady.(
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#10 Příspěvek od radekc »

Taky se mi stane, že vařím cca po 4 min. stání na volnoběh, viskospojka a termostat v pohodě, nemam ale saharu, mohlo by to na to mít takovej vliv? Mam e30 M20. Když jedu neuvařím to ať tomu dávám jakkoliv a voda se neztrácí.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#11 Příspěvek od paca »

radekc píše:Taky se mi stane, že vařím cca po 4 min. stání na volnoběh, viskospojka a termostat v pohodě, nemam ale saharu, mohlo by to na to mít takovej vliv? Mam e30 M20. Když jedu neuvařím to ať tomu dávám jakkoliv a voda se neztrácí.

Jak si kontroloval tu viscospojku?
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#12 Příspěvek od radekc »

paca píše:
radekc píše:Taky se mi stane, že vařím cca po 4 min. stání na volnoběh, viskospojka a termostat v pohodě, nemam ale saharu, mohlo by to na to mít takovej vliv? Mam e30 M20. Když jedu neuvařím to ať tomu dávám jakkoliv a voda se neztrácí.

Jak si kontroloval tu viscospojku?

Tak, že nejde zastavit... Zkoušel jsem to teda jenom při zahřátým motoru, ale ikdyby se točila pořád tak by to nezpůsobovalo přehřáti motoru, ne? Navic je tam max. rok stará...
Odpovědět