Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

silentbloky motoru a vypínání ASC

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od castro »

mam špatné silentbloky na motoru ( zřejmě i na převodovce ), díky kterým se mi při prudkém záběru nakloní motor a tím vypne ASC.

Díky nakloněné převodovce mi jde někdy blbě řadit 1 a 2.

můj dotaz zní:

Nevím zda stačí vyměnit všechny ty silentbloky, nebo je potřeba i měnit něco na těch táhlech, popř. co? když už se to bude dělat tak aby se na něco nezapomělo.

druhá věc je jestli má někdo zkušenosti s lepšími silentbloky motoru než jsou originály od BMW.

díky
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tvrdsi maji vyznam pri zvysovani vykonu nebo race pouziti, zhorsi se ti komfort (prenos kravalu a vibraci)... delaji se i takove objimky stavajicich silentbloku, to je takovej kompromis... kazdopadne vymenit :-) proc vypina ASC netusim, mozna uz to uplne hejbe celym konektorem?
“Ability is what you're capable of doing.”
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od castro »

Hanz píše:tvrdsi maji vyznam pri zvysovani vykonu nebo race pouziti, zhorsi se ti komfort (prenos kravalu a vibraci)... delaji se i takove objimky stavajicich silentbloku, to je takovej kompromis... kazdopadne vymenit :-) proc vypina ASC netusim, mozna uz to uplne hejbe celym konektorem?
jj, je to tim. To už kdysi zjistil šumák proč to vypíná - na vinně jsou ty silentbloky. - cukne to motorem a to čidlo bouchne do kapoty a tim se nějak samo vypne.

občas když chci přeřadit z 5ky na 3ku se mi ta řadička jakoby nechce vrátit doprostředka a já tu 3jku občas nemůžu trefit, tak jsem myslel jestli neni potřeba ještě vyměnit něco na těch táhlech.... ?
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od 3nge »

castro píše:
Hanz píše:tvrdsi maji vyznam pri zvysovani vykonu nebo race pouziti, zhorsi se ti komfort (prenos kravalu a vibraci)... delaji se i takove objimky stavajicich silentbloku, to je takovej kompromis... kazdopadne vymenit :-) proc vypina ASC netusim, mozna uz to uplne hejbe celym konektorem?
jj, je to tim. To už kdysi zjistil šumák proč to vypíná - na vinně jsou ty silentbloky. - cukne to motorem a to čidlo bouchne do kapoty a tim se nějak samo vypne.

občas když chci přeřadit z 5ky na 3ku se mi ta řadička jakoby nechce vrátit doprostředka a já tu 3jku občas nemůžu trefit, tak jsem myslel jestli neni potřeba ještě vyměnit něco na těch táhlech.... ?
To spatny vyrazovani z 5 na neutral me dela taky ... teda jen za studena , ale silentblok motoru i prevodovky mam menenej , takze tim si ohledne tohohle nepomuzes
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

Lupík mi řikal že je to zřejmě něco s těma táhlama. Mr.Kabátník na to prý přišel a je to strašná blbost, ale nechce to prý prozradit :roll: :)

(silentbloky motoru mi vyřeší to vypínání ASC. )
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#6 Příspěvek od Maslista »

3nge píše:To spatny vyrazovani z 5 na neutral me dela taky ... teda jen za studena , ale silentblok motoru i prevodovky mam menenej , takze tim si ohledne tohohle nepomuzes
myslím, že Castro má jinej problém.. tím co popisuješ trpí velké procento e46 a e39... včetně té mojí... :? zkoušel si vyměnit olej v almaře jestli by to nepomohlo..?
Jarek
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 26.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od Jarek »

Maslista píše:
3nge píše:To spatny vyrazovani z 5 na neutral me dela taky ... teda jen za studena , ale silentblok motoru i prevodovky mam menenej , takze tim si ohledne tohohle nepomuzes
myslím, že Castro má jinej problém.. tím co popisuješ trpí velké procento e46 a e39... včetně té mojí... :? zkoušel si vyměnit olej v almaře jestli by to nepomohlo..?
Hmm, taky mi špatně vyřazuje z 5ky :( . Výměna oleje (orig.z BMW) a výměna táhel mi nepomohla.
Navíc když jsem měl ty táhla rozhozený, tak jsem zkoušel jakoby řadit jen tím "konečkem" co trčel z převodovky a taky se nechtěl vracet zpět na neutrál... 8O
Moc by mě zajímalo čím to je. Ten Mr.Kabátník to fakt neprozradí :?:
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Koby »

heh, to s tou petkou se udajně musí neco vysoustřužit ve skříni... Olej ani nic jinýho nepomáhá... Aspon to mi tvrdil Petr na rajský když jsem tam nedávno byl s kámošovou e36... Bohužel si přesně nepamatuju co, ale udajně to neni nic náročnýho, takže by to odpovídalo.
Jarek
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 26.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od Jarek »

Koby píše:heh, to s tou petkou se udajně musí neco vysoustřužit ve skříni... Olej ani nic jinýho nepomáhá... Aspon to mi tvrdil Petr na rajský když jsem tam nedávno byl s kámošovou e36... Bohužel si přesně nepamatuju co, ale udajně to neni nic náročnýho, takže by to odpovídalo.
No, tak k tomuhle jsem taky dřív dospěl. Sem rád, že mi to někdo potvrdil...
Mělo by to být asi nějaký mosazný nebo měděný pouzdro v bloku převodovky v kterém je zakončen díl 1 resp. 5 z obrázku :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
Jen se mi nějak nechce půlit převodovku... :? Tak čekám na zázrak.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od castro »

hmm, tak to nezní zrovna přátelsky, alespoň teda pro mě :-/

uvidíme, když už to bude dole, zkusim ať se na to někdo zkušenej podívá.
Odpovědět