Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M3 v. déšť 0:1

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#21 Příspěvek od Pavel H »

Zkousel jsi promerit odber proudu pri tom kvileni a kdyz je to radoby "v klidu"? Jeste me napadla takova alternativa...co v mycce? Pokud tam tedy jezdis (ja ne). Chova se to stejne? Projevi se to u pri stojicim aute? Napadlo me zkouset ho postupne namacet a najit misto, kde tomu ta voda vadi. Ale uz je to trochu netechnicky postup, priznavam..
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od castro »

Pavel H píše:Zkousel jsi promerit odber proudu pri tom kvileni a kdyz je to radoby "v klidu"? Jeste me napadla takova alternativa...co v mycce? Pokud tam tedy jezdis (ja ne). Chova se to stejne? Projevi se to u pri stojicim aute? Napadlo me zkouset ho postupne namacet a najit misto, kde tomu ta voda vadi. Ale uz je to trochu netechnicky postup, priznavam..
celkem dobrej nápad zajet na Vapku :!: :respect:
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#23 Příspěvek od Pavel H »

To ne. Na wapku bych s tim nejezdil. To spis jestli nema doma nejakou hadici nebo wapku. Kde to bude v mycce zvedat a hledat...
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

#24 Příspěvek od Dave_318i »

No mi to na mojem Meganu delalo taky jen pri desti. Vzdy pri vetsim desti mi jel jen na tri valce. Stacilo chvili nechat stat, pak jel zas chvili normalne. Za sucha uplne v pohode. Problem byl v kontaktech u kabelaze k jedne svicce. Koupil jsem si spray na kontakty a vsechny je prostrikal. Pak uz to bylo v pohode i za deste...Zkusil bych asi to same i u Tebe. Spray na kontakty za 120kč a vsechno kolem svicek atd bych prostrikal...
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Fatal Design »

No myslím, že ten podtlak v nádrži je celkem normální. Dělá to mě, firemnímu Roveru 75 i tchánovu Puntu 55 :) a zažil jsem to i u jiných aut, takže nemyslím, že by to měl být error ...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od castro »

včera jsem tankoval do 2 měsíce staré HONDY CITY a bylo to jak parní lokomotiva...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#27 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak pumpa vyměněná a "překvapivě" problém zmizel, dokonce i padání benzínu zpátky do nádrže zmizelo... :driver: :rock: :lol:
“Ability is what you're capable of doing.”
chimerra
Registrovaný
Příspěvky: 712
Registrován: pát 13.04.2007 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1059
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od chimerra »

zkus totalni blbost jako tesneni pod haupnou, tenhle problem jsem mel u alfy spider 3.0. jemnounce prokapavala a ja jsem zkousel vsemozny zpusoby pomalu vyskoskolsky a pak mi rekla moje mati (antitalent bez ridicaku( jestli mi pres tu "prasklou gumu" netece do motoru a ono ejhle...
mozna blbos... :? :? :?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

chimerra píše:zkus totalni blbost jako tesneni pod haupnou, tenhle problem jsem mel u alfy spider 3.0. jemnounce prokapavala a ja jsem zkousel vsemozny zpusoby pomalu vyskoskolsky a pak mi rekla moje mati (antitalent bez ridicaku( jestli mi pres tu "prasklou gumu" netece do motoru a ono ejhle...
mozna blbos... :? :? :?

dyt píše že to bylo pumpou
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od castro »

super :!: :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#31 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

presne tak, navic kdyz jsem pokazdy otevrel kapotu, nebyla nikde ani kapka, vedeni vzduchu je vyreseny tak, ze se ten motor v podstate ani nezaprasi natoz se nekam dostat voda... mozne vysvetleni je, ze pumpa byla na odchodu a jak se zmenil tlak, mela problem to utahnout... uvidime :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Klubové ID: 367
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Pyron »

Mě tohle "zhasínání" motoru s tím, že jsem ho pak rozjel JEN z kopce (nestartoval) a když nastartoval pomalu mi otáčky spadly na nulu, dělaly relátka. Mám iS, nevím jak jinde, ale mám tři relátka vedle pojistkové skříně a ty jsou (předpokládám) alfa a omega startování a chodu motoru - nevím které a co přesně, ale zapínají pumpu, startér, el. pro jiskru atd. Někde jsem tady už o tom psal, ale objevil jsem na dvou relátkách pecku a vlhkost. Po vyčištění kontaktů a silikonové hermetice krabičky relátka proti vodě jsem neměl ani jednou problém (x tisíc km). Objektivně nemohu posoudit vliv počasí, protože to bylo různé... 8)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

Hanz píše:tak pumpa vyměněná a "překvapivě" problém zmizel, dokonce i padání benzínu zpátky do nádrže zmizelo... :driver: :rock: :lol:
přejmenuj si tema na 1:1 :)
Odpovědět