Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M3 v. déšť 0:1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Zkousel jsi promerit odber proudu pri tom kvileni a kdyz je to radoby "v klidu"? Jeste me napadla takova alternativa...co v mycce? Pokud tam tedy jezdis (ja ne). Chova se to stejne? Projevi se to u pri stojicim aute? Napadlo me zkouset ho postupne namacet a najit misto, kde tomu ta voda vadi. Ale uz je to trochu netechnicky postup, priznavam..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
celkem dobrej nápad zajet na VapkuPavel H píše:Zkousel jsi promerit odber proudu pri tom kvileni a kdyz je to radoby "v klidu"? Jeste me napadla takova alternativa...co v mycce? Pokud tam tedy jezdis (ja ne). Chova se to stejne? Projevi se to u pri stojicim aute? Napadlo me zkouset ho postupne namacet a najit misto, kde tomu ta voda vadi. Ale uz je to trochu netechnicky postup, priznavam..


No mi to na mojem Meganu delalo taky jen pri desti. Vzdy pri vetsim desti mi jel jen na tri valce. Stacilo chvili nechat stat, pak jel zas chvili normalne. Za sucha uplne v pohode. Problem byl v kontaktech u kabelaze k jedne svicce. Koupil jsem si spray na kontakty a vsechny je prostrikal. Pak uz to bylo v pohode i za deste...Zkusil bych asi to same i u Tebe. Spray na kontakty za 120kč a vsechno kolem svicek atd bych prostrikal...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
chimerra píše:zkus totalni blbost jako tesneni pod haupnou, tenhle problem jsem mel u alfy spider 3.0. jemnounce prokapavala a ja jsem zkousel vsemozny zpusoby pomalu vyskoskolsky a pak mi rekla moje mati (antitalent bez ridicaku( jestli mi pres tu "prasklou gumu" netece do motoru a ono ejhle...
mozna blbos...![]()
![]()
dyt píše že to bylo pumpou
presne tak, navic kdyz jsem pokazdy otevrel kapotu, nebyla nikde ani kapka, vedeni vzduchu je vyreseny tak, ze se ten motor v podstate ani nezaprasi natoz se nekam dostat voda... mozne vysvetleni je, ze pumpa byla na odchodu a jak se zmenil tlak, mela problem to utahnout... uvidime 

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
- Kontaktovat uživatele:
Mě tohle "zhasínání" motoru s tím, že jsem ho pak rozjel JEN z kopce (nestartoval) a když nastartoval pomalu mi otáčky spadly na nulu, dělaly relátka. Mám iS, nevím jak jinde, ale mám tři relátka vedle pojistkové skříně a ty jsou (předpokládám) alfa a omega startování a chodu motoru - nevím které a co přesně, ale zapínají pumpu, startér, el. pro jiskru atd. Někde jsem tady už o tom psal, ale objevil jsem na dvou relátkách pecku a vlhkost. Po vyčištění kontaktů a silikonové hermetice krabičky relátka proti vodě jsem neměl ani jednou problém (x tisíc km). Objektivně nemohu posoudit vliv počasí, protože to bylo různé... 
