Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

otáčky po stopadesáté

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#1 Příspěvek od jarda »

Vím že se to tu probírá každou chvíli, ale nikdo nenapsal stejné symptomy jako já a mam jich už vysledovaných docela hodně, tak se pro jistotu zeptám, kdyby z toho někdo dokázal vykouzlit v čem je konkrétně závada (diagnostiku mam domluvenou na leden):

- mam E36 318iS coupe rok 92

- startuje napoprvé, ale nejdřív pár krát zatočí a až pak se chytne. Čas než naskočí je konstantní, asi dvě vteřiny

- myslím, že to žere o něco víc než by mělo

- dva dny po koupi: na volnoběh většinou (ne vždy) neudrží otáčky, postupně se kolem 900ky víc a víc rozkolísají až to časem chcípne

- po výměně oleje a filtru a vzduchového filtru: už se to stává jen pár krát denně a když mu přidám plyn tak se chytne a otáčky už drží sám

- z výfuku jde myslím příliš mnoho bílé páry (snad ne dýmu), hlavně když je studený a hlavně (překvapivě) když na to šlápnu, nebo když začnou kolísat otáčky a přidává si plyn sám

- teď jak začalo mrznout tak po studeném startu v motoru něco cvaká a něco píská.... po zahřátí už ne


jestli jste z toho někdo moudrý tak vám budu moc vděčný za radu :)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od 36touring36 »

aloha kamo..mam e36 320i a to ze to kouri kdyz to neni zahraty po nastartovani to mi dela taky,a ty otacky mi taky kolisaji..ale zatim sem to nejak neresil,jelikoz nevim cim to je..ja jen ze mam stejnej problem jako ty :) tak ho snad veyresime ale myslim ze ta kourova kdyz je to studeny je normal
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od 36touring36 »

a taky me to cvaka ale jen tak 2s po nastartovani a pak nic..to by mely byt hydrostely,nez se donich dostane oil tak cvakaji
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od xSAFA »

Pockej si na tu diagnostiku a budes vedet vic... Kolisani otacek me osobne delaji spatne lambdy coz by poukazovalo i na tu zvysenou spotrebu.

To ze v zime kouri je prece normalni podiv se na jine auta na krizovatkach...

A to cvakani a popiskovani po nastartovani mi dela taky a mam KO loziska na altíku - kdyz sem sundal remenici a protocil naprazdno alternatorem je slyset jak loziska hrci.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#5 Příspěvek od jarda »

ano, v servisu říkali že je něco s alternátorem, ale že to ještě nějakou dobu není potřeba řešit (..?), to by odpovídalo.

Když koukám na ostatní auta tak mi právě přijde že mi to čoudí víc.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Koby »

co já vidim starší bmw, tak každý čoudí víc než cokolivk jinýho na silnici, at je to e34, e30 e 36.. Všechno mázas sebou první km doslova oblaky jak taková ta pár aco se použícá třeba na disco.:)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#7 Příspěvek od Killca »

spatny drzeni otacek a chcipani- lambda sonda nebo vaha vzduchu a popraskane koleno vedeni vzduchu do motoru

klepani v motoru po startu-nepromazane hydrostely ale to se promaze

piskani-nevim, ale asi ten altik, je to mozny

para z vejfuku- kdyz ti neubyva voda tak se jen odparuje ta co ti do vejfuku asi nekdy natekla nebo ti to diky lambade blbe pali (hele mozny i jenom svicky)

pro jistotu bych vymenil i palivovy filtr :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xSAFA »

Zrovna vcera sem to popiskovani resil protoze uz me to dost otravovalo a splichl sem oleja na hridel za remenici altiku a vsechny piskave zvuky pryc dokonce aji ty co sem prisuzoval remenu... :)
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#9 Příspěvek od 130maxi »

Skus precistit este regulator volnobezných otacok :wink:(ak je :oops: )
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#10 Příspěvek od Koto »

Zdravim, mam tentýž problém, nenapadá někoho jak vyzkoušet jestli je Lambda špatná nebo ne?? Nějak třeba změřit. Nemam nějak možnost si půjčit a vyzkoušet jinou. Dík za rady 8)
Odpovědět