začalo to před zimou, chvilku mě to zlobilo ale najednou to po týdnu samo přestalo.
včera jsem ujel 100km všechno v pohodě, cestou jsem se stavil na Shell ce a dotankoval aby můj motor skvěle šel....
dojel jsem na místo kam jsem chtěl úplně bez problémů ani škub a krásně to jelo.
po 3 hodinách do toho sednu nastartuju a od té doby jsem ujel asi 200 km a stále na 3 válce... jiskru to hází...
prosím o pomoc... moc tomu nerozumím
Jak se pozná kterej válec vynechává?
Tenhle problém sice nemam, ale třeba do budoucna by mě to zajímalo.
Napadá mě odpojit vždy zapalování pro určitej válec a sledovat změnu, ale to asi nebude to pravý ořechový nebo snad jo???
A je ta svíčka na tom nepálícím válci mokrá od benzínu? Ji vyšroubuj a natoč to. Jestli ti z válce povalí benzín. Pak to bude jasný.. Vstřik. Zkontroluj si káblíky k tomu vstřiku..
svíčka byla suchá, ale bylo to docela rozpálený tak jestli se to neodpařilo..
ale je mi fakt divný že to začalo z ničeho nic...
normálně dojedu na 4 válce a po 3 hodinách nastartuju na 3 válce...
a když jsem to nastartoval tak z toho nic nelítalo... takže je asi jasnej ten vstřik..... nemáte ho někdo ? a za kolik?
no hele, pokud by ten vstřik byl ucpanej, nebo nějak "zarezlej" , tak by to nejelo nikdy. Když ti to teplý jede, studený ne atd,bude někde krpa nejspíš v elektrice. Natoč to a hejbej s drátkama ke vstřiku, nebo ten konektor za běhu proměř, jestli je v něm šťáva.. Pokud by všechno okolo bylo OK, tak koupíš vstřik a hotovo.
a je to asi v pr.... jiskru mi to hází, svíčku tam dám z vedlejšího válce a vypadá to že to i dává benzín.... ale válec ne a ne nakočit ..... zítra změřím tlaky a uvidím....
nevíte někdo jaký tam mají být tlaky?
1.8 IS 140 koníčků (teď je to spíš 1,35 a 20 koní )
exnumik píše:a je to asi v pr.... jiskru mi to hází, svíčku tam dám z vedlejšího válce a vypadá to že to i dává benzín.... ale válec ne a ne nakočit ..... zítra změřím tlaky a uvidím....
nevíte někdo jaký tam mají být tlaky?
1.8 IS 140 koníčků (teď je to spíš 1,35 a 20 koní )
Tlaky z hlavy ti neřeknu, ale základ je, že by rozdl ve válcích neměl být větší než 10 procent. I kdyby měl motor tlaky nízký, ale všude stejný, nic se neděje. Je prostě normálně opotřebenej. Ale pokud budeš mít na třech válcích tlaky 12 a na čtvrtým 7, je to špaténka
exnumik píše:jojo přesně tak, jak jsem je odpojoval tak klesly otáčky, no a když jsem odpojil ten první tak se nic nestalo, takže je chyba tam...
Dík za vysvětlení.
Jinak podle toho co píšeš tak to taky vidim na problem v kabelech, protože benzínovej motor moc velkej tlak k zapálení nepotřebuje, takže pokud ti tam jde rozumná dávka benzínu a háže to jiskru, tak to prostě musí chytat.
Toť můj názor. Good luck
když jsem z toho válce vyndal svíčku, byla úplně černá, že to tam tu jiskru a ni hodit nemohlo...
ale tím že jsem tam dal jinou a vyměnil kabely první s druhým se stějně nic neděje...
svička je sice mokrá, ale na druhou stranu nijak extra, je teda možné že to třeba dává palivo,ale málo...
jenomže proč by zase ta svíčka byla černá.... to je přeci z toho že to nehází jiskru..... no já už jsem z toho blázen..
to nevím ale tomu druhému válci to vůbec nevadilo běžel pořád stejně a ten první stále nic... koupil jsem za 4000 novej modul s těma cívkama a bylo to pořád stejné tak jsem ho zase vrátil...
a pro lepší představu .... nemám tam rozdělovač, řídí to jednodka...
exnumik píše:když jsem z toho válce vyndal svíčku, byla úplně černá, že to tam tu jiskru a ni hodit nemohlo... ale tím že jsem tam dal jinou a vyměnil kabely první s druhým se stějně nic neděje... svička je sice mokrá, ale na druhou stranu nijak extra, je teda možné že to třeba dává palivo,ale málo... jenomže proč by zase ta svíčka byla černá.... to je přeci z toho že to nehází jiskru..... no já už jsem z toho blázen..
to že je svicka černa když valec nepali a ostatni jo je uplne normalni
exnumik píše:tak a jo v prd.... tlaky válců: 4. 11,5 3. 11,5 2. 11 1. necelý 4
jsem namydlenej!!! nevím co teď.... prosím nevíte někdo o motoru? a za kolik?
Si nejdřív zjisti proč je tam nízkej tlak. Buď podfouklej ventil, nebo kroužky. Pokud ventil, tak nemusíš šílet. Poznáš to tak že do válce stříkneš trochu oleje a znovu změříš tlaky. Pokud budou stejný je to ventil, pokud tlaky dost narostou, je v háji kroužek..