Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vynechával první válec..... teď už nejde vůbec E36 IS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#1 Příspěvek od exnumik »

začalo to před zimou, chvilku mě to zlobilo ale najednou to po týdnu samo přestalo.
včera jsem ujel 100km všechno v pohodě, cestou jsem se stavil na Shell ce a dotankoval aby můj motor skvěle šel....
dojel jsem na místo kam jsem chtěl úplně bez problémů ani škub a krásně to jelo.
po 3 hodinách do toho sednu nastartuju a od té doby jsem ujel asi 200 km a stále na 3 válce... jiskru to hází...
prosím o pomoc... moc tomu nerozumím :oops:
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od all »

bud svíčky nebo vstřiky....
Svíčka normálně házet může, ale zandaná a v tlaku nemusí... základ budou svíčky
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#3 Příspěvek od exnumik »

svíčky jsem dával nové, nebo i když je vyměním stejně mi to zlobí jen na tom prvním válci....
a kolik může stát ten vstřik?
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#4 Příspěvek od Koto »

Jak se pozná kterej válec vynechává?
Tenhle problém sice nemam, ale třeba do budoucna by mě to zajímalo.
Napadá mě odpojit vždy zapalování pro určitej válec a sledovat změnu, ale to asi nebude to pravý ořechový nebo snad jo??? :?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

A je ta svíčka na tom nepálícím válci mokrá od benzínu? Ji vyšroubuj a natoč to. Jestli ti z válce povalí benzín. Pak to bude jasný.. Vstřik. Zkontroluj si káblíky k tomu vstřiku..
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#6 Příspěvek od exnumik »

jojo přesně tak, jak jsem je odpojoval tak klesly otáčky, no a když jsem odpojil ten první tak se nic nestalo, takže je chyba tam... :cry:
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#7 Příspěvek od exnumik »

svíčka byla suchá, ale bylo to docela rozpálený tak jestli se to neodpařilo..
ale je mi fakt divný že to začalo z ničeho nic...
normálně dojedu na 4 válce a po 3 hodinách nastartuju na 3 válce...
a když jsem to nastartoval tak z toho nic nelítalo... takže je asi jasnej ten vstřik..... nemáte ho někdo ? a za kolik?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

no hele, pokud by ten vstřik byl ucpanej, nebo nějak "zarezlej" , tak by to nejelo nikdy. Když ti to teplý jede, studený ne atd,bude někde krpa nejspíš v elektrice. Natoč to a hejbej s drátkama ke vstřiku, nebo ten konektor za běhu proměř, jestli je v něm šťáva.. Pokud by všechno okolo bylo OK, tak koupíš vstřik a hotovo.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od George_D »

Muže bej v tom vstřiku jenom bordel z benzinu, tak vyndat a vyčišstit, kouknout na kabely od svíček a svíčky :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#10 Příspěvek od ferlin »

V pr... může být také kablík ke svíčce, anebo koncovka, někde to může probíjet, anebo být přerušené... :?
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#11 Příspěvek od exnumik »

a je to asi v pr.... jiskru mi to hází, svíčku tam dám z vedlejšího válce a vypadá to že to i dává benzín.... ale válec ne a ne nakočit ..... zítra změřím tlaky a uvidím....

nevíte někdo jaký tam mají být tlaky?

1.8 IS 140 koníčků (teď je to spíš 1,35 a 20 koní :cry: )
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dsvatos »

exnumik píše:a je to asi v pr.... jiskru mi to hází, svíčku tam dám z vedlejšího válce a vypadá to že to i dává benzín.... ale válec ne a ne nakočit ..... zítra změřím tlaky a uvidím....

nevíte někdo jaký tam mají být tlaky?

1.8 IS 140 koníčků (teď je to spíš 1,35 a 20 koní :cry: )


Tlaky z hlavy ti neřeknu, ale základ je, že by rozdl ve válcích neměl být větší než 10 procent. I kdyby měl motor tlaky nízký, ale všude stejný, nic se neděje. Je prostě normálně opotřebenej. Ale pokud budeš mít na třech válcích tlaky 12 a na čtvrtým 7, je to špaténka :-(
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#13 Příspěvek od exnumik »

při nejhorším nevíte někdo o jiným motoru?
a jak se tak cenově pohybojou?
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#14 Příspěvek od Koto »

exnumik píše:jojo přesně tak, jak jsem je odpojoval tak klesly otáčky, no a když jsem odpojil ten první tak se nic nestalo, takže je chyba tam... :cry:

Dík za vysvětlení.

Jinak podle toho co píšeš tak to taky vidim na problem v kabelech, protože benzínovej motor moc velkej tlak k zapálení nepotřebuje, takže pokud ti tam jde rozumná dávka benzínu a háže to jiskru, tak to prostě musí chytat.
Toť můj názor. Good luck :)
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#15 Příspěvek od exnumik »

když jsem z toho válce vyndal svíčku, byla úplně černá, že to tam tu jiskru a ni hodit nemohlo...
ale tím že jsem tam dal jinou a vyměnil kabely první s druhým se stějně nic neděje...
svička je sice mokrá, ale na druhou stranu nijak extra, je teda možné že to třeba dává palivo,ale málo...
jenomže proč by zase ta svíčka byla černá.... to je přeci z toho že to nehází jiskru..... no já už jsem z toho blázen.. :roll:
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Maikl »

nevim, ale myslim ze kdyz das kabel z jiny svicky, tak ma jinou delku, to asi nebude moc dobry..
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#17 Příspěvek od exnumik »

to nevím ale tomu druhému válci to vůbec nevadilo běžel pořád stejně a ten první stále nic... koupil jsem za 4000 novej modul s těma cívkama a bylo to pořád stejné tak jsem ho zase vrátil...
a pro lepší představu .... nemám tam rozdělovač, řídí to jednodka...
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#18 Příspěvek od Kubin »

exnumik píše:když jsem z toho válce vyndal svíčku, byla úplně černá, že to tam tu jiskru a ni hodit nemohlo...
ale tím že jsem tam dal jinou a vyměnil kabely první s druhým se stějně nic neděje...
svička je sice mokrá, ale na druhou stranu nijak extra, je teda možné že to třeba dává palivo,ale málo...
jenomže proč by zase ta svíčka byla černá.... to je přeci z toho že to nehází jiskru..... no já už jsem z toho blázen.. :roll:


to že je svicka černa když valec nepali a ostatni jo je uplne normalni :!:
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#19 Příspěvek od exnumik »

tak a jo v prd.... :evil:
tlaky válců: 4. 11,5
3. 11,5
2. 11
1. necelý 4

jsem namydlenej!!! nevím co teď.... prosím nevíte někdo o motoru? :oops: a za kolik?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dsvatos »

exnumik píše:tak a jo v prd.... :evil:
tlaky válců: 4. 11,5
3. 11,5
2. 11
1. necelý 4

jsem namydlenej!!! nevím co teď.... prosím nevíte někdo o motoru? :oops: a za kolik?


Si nejdřív zjisti proč je tam nízkej tlak. Buď podfouklej ventil, nebo kroužky. Pokud ventil, tak nemusíš šílet. Poznáš to tak že do válce stříkneš trochu oleje a znovu změříš tlaky. Pokud budou stejný je to ventil, pokud tlaky dost narostou, je v háji kroužek..
Odpovědět