Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
otáčky po stopadesáté
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Vím že se to tu probírá každou chvíli, ale nikdo nenapsal stejné symptomy jako já a mam jich už vysledovaných docela hodně, tak se pro jistotu zeptám, kdyby z toho někdo dokázal vykouzlit v čem je konkrétně závada (diagnostiku mam domluvenou na leden):
- mam E36 318iS coupe rok 92
- startuje napoprvé, ale nejdřív pár krát zatočí a až pak se chytne. Čas než naskočí je konstantní, asi dvě vteřiny
- myslím, že to žere o něco víc než by mělo
- dva dny po koupi: na volnoběh většinou (ne vždy) neudrží otáčky, postupně se kolem 900ky víc a víc rozkolísají až to časem chcípne
- po výměně oleje a filtru a vzduchového filtru: už se to stává jen pár krát denně a když mu přidám plyn tak se chytne a otáčky už drží sám
- z výfuku jde myslím příliš mnoho bílé páry (snad ne dýmu), hlavně když je studený a hlavně (překvapivě) když na to šlápnu, nebo když začnou kolísat otáčky a přidává si plyn sám
- teď jak začalo mrznout tak po studeném startu v motoru něco cvaká a něco píská.... po zahřátí už ne
jestli jste z toho někdo moudrý tak vám budu moc vděčný za radu :)
- mam E36 318iS coupe rok 92
- startuje napoprvé, ale nejdřív pár krát zatočí a až pak se chytne. Čas než naskočí je konstantní, asi dvě vteřiny
- myslím, že to žere o něco víc než by mělo
- dva dny po koupi: na volnoběh většinou (ne vždy) neudrží otáčky, postupně se kolem 900ky víc a víc rozkolísají až to časem chcípne
- po výměně oleje a filtru a vzduchového filtru: už se to stává jen pár krát denně a když mu přidám plyn tak se chytne a otáčky už drží sám
- z výfuku jde myslím příliš mnoho bílé páry (snad ne dýmu), hlavně když je studený a hlavně (překvapivě) když na to šlápnu, nebo když začnou kolísat otáčky a přidává si plyn sám
- teď jak začalo mrznout tak po studeném startu v motoru něco cvaká a něco píská.... po zahřátí už ne
jestli jste z toho někdo moudrý tak vám budu moc vděčný za radu :)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Pockej si na tu diagnostiku a budes vedet vic... Kolisani otacek me osobne delaji spatne lambdy coz by poukazovalo i na tu zvysenou spotrebu.
To ze v zime kouri je prece normalni podiv se na jine auta na krizovatkach...
A to cvakani a popiskovani po nastartovani mi dela taky a mam KO loziska na altíku - kdyz sem sundal remenici a protocil naprazdno alternatorem je slyset jak loziska hrci.
To ze v zime kouri je prece normalni podiv se na jine auta na krizovatkach...
A to cvakani a popiskovani po nastartovani mi dela taky a mam KO loziska na altíku - kdyz sem sundal remenici a protocil naprazdno alternatorem je slyset jak loziska hrci.
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
spatny drzeni otacek a chcipani- lambda sonda nebo vaha vzduchu a popraskane koleno vedeni vzduchu do motoru
klepani v motoru po startu-nepromazane hydrostely ale to se promaze
piskani-nevim, ale asi ten altik, je to mozny
para z vejfuku- kdyz ti neubyva voda tak se jen odparuje ta co ti do vejfuku asi nekdy natekla nebo ti to diky lambade blbe pali (hele mozny i jenom svicky)
pro jistotu bych vymenil i palivovy filtr
klepani v motoru po startu-nepromazane hydrostely ale to se promaze
piskani-nevim, ale asi ten altik, je to mozny
para z vejfuku- kdyz ti neubyva voda tak se jen odparuje ta co ti do vejfuku asi nekdy natekla nebo ti to diky lambade blbe pali (hele mozny i jenom svicky)
pro jistotu bych vymenil i palivovy filtr
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
